خانه / بازی / دانلود بازی The Walking Dead: Michonne
The Walking Dead: Michonne The Walking Dead: Michonne

The Walking Dead: Michonne

محبوبیت 80%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.13
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Howyaknow, LLC
  • امتیاز
    4.0
  • رای
    +19.000
  • دانلود
    +1M
  • رده سنی
    +16
  • حجم
    683MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی The Walking Dead: Michonne

The Walking Dead: Michonne – مرده متحرک : میشون نام یک بازی خوش ساخت اکشن و ماجراجویی از استودیو Howyaknow, LLC برای اندروید میباشد که این بازی و دیگر بازی های این استودیو درمورد سریال محبوب و نام آشنای واکینگ دد ( مردگان متحرک ) ساخته شده اند و این عنوانی که قرار است برای شما گیمر ها معرفی کنیم یعنی The Walking Dead: Michonne درمورد شخصیت جذاب و حرفه ای میشون در این سریال است که این بازی برایتان روایت میکند. این بازی به شما امکان می دهد داستان های اصلی خود را هر طور که می خواهید بنویسید. بازیکن نقش دختری را بر عهده می گیرد که به طور موقت چیزی را فراموش کرده و در حال یادگیری مجدد آن است. این بازی بر توسعه خلاق تاکید دارد. به نظر می رسد زندگی شما بدتر از گذشته است و به نظر می رسد که برخی از خاطرات خود را از دست داده اید. با روستاییان خود با همه زامبی ها مبارزه کنید و از هر وسیله ای که لازم است برای نجات جان افراد خوبی که در هیزم ویران شده به دام افتاده اند استفاده کنید. پس اگر این سریال را دیده اید ، حتما پیشنهاد میشه تا یک سر هم به این بازی بزنید و برای آشناییت بیشتر با این بازی حتما همراه گیمی روید باشید. شما نقش یک زن جوان را بر عهده می گیرید که در یک موقعیت آشفته از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که فراموش کرده که کیست.

همه چیز در مقابل شما به آوار تبدیل شده است و به نظر می رسد شما تنها فردی در این فضای وسیع هستید. باید بلند شوی، این آشفتگی را رها کنی و خاطراتت را دوباره کشف کنی. این دقیقاً همان کاری است که باید در حال حاضر انجام دهید. برای بازیابی بخشی از حافظه خود، باید زامبی ها را شکست دهید، که به این کار نیاز دارید. Michonne، راهنمای شما در The Walking Dead: Michonne، به شما امکان دسترسی به سلاح‌های منحصربه‌فردی را می‌دهد که برای پیروزی به آن‌ها تکیه می‌کنید. شما با روستاییان برای شکست دادن زامبی ها، جمع آوری آپگریدهای جدید و به دست آوردن خاطرات جدید همکاری خواهید کرد. احتمالاً تا به حال حدس زده اید که این زامبی ها باعث خرابی ها می شوند و برادران شما را در جایی که نمی توانید پیدا کنید اسیر می کنند. اکنون ویرانه‌های زامبی‌ها را که در اینجا ساکن شده‌اند پاک می‌کنید و از هر سرنخ اضافی برای یافتن برادران خود استفاده می‌کنید. هدف این بازی شکست و از بین بردن این زامبی های وحشتناک است و زندگی جدیدی را برای خود و این دهکده مفید بازپس گیرید. شما باید از اسلحه استفاده کنید، منطقه را به طور کامل جستجو کنید و مخفیگاه زامبی ها را پیدا کنید. با ترکیب بمب های کوچکتر می توانید پایگاه های مهم را در این بازی نابود کنید. علاوه بر این، بازی هنگام برخورد با اشیاء مشکوک دارت های اضافی را ارائه می دهد.

تشکیل گروه‌های کوچک‌تر با دیگر روستاییان برای بیرون رفتن به شما کمک می‌کند در زمانی که انتظارش را ندارید در کمین قرار نگیرید. اطلاعات طبقه بندی شده در مورد آن پراکنده خواهد شد، و شما باید مراقب هر چیز دیگری که مشکوک به نظر می رسد باشید. راهی برای نجات برادران خوب پیدا کنید و با خیال راحت آنها را در موقعیت های دشواری مانند این در بازی راهنمایی کنید. وقتی یک زامبی را می‌کشید، خاطرات شما برمی‌گردد و هرچه زامبی‌های بیشتری بکشید، خاطرات بیشتری را کشف خواهید کرد. این بازی چالش های زیادی را ارائه می دهد و به دلیل زامبی های زیاد بسیار دشوار است. علاوه بر این، شما در تلاش برای نجات جان برادران خود هستید تا بتوانید به کشوری که با آنها بزرگ شده اید بازگردید. شما باید چالش های باقی مانده را تکمیل کنید و به زودی به شهر خود بازگردید. در The Walking Dead: Michonne شما را در این منطقه می برد و تجربیات جذابی خلق می کند. تو آن زن جوان شجاعی هستی که شجاعت ایستادن و مبارزه شدید را دارد. این بازی شما را تشویق می‌کند تا چیزهای جدید را امتحان کنید و در صورت امکان از توانایی‌های هندلینگ خود استفاده کنید. علاوه بر این، برای شکستن سایر خزانه های مخفی، بازیکنان باید مهارت های جدیدی را بیاموزند و از تمام ویژگی های پشتیبانی موجود استفاده کنند. کارایی سیستم سلاح را افزایش دهید تا همه برادران بتوانند در کنار آنها علیه زامبی ها مبارزه کنند.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

انلاک شده ( پرداخت درون برنامه ای )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام لطفاً بازی کلاب میلیاردر های 2 را رایگان قرار دهید.باتشکر💚

  2. سلام لطفا این بازی رو فارسی کنید.باتشکر💚

    1. مهرداد (نویسنده)

      حامد جان سلام. سازنده بازی باید فکری به این موضوع بکنه ما سازنده نیستیم.