خانه / برنامه / دانلود برنامه Reddit
Reddit Reddit

Reddit

محبوبیت 88%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2023.23.0
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    reddit Inc.
  • امتیاز
    3.8
  • رای
    +2.000.000
  • دانلود
    +100M
  • رده سنی
    +17
  • حجم
    140MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود برنامه Reddit

Reddit – ردیت یک برنامه پیام رسان اجتماعی محبوب است که میلیون ها کاربر را در سراسر جهان با علایق مشابه به هم متصل می کند. این پلتفرم یکی از بزرگترین جوامع آنلاین است و بستری را برای کاربران خود فراهم می کند تا بتوانند اطلاعات، تبادل نظر و بحث در مورد موضوعات مختلف را به اشتراک بگذارند. این برنامه توسط reddit Inc. ساخته و امروز قرار است در سایت گیمی روید به این برنامه محبوب و نام آشنا بپردازیم. این برنامه دارای یک رابط کاربر پسند است که به کاربران امکان می دهد به راحتی در میان تعداد زیادی از انجمن ها و بحث های موجود در پلت فرم حرکت کنند. هنگامی که یک حساب کاربری ایجاد کردید، می توانید در هر انجمنی که مورد علاقه شماست مشترک شوید و شروع به مشارکت در پست ها و بحث های مختلف کنید. Reddit یک جامعه آنلاین را برای کاربران فراهم می کند تا با افراد همفکر درگیر شوند و علایق خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

در Reddit، جوامع به عنوان subreddit شناخته می شوند. این زیرمجموعه‌ها مختص موضوعات مختلفی از سرگرمی، اخبار، ورزش، سیاست، علم، مد، موسیقی و غیره هستند. Reddit به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران می‌توانند بر اساس نظر خود در مورد کیفیت یا ارتباط محتوا، رأی مثبت یا منفی بدهند. هر چه یک پست رای مثبت بیشتری دریافت کند، رتبه بالاتری دارد و برای سایر کاربران بیشتر قابل مشاهده است. کاربران همچنین می‌توانند پست‌ها یا نظرات را ذخیره کنند و برخی از نظرات با بیشترین رای مثبت در بالای بخش نظرات ظاهر می‌شوند. ردیت یک منبع عالی برای کاربرانی است که می خواهند با آخرین اخبار و روندها به روز باشند. صفحه پرطرفدار برنامه تعدادی از محبوب‌ترین پست‌های این پلتفرم را فهرست می‌کند و خلاصه‌ای از اخبار، کمدی یا موضوعات مرتبط با سرگرمی پرطرفدار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این پلتفرم همچنین به کاربران اجازه می دهد تا فید خود را بر اساس علایق خود سفارشی کنند و به آنها کمک می کند تا هر گونه محتوای ناخواسته را حذف کنند و آنها را روی موضوعاتی که بیشتر به آنها اهمیت می دهند متمرکز نگه دارند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد Reddit، جلسات AMA (هر چیزی از من بپرس) است، که در آن شخصیت‌ها و افراد مشهور برای پاسخ به سؤالات جامعه می‌آیند. این جلسات به کاربران این امکان را می دهد که مستقیماً از آنها سؤالات خود را بپرسند و در مورد افراد مورد علاقه خود اطلاعات بیشتری کسب کنند. به طور کلی، Reddit یک برنامه رسانه اجتماعی عالی است که به کاربران امکان می دهد با دیگران ارتباط برقرار کنند و در بحث های معنی دار در مورد موضوعات مختلف شرکت کنند. این برنامه با مجموعه وسیعی از جوامع که علایق همه را برآورده می کند، مکان مناسبی برای کشف ایده های جدید و ارتباط با افراد همفکر است. اگر به دنبال یک برنامه رسانه اجتماعی جذاب و سرگرم کننده هستید، ردیت قطعا ارزش بررسی را دارد.

دانلود مشخصات آموزش ها
نسخه اصلی - به دستور ستاد فیلترینگ حذف گردید Download APK - 131MB
Reddit Reddit
به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه لینک نسخه مود بازی Reddit حذف شد.
نسخه مود - به دستور ستاد فیلترینگ حذف گردید Download APK - 165MB
Reddit Reddit
به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه لینک نسخه مود بازی Reddit حذف شد.

مشخصات مود:

نسخه کامل و پرمیوم + تبلیغات حذف شده است ( رایگان )

توجه: چند ویژگی سمت سرور کار نمی کند و بقیه ویژگی های پولی کار می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. آپدیت جدید داده است نسخه:2023.22.0

    1. مهرداد (نویسنده)

      حتما چشم