خانه / برنامه / دانلود برنامه Plus Messenger
Plus Messenger Plus Messenger

Plus Messenger

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    9.5.8.0
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    rafalense
  • امتیاز
    4.2
  • رای
    +746.000
  • دانلود
    +50M
  • رده سنی
    &
  • حجم
    30MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود برنامه Plus Messenger

Plus Messenger – پیام رسان پلاس یک برنامه پیام‌رسان متن‌باز و منبع‌باز است که توسط استودیوی Rafalense برای اندروید ساخته شده است. این برنامه یک نسخه پیشرفته از تلگرام است که مجموعه‌ای از ویژگی‌های کاربردی و جذاب همراه با ظاهری زیبا و شگفت‌انگیز به شما ارائه می‌دهد. پس اگر دنبال یک برنامه پیام رسان شبیه تلگرام با قابلیت های زیاد میگردید ، حتما همراه گیمی روید باشید تا شمارا با محبوب ترین نسخه غیر رسمی از تلگرام آشنا نماییم. طراحی و ظاهر این برنامه به اندازه‌ی خدمات آن شگفت‌انگیز است. طراحی بسیار زیبا، حجم کم و سرعت بالا از مزایای این برنامه می‌باشد. این برنامه پیشرفته درحال به رشد و توسعه است و هر روز با نسخه‌های به‌روز شده خود از کاربران تعریف می‌شود. Plus Messenger برای کاربران خود تعدادی ابزار و امکانات منحصر به فرد ارائه می‌دهد. در این برنامه، شما می‌توانید از پوسته‌ها و آیکون‌های متعدد استفاده کنید و ظاهر برنامه را به سلیقه خود تنظیم کنید.

همچنین با این برنامه قابلیت ایجاد گروه‌هایی با ظرفیت بیشتر نسبت به تلگرام را خواهید داشت. اما این برنامه که به صورت رایگان در دسترس همه قرار دارد، به خاطر قابلیت‌های منحصر به فردش توسط کاربران بسیار بیشتر از تلگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد. از قابلیت‌های این برنامه می‌توان به امکانات بیشتری در رابطه با حریم خصوصی، سفارشی‌سازی بیشتر، ارتباطات امن‌تر و قابلیت تمرکز بیشتر بر فناوری‌های جدید اشاره کرد. در کل، Plus Messenger یک برنامه عالی و پیشرفته پیام‌رسانی است که توسط استودیوی Rafalense برای کاربران اندروید ساخته شده است. اگر به دنبال پیام‌رسانی با قابلیت‌های بهتر و پیشرفته تر از تلگرام هستید، به هیچ‌وجه نباید این برنامه را از دست بدهید! پس وقت را از دست ندهید و همین الان این پیام رسان را برای خود تنها با یک کلیک از دانلود باکس زیر دانلود نمایید و از قابلیت های زیادش لذت ببرید.

دانلود مشخصات آموزش ها
نسخه اصلی ARM - به دستور ستاد فیلترینگ حذف گردید Download APK - 33MB
Plus Messenger Plus Messenger
لینک نسخه اصلی ARM بازی Plus Messenger به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف شد. کانال تلگرام ما
نسخه اصلی ARM64 - به دستور ستاد فیلترینگ حذف گردید Download APK - 33MB
Plus Messenger Plus Messenger
لینک نسخه اصلی ARM64 بازی Plus Messenger به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف شد. کانال تلگرام ما
برنامه جدا تم - به دستور ستاد فیلترینگ حذف گردید Download APK - 2MB
Plus Messenger Plus Messenger
لینک برنامه جدا تم بازی Plus Messenger به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف شد. کانال تلگرام ما

مشخصات مود:

حذف زبان های غیر ضروری، گرافیک های تکراری + گرافیک من اضافه شد + صفحه نمایش اسپلش حذف شد + برای استفاده با تم مشکی و حالت شب توصیه می شود + شماره ساخت افزایش یافته است تا درخواست به روز رسانی نداشته باشد + بهینه سازی گرافیکی عمیق، موارد تکراری حذف شده است + تبلیغات حمایت شده حذف شد + کانال حامی پنهان از پروکسی حذف شد + وقتی مشتری شروع به کار کرد، صفحه سیاه رنگ می شود (در اصل – سفید روشن) + این اصلاح از سرویس‌های Google «بازشده» است (من نمی‌توانم کارایی را در 100٪ موارد تضمین کنم) + حذف کلاس های غیر ضروری (hockeyapp و غیره) + مجموعه تجزیه و تحلیل ها را به طور کامل مسدود کردیم + کار سنسورهای غیر ضروری مسدود شده است، نزدیکی و حرمت لمس نمی شود + نقشه در حال بارگیری است، آدرس ها و مکان در حال کار هستند + قابلیت .webpack گنجانده شده است + امضا تغییر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *