خانه / بازی / دانلود بازی Blades of Brim
Blades of Brim Blades of Brim

Blades of Brim

محبوبیت 69%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.20.0
  • اندروید
    4.4
  • سازنده
    SYBO Games‏
  • امتیاز
    4.3
  • رای
    +303.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +12
  • حجم
    160MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Blades of Brim

Blades of Brim – تیغه یک بازی دونده بی پایان هیجان انگیز و اکشن است که برای دانلود در سایت گیمی روید در دسترس است. Blades of Brim که توسط Sybo Games، سازنده بازی پرطرفدار Subway Surfers ساخته شده است، یک ماجراجویی هیجان انگیز است که شما را برای کسب اطلاعات بیشتر نگه می دارد. بازی در یک دنیای افسانه ای اتفاق می افتد، جایی که شما به عنوان یک قهرمان شجاع در ماموریتی بازی می کنید تا پادشاهی را از ارتش شیطانی که به آن حمله کرده است نجات دهید. هدف شما این است که تا جایی که می توانید بدوید در حالی که با دشمنان مبارزه می کنید، موانع را دور می زنید و سکه ها را در مسیر جمع آوری می کنید. این بازی دارای گرافیک سه بعدی چشمگیر و مناظر خیره کننده است که شما را به دنیای بریم منتقل می کند. Blades of Brim بازی معمولی دونده بی پایان شما نیست. این بازی یک سیستم مبارزه منحصر به فرد را ارائه می دهد که به شما اجازه می دهد با استفاده از انواع سلاح ها و توانایی های ویژه به دشمنان حمله کنید.

همچنین می‌توانید تیمی از قهرمانان شجاع را که هر کدام مهارت‌های منحصربه‌فرد خود را دارند، جمع آوری کنید تا در تلاشتان به شما کمک کنند. یکی از بهترین ویژگی‌های Blades of Brim، گزینه‌های سفارشی‌سازی است که در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد. شما می توانید شخصیت های جدید با توانایی های مختلف را باز کنید، سلاح های خود را ارتقا دهید و حتی ظاهر قهرمان خود را با لباس ها و لوازم جانبی منحصر به فرد شخصی سازی کنید. این بازی همچنین دارای چالش ها و اهداف مختلفی است که شما را ساعت ها درگیر خود می کند. شما می توانید با دوستان و بازیکنان خود از سرتاسر جهان در تابلوی امتیازات جهانی به رقابت بپردازید و Blades of Brim را تبدیل به بازیی کنید که برداشتن آن آسان است اما کنار گذاشتن آن دشوار است. به طور خلاصه، Blades of Brim یک بازی دونده بی پایان هیجان انگیز و پر اکشن است که تصاویری خیره کننده را با یک سیستم مبارزه منحصر به فرد و طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی ترکیب می کند. این بازی برای دانلود و بازی رایگان است، اما خریدهای درون برنامه ای را برای کسانی که به دنبال بهبود تجربه بازی خود هستند ارائه می دهد. اگر از طرفداران بازی های دونده بی پایان هستید، Blades of Brim قطعا ارزش دیدن دارد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام بازی fcm 24 رو لطفا قرار بدید ممنون از سایت خوبتون

    1. سلام وقت بخیر درخواست شما مورد بررسی قرار می‌گیرد. با تشکر

  2. این بازی چی داره دقیقه به دقیقه مودش رو میزارید

  3. سلام بازی سر ضرب رو مود کنید ممنون

    1. سلام بررسی میشه.

  4. سلام لطفاً بازی قهوه چی رو مود کنید کنید ممنون .

    1. با سلام بررسی میشه.

  5. لطفا بازی پیکو پول رو مود کنید ممنون میشم

    1. سلام متاسفانه این بازی مود نمیشه.

  6. اگه میشه این اپلیکیشن PicSo – AI Art Like) Midjourney) قرار بدید

    1. با سلام بررسی میشه.

  7. سلام میخواستم بگم شما بهترین سایت دنیا رو دارید هر بازی رو بگم هست اگر یک بازی هم نباشه یکی درخواست بده شما میزارید کلاچ نسخه ی مگامودش هیچ جا پیدا نمیشه ولی شما در ربات تلگرام قرار دادین که راحت همه میتونن دانلود کنن هرچی دربارتون گفتم کم گفتم ممنون از شما و به همه خسته نباشید میگم

    1. از همراهی تون مچکریم

  8. سلام میشه بجای کلش آف زامبی ۱ و ۲ فارسی زبان خارجی هاشون رو مود کنید