خانه / برنامه / دانلود برنامه VMOS PRO
VMOS PRO VMOS PRO

VMOS PRO

محبوبیت 61%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.9.7
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    VMOS | App Cloner
  • امتیاز
    4.1
  • رای
    +10.000
  • دانلود
    +100K
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    50MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود برنامه VMOS PRO

VMOS PRO – عنوان یک اپلیکیشن کاربردی و عالی از دسته برنامه های ابزار برای اندروید میباشد. در واقع  این برنامه پتانسیل مفید و راحت کارکردن دو پنجره مستقل که در کنار هم بر روی یک مانیتور اجرا می شوند را به همه ارائه می دهد. همچنین از بسیاری از برنامه‌ها و بازی‌ها پشتیبانی گسترده‌ای دارد تا کاربران بتوانند هر زمان را به حداکثر برسانند تا در حین انجام چند کار، بهره‌وری بیشتری داشته باشند. البته، با تعامل راحت و ساده همراه است تا همه بهترین تجربه کاربری را داشته باشند، حتی زمانی که چندین برنامه را به طور همزمان اجرا می کنند. رابط کاربری دوستانه اولین مزیت اپلیکیشن VMOS PRO برای شروع سریع یا آماده سازی سریع فرآیندها و برنامه های کاربردی برای شروع عملیات موازی توسط کاربران است. تعامل کاربر نیز روان و راحت است و به راحتی می توانید بین پنجره ها بدون حواس پرتی حرکت کنید. قابلیت اصلی اپلیکیشن VMOS PRO این است که به کاربر اجازه می دهد دو برنامه مستقل را انتخاب کند و آنها را به صورت موازی در حالت های مختلف اجرا کند. بسته به اولویت پنجره، آنها می توانند آنها را در اولویت قرار دهند، مانند بازی ها در برنامه ها و بالعکس برای راحتی تعامل یک دیگر. VMOS PRO علاوه بر کمک به کاربران برای اجرای دو برنامه به طور مستقل، هر پنجره با سفارشی سازی گسترده و عمیق همراه است. آنها عمدتاً به تغییر قابل توجهی در تعامل یا نمایش کمک می کنند تا با تجربه استفاده افراد مختلف بسته به برنامه هایی که استفاده می کنند مطابقت داشته باشد.

کاربران می توانند هر سیستم مربوط به عملیات موازی را شخصی سازی کنند، از جمله اولویت بندی برنامه ها یا برنامه های مهم دیگر. افراد همچنین می توانند مستقیماً هر پنجره را از طریق یک حباب کوچک در لبه صفحه تغییر دهند که نشان دهنده انعطاف پذیری مطلق است. به لطف عملکرد موازی بی‌درنگ، سیستم می‌تواند همه چیز را اجرا کند حتی اگر کاربر یک پنجره را به حداقل برساند. اگر کاربران بخواهند در حین کار برای به حداکثر رساندن زمان خود به طور موثر بازی کنند، این امر به ادامه پیشرفت کمک می کند، طبق معمول، انتخاب موثری است. عملکرد بهینه سازی سیستم یک افزونه از برنامه برای پایدار نگه داشتن دستگاه پس از اجرای مداوم همه برنامه ها به صورت موازی است. این شامل خلاص شدن از شر برنامه‌هایی است که در پس‌زمینه اجرا می‌شوند، راحت‌تر کردن دستگاه تا حد ممکن و همگام‌سازی سریع‌تر از حد معمول که این بسیار عالی است! به طوری کلی، VMOS PRO امکانات جدیدی را در اختیار افراد قرار می دهد تا چندین برنامه را همزمان اجرا کنند و به آنها کمک می کند تا کار یا عملکرد بازی خود را به حداکثر برسانند تا بتوانند همه چیز را انجام دهند. پس اگر قصد دانلود دانلود دارید ، میتوانید به دانلود باکس گیمی روید در زیر مراجعه نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود نسخه اول ( 1. برخی از مشکلات سازگاری برطرف شده 2. نسخه بسته SDK و ROM  به روز شده 3. عملکرد فعال سازی دستیار VMOS  اضافه شده 4. برخی از مسائل تجربه بهینه شده 5. باز کردن قفل Premium (برای همیشه) )

توجه داشته باشید: فقط برای arm64-v8a، نیاز به ثبت نام و ورود به سیستم اگر روی صفحه راه اندازی گیر کرده و نمی تواند وارد شود > برنامه را ببندید و دوباره باز کنید! 

نسخه مود دوم ( به روز رسانی مطالب: 1. فعالیت دستیار ثابت و کالسکه 2. باز کردن قفل Premium (برای همیشه) توجه داشته باشید: فقط برای arm64-v8a نیاز به ثبت نام و ورود به سیستم نیاز به ثبت حساب جدید اگر روی صفحه راه اندازی گیر کرده است و نمی تواند وارد شود > برنامه را ببندید و دوباره باز کنید!  )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. کدوم نسخه برا ندروید 14 جوابه

  2. ادمین یا مهرداد میگم کدوم نسخه نصب کنم مشخصات گوشیم اسن پایینن A12 android 13 ram4

    1. سلام دوست عزیز نمیدونم خودتون تست کنید.

  3. برنامه خرابه گوشی پو کو ایکس تری پرو شبیه سازی نصیب کردم همه اندروید ها تست کردم همشون کار میکنن ولی بعد 2 دقیقه یا شایدم کم تر برنامه قفل می‌کنه و هیچ راهی بجز بستن برنامه نیست کلا قفل قفل دستش کنید تو رو خدا به این برنامه نیاز دارم

    1. سلام دوست عزیز متاسفانه کاری نمیتونیم بکنیم. از نسخه اصلی استفاده کنید شاید مشکل برطرف شد.

    2. داداش منم همین گوشیو دارم باید vamos assisten رو قبل vmosنصب کنی و رانش کنی

  4. سلام من سایت شما تا حالا نیامدم داداش حرف نداری چند تا از سایت خارجی ها دان کردم یا خراب بودن یا ویروسی دمت گرم ممنون که برنامه های بروز میزارید سایت های دیگه همه وزن قدیمی هستن خوبه که هستید ♥️♥️♥️

    1. مهرداد (نویسنده)

      حسین جان سلام ، بابت نظر ارزشمند شما سپاس گذاریم ، گیمی روید از روز شروع فعالیت خودش تا به الان تمام سعی و تلاشش را برای جلب رضایت شما کاربران گرامی کرده است بابت حضور شما در جامعه گیمی روید خدارا شاکریم ، موفق و پیروز باشید

  5. لطفاً برنامه LDCloud رو مود کنید خیلی خوبه همه فکر کنم بهش احتیاج داشته باشن

    1. سلام دوست عزیز متاسفانه در حال حاضر برنامه قرار نمی‌گیرد.

  6. لطفا برنامه LDCloud رو مود کنید این بهترین شبیه ساز گوشی مجازی حال حاضر آندرویده

    1. سلام دوست عزیز بررسی میشه.