خانه / برنامه / دانلود برنامه VSCO: Photo & Video Editor
VSCO: Photo & Video Editor VSCO: Photo & Video Editor

VSCO: Photo & Video Editor

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    319
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    VSCO
  • امتیاز
    3.4
  • رای
    +1.000.000
  • دانلود
    +100M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    80MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود برنامه VSCO: Photo & Video Editor

VSCO: Photo & Video Editor – وی اس کو: ویرایشگر عکس و ویدیو یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش عکس‌ها و ویدیوها برای دستگاه‌های اندرویدی است. این برنامه مجموعه‌ای از ابزارهای حرفه‌ای را فراهم کرده تا شما بتوانید عکس‌ها و ویدیو‌های خود را به سبکی بی‌نظیر و زیبا ویرایش کنید. وی اس کو که نامی آشنا بین تولید کنندگان محتوا در اینستاگرام دارد ، اینبار با آپدیت های جدید عرضه شده است که هر علاقه مند به ادیت ویدیو را به خود مجذوب میکند.  از این برنامه برای تنظیم و ساخت عکس استفاده می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تا زاویه‌ی دید خود را به پهنای‌زاویه تصویر و بیش‌تر کنید. همچنین با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید رنگ‌ها و روشنایی را به شکل دلخواه تغییر دهید و می‌توانید تصاویر خود را با فیلترهای مختلف و خاص تزئین کنید. این برنامه قابلیت ویرایش خودکار و اصلاح روشنایی، کنتراست و سایه در عکس‌های شما را نیز داراست. همچنین، می‌توانید از هوش مصنوعی در این برنامه بهره‌برداری کنید تا بهترین نتیجه را بدست آورید و تصویر به شکلی مطلوب و با کیفیت بیشتری دربیاید.

لازم به ذکر است که این برنامه دارای ویژگی ویرایش‌گر ویدیویی نیز می‌باشد. با استفاده از آن می‌توانید ویدیوهای خود را با فیلترها و اثرات مختلف زیبا و جذاب اصلاح کنید. همچنین، قابلیت وارد کردن موسیقی به ویدیوهای شما را داراید و می‌توانید کلیپ‌های خود را با قابلیت‌های مختلف ویرایش کنید. ویرایشگر عکس و ویدیوی VSCO قابلیت به اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی را نیز داراست و شما به راحتی می‌توانید عکس‌های ویدیوهای خود را در این شبکه‌ها به اشتراک بگذارید و دوستان خود را با تجربه‌ی خاص و بی‌نظیر خود تحسین کنید. در کل، VSCO: Photo & Video Editor که توسط VSCO ساخته شده، یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش عکس‌ها و ویدیوهای اندرویدی است. همچنین، محیط کاربری کاربرپسند این برنامه و کارایی فوق‌العاده آن، باعث شده تا این برنامه توسط کاربران زیادی در سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرد و بعنوان یکی از بهترین و پرطرفدارترین برنامه‌های ویرایش عکی در دنیای دیجیتال به شمار رفته است.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

اشتراک VSCO X / ویژگی های پولی باز شده است + غیرفعال / حذف مجوزهای ناخواسته + گیرنده ها + ارائه دهندگان + خدمات نامربوط + گرافیک های بهینه و فشرده و منابع پاک شده برای بارگذاری سریع برنامه + مجوزهای تبلیغات / خدمات / ارائه دهندگان حذف شده از Android.manifest + پیوندهای تبلیغات حذف شده و روش ها باطل می شوند + مشاهده طرح‌بندی تبلیغات غیرفعال است + بررسی بسته نصب فروشگاه Google Play غیرفعال شد + کد اشکال زدایی حذف شد + نام تگ های منبع پیش فرض فایل های جاوای مربوطه را حذف کنید + Analytics / Crashlytics / Firebase غیرفعال است + بدون ردیاب یا تبلیغات فعال + حالت سازگار با AOSP + تجزیه و تحلیل crashlytics بومی به طور کامل + حذف محدودیت ها برای کشورهای ممنوعه + زبان ها: چند زبان کامل. + پردازنده ها: armeabi-v7a، arm64-v8a، x86، x86_64؛ + DPI صفحه نمایش: 120dpi, 160dpi, 240dpi, 320dpi, 480dpi, 640dpi; + امضای بسته اصلی تغییر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *