خانه / بازی / دانلود بازی The Walking Dead: Season One
The Walking Dead: Season One The Walking Dead: Season One

The Walking Dead: Season One

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.20
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Howyaknow, LLC
  • امتیاز
    4.6
  • رای
    +1.000.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +17
  • حجم
    +2GB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی The Walking Dead: Season One

The Walking Dead: Season One – مردگان متحرک: فصل اول یک بازی ماجرایی ساخته شده توسط Telltale Games است که از داستان های محبوب تلویزیونی و کتاب های کمیک با همین نام الهام گرفته شده است. در این بازی، شما نقش Lee Everett را بر عهده دارید، یک مرد جوان که به دلیل ارتکاب جرمی دچار اتهام شده است. زمانی که دنیا با عامل بیماری مرموزی از بین می رود، Lee در حالی که به زندگی خود پایان می دهد، یک دختر کوچک به نام Clementine را پیدا می کند. سفر شما با Lee و Clementine در دنیا پس از زوال آغاز می شود. این بازی به صورت فصلی عرضه شده و هر فصل دارای پنج قسمت متفاوت است که به تدریج داستان را پیش می برید. همانطور که در فصل اول مشاهده می کنید، شما در حال بازی ماجرایی هستید و باید از Lee و Clementine مراقبت کنید تا آنها برای زنده ماندن در دنیای پر از زامبی ها تلاش کنند.

داستان بازی The Walking Dead: Season One بسیار جذاب است و با فریبندگی عوالمی نظیر رمز و راز های پنهان، تصمیمات دشوار و تاثیرگذار، و نفرتناک ترین شبح های گذشته Lee که صرفاً عواقب کنونی را تحمل می کند، شما را درگیر خود می کند. با گرافیک های منحصر به فرد و موسیقی متن زیبا، این بازی شما را به دنیایی تلخ و خطرناک می کشاند و شما را تماماً درگیر خود می کند. از دیگر جذابیت های بازی The Walking Dead: Season One، گیم پلی معکوس آن است، یعنی شما به نوعی تصمیمات شخصیت های بازی را شکل می دهید. نوعی گیم پلی که به دلیل تاثیرگذار بودن انتخابات شما در دنیای داستان، بازیکن را تحریک می کند و موجب افزایش قابلیت بازی می شود. به طور کلی، بازی The Walking Dead: Season One یکی از بهترین بازی های ماجراجویی دنیای بازی است که توانسته است اعتبار بسیاری را جلب کند. با داستان جذاب، گیم پلی منحصر به فرد، گرافیک فوق العاده و موسیقی متن زیبا، این بازی را به همه طرفداران بازی های ماجرایی توصیه می کنیم و به خاطر تجربه یکتای آن، بخشنده‌های لحظاتی یادگاری خواهید داشت.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

خرید و دانلود تمام قسمت ها.

برای نصب این فایل به فضای خالی از 17.55 گیگابیت تا 21.94 گیگابیت بر روی دستگاه خود نیاز دارید. این مجموعه شامل یک کش داخلی است. اگر در نصب مشکل دارید، سپس با بایگانی برنامه نصب (فایل apk دانلود شده) را باز کنید، به پوشه assets بروید و دستورالعمل های موجود در readme.txt را مطالعه کنید، مرحله به مرحله نصب دستی بازی توضیح داده می شود.

توجه کنید که برای نصب این بازی فقط پردازنده های Adreno  میتوانند داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. مسعود مالک

    چرا زبان روسی است چگونه تغییر بدم به انگلیسی

  2. فیلتر هم زدم بازم نشد

    1. مهرداد (نویسنده)

      نسخه رو بررسی میکنیم ممنونم

      1. درود به گیمی روید، خسته نباشین فصل نهایی این بازی هم رو شبیه ساز Yuzu قابل اجراست ولی هیچ سایت خارجی و ایرانی نذاشتش، خیلی خوب میشه گیمی روید بیاد اینکار رو کنه، مخصوصا اپیزود های ۲ و ۳ و ۴ فایلاش رو بذارید و بگید چطوری به بازی درون شبیه ساز اضافه کنیم.

        1. سلام وقت بخیر گزارشتون حتما بررسی میشه. با تشکر از همراهی شما

  3. امیر روشن ماسوله

    ۲ گیگ دانلود کردم یه فایل خالیه ک

    1. مهرداد (نویسنده)

      سلام پسوند فایل اگر xapk یا apks هست باید از نصب کننده ها یا برنامه زد آرشیو استفاده کنید

      1. سلام منم نصب کردم ولی اینم دانلود میارع داخل بازی بعدش دانم نمیکنه

        1. مهرداد (نویسنده)

          سلام متاسفانه باید از وی پی ان استفاده کنید برای دانلود

          1. استفاده کردم میشه آموزش فایل xapk بزارید

            0
            0
          2. مهرداد (نویسنده)

            سلام آموزش خاصی نداره شما باید برنامه زد آرشیور رو از سایت ما دانلود کنید و بعد از طریق این برنامه فایل مد نظر رو پیدا و روش کلیک کنید و گزینه ( install ) رو بزنید تا نصب شود.

            0
            0