خانه / برنامه / دانلود برنامه اپچه
اپچه اپچه

اپچه

محبوبیت 79%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    6.5.1
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    بیتس آرت
  • امتیاز
    3.9
  • رای
    +4.000
  • دانلود
    +200K
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    60MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود برنامه اپچه

appche – اپچه نام عنوانی موفق و خوش ساختی است که توسط استودیو خلاق بیتس آرت برای اندروید ساخته شده است که امروزه بیشتر افراد فعال در اندروید نام آن را میشناسند و به عنوان یک سازنده از آن یاد میکنند. با اینکه برنامه اپچه 2 سالی هست آپدیتی عرضه نکرده اما هنوز کارایی فوق العاده و موفق خودش را دارا است و طرفداران خودش را جذب کرده است. اما با این حال با آخرین نسخه عرضه شده توسط این استودیو ، برنامه اپچه قابلیت ساخت را از طریق رایگان از کاربرانش گرفته است و امروزه به یک برنامه پولی تبدیل شده است و کاربران زیادی را از دست یا بهتر بگوییم ناراضی کرده است. امروز در وبسایت گیمی روید به درخواست جمعی از شما علاقه مندان ، تصمیم داریم تا آخرین نسخه این برنامه محبوب را معرفی و برای دانلود در دسترس بگذاریم، در ادامه همراه ما باشید. برنامه اپچه همانطور که گفتیم یک اپلیکیشن ساخت برنامه و بازی اندروید با نام ( اپچه، ساخت برنامه و بازی اندروید ) میباشد که در اپ استور مایکت به صورت رایگان برای دانلود عرضه شده است.

شما در این اپلیکیشن قادر هستید با قالب هایی که در اختیارتان گذاشته میشود برنامه ها و بازی های دلخواه خودتون رو بدون هیچ کد نویسی بسازید و آن را در هرجایی که مد نظر دارید منتشر کنید. در اصل برای اینکه یک اپلیکیشن یا بازی اندرویدی بسازید به دانش برنامه نویسی نیاز دارید، البته باید کمی هم از گرافیک و طراحی سر رشته داشته باشید و قطعا مسیر سختی پیش روی شما خواهد بود، اپلیکیشن اپچه نیازهای شما را به ساده ترین شکل ممکن رفع میکند و بدون اینکه از نظر فنی پیش زمینه ای داشته باشید، میتوانید اپ خود را بسازید و در مارکت های اندروید معتبر منتشر کنید. بعد از بازکردن برنامه اپچه امکانات مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد، یک کتابخانه آماده وجود دارد که شامل چندین طرح پایه برای طراحی بازی و برنامه میشود، شما با انتخاب یکی از این موارد میتوانید کار را شروع کنید، و اگر به راهنمای ساده و کاربردی برنامه دقت کنید، نیازی به آموزش های جانبی نخواهید داشت، البته این اپ به قدری محبوب است که آموزش های زیادی به شکل پایه ای برای آن تولید شده و شما به عنوان یک کاربر تازه وارد می توانید ظرف چندساعت و بدون دانش کد نویسی، یک برنامه کار راه انداز برای کسب و کار خود بسازید.

وقتی که قالب را انتخاب کردید می توانید فایل ها و دکمه های مختلف را به آن اضافه کنید و رابط کاربری مورد علاقه خود را بسازید، با اینکه ممکن است کمی گیج شوید و یا ندانید که چطور از همه امکانات میشود استفاده کرد، اما اصلا نگرانی ندارد، چرا که شما به تصاویر بسیار زیادی دسترسی دارید که همگی برای اندروید بهینه سازی شده اند و مخصوص طراحی یک اپلیکیشن اندرویدی هستند. بعد از این هم نوبت به گرفتن یک خروجی apk میرسد که میتوانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید و یا در مارکت های اندروید ایرانی منتشر کنید. ساخت برنامه با اپچه یک کار شیرین و لذت بخش است که شما میتوانید آن را انجام دهید، با اینکه این نرم افزار چند وقتی است در مسیر توسعه قرار گرفته اما سازندگان خودشان را هنوز در ابتدای راه میبینند و طبق صحبت هایشان وعده داده اند که در آینده ویژگی های هیجان انگیز دیگری هم به این نرم افزار اضافه شود، تا اینجای کار این اپ اندروید کارایی فوق العاده ای دارد و اکثر باگ های نرم افزاری آن رفع شده اند. پس اگر از دسته افرادی هستید که نیاز به ساخت اپلیکیشن دارند اما زبان ساختش را بلد نیستند ، برنامه اپچه بهترین گزینه برای شما میباشد که در دانلود باکس زیر میتوانید آخرین نسخه اش را که به صورت یک فایل مود شده قرار داده ایم دانلود نمایید و طرح های خود را پیاده سازی کنید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

آنلاک شده ( در نسخه اصلی شما نمیتوانید به صورت رایگان بازی یا برنامه بسازید و لازمه پول پرداخت کنید اما در این نسخه از ما شما دسترسی کامل بدون هیچ مشکلی دارید و میتوانید تا هرچقدر که خواستید برنامه و بازی بدون پرداخت پول بسازید! )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. چگونه در اپچه ثبت نام کنم بدون ارور

    1. سلام در نسخه مود نمیشه برنامه منتشر کرد.

  2. سلام.من میخوام برنامه رو عرضه کنم و بعد از ایمیل و کد توی مرحله بعد ارور میده و میگه کد خطا و گفت خرید شما کار نکرد.لطفا بگید مگه مود نیس چرا ارور داد

    1. سلام وقت بخیر با نسخه مود شده نمیشه برنامه یا بازی ارائه داد و این مود فقط برای آشنایی قرار گرفته است. موفق باشید

  3. دوستان سلام سازنده امنیت رو برده بالا و میخواین اپلیکیشن بسازین میگه خرید نامعتبر است دیگه مود کار نمیکنه!

  4. من عبدالحسین شا جاری هستم

    1. بنده هم ناصرالدین شاه قاجار هستم.

      1. گوینده خر است

        🤣🤣😂😂

  5. سلام به سازنده سایت من وقتی سایت رو باز می کردم باز نمیشد‌ یه فیلتر شکن دانلود کردم شد لطفا رسیدگی کنید

  6. سلام چرا مود نیست

    1. سلام هست ولی دقت داشته باشید که با نسخه نمی‌توانید بازی منتشر کنید!

  7. امیرعلی محبی

    سلام میزنع آماده سازی برنامه میخام دان کنم . هنگ می‌کنه پرت می‌کنه بیرون برنامه

    1. سلام دوست عزیز با نسخه مود نمیشه باهاش چیزی منتشر کرد!

      1. مارو اسکل خودت کردی ؟

        1. آخه ادمین راست میگه 😕🫥 و هر دخلی خرجی داره

  8. روی کدوم گزینه بزنم تا دانلود کنم لطفا راهنمایی کنید

    1. مهرداد (نویسنده)

      از ربات اقدام کنید

  9. خودم میتونم برنامه رو منتشر کنم؟؟

    1. مهرداد (نویسنده)

      درود بله