خانه / بازی / دانلود بازی Royal Match
Royal Match Royal Match

Royal Match

محبوبیت 75%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    20895
  • اندروید
    5.0
  • سازنده
    Dream Games Ltd.
  • امتیاز
    4.6
  • رای
    +5.000.000
  • دانلود
    +100M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    215MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Royal Match

Royal Match – قصر رویایی‌ پادشاه یک بازی جذاب جالب و خوش ساخت از استودیو Dream Games Ltd. برای اندروید میباشد که به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و ما امروز قصد معرفی این بازی جذاب که در آن باید به پادشاه برای ساخت یک عمارت باشکوه به وسیله حل جورچین‌ها کمک کنید داریم تا بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در ادامه همراه گیمی روید باشید. داستان بازی Royal Match در رابطه با یک پادشاه است که می‌خواهد قصر بزرگی بنا کند و شما باید در این مسیر به او کمک کنید. درواقع شما باید در هر مرحله که چالش‌های خاص خود را دارد، یکی‌سری المان‌ را درکنار یکدیگر قرار دهید. مانند اکثر بازی‌های مچ‌تری در چند مرحله‌ی اول باید یک‌سری حرکت‌های از پیش تعیین‌شده را انجام دهید که درواقع حکم مراحل آموزشی بازی را دارند. در هر مرحله بازی از شما می‌خواهد که تعداد مشخصی از یک المان‌ را درکنار یکدیگر قرار دهید. البته چالش اصلی مربوط‌به تعداد مجاز حرکت‌ها است! زمانی‌که تعداد حرکات به اتمام برسد، بازیکن می‌تواند با استفاده از سکه‌هایی که به‌دست آورده است، بازی را ادامه دهد.

انجام این کار شاید در چند مرحله از بازی آسان به‌نظر برسد، ولی با گذشت زمان و رسیدن به مراحل بالاتر با چالش‌های دشواری روبه‌رو می‌شوید. طراحی خوش رنگ و لعاب محیط بازی درکنار موسیقی شادی که هنگام تجربه مراحل Royal Match به گوش شما می‌رسد، آن را به یک تجربه شیرین مچ‌تری تبدیل کرده است. استودیو Dream Games دقیقا مسیر اکثر بازی‌های این‌چنینی را برای ساخت بازی Royal Match طی کرده است. به‌عنوان مثال در یکی از این چالش‌ها، پادشاه در یک تله گرفتار می‌شود و شما به مدت یک دقیقه فرصت دارید که با از بین برد المان‌های خواسته‌شده، پادشاه را نجات دهید. در بازی Royal Match قسمتی به‌عنوان Teams وجود دارد که با رسیدن به سطح ۲۱ می‌توانید وارد آن شوید و با تشکیل تیم به مسابقه‌های مختلف بروید. در بخشی دیگری از بازی می‌توایند افراد و تیم‌های برتر این بازی را مشاهده کنید! پس اگر از این دسته بازی ها خوشتان می اید آخرین نسخه این بازی را اصلا از دست ندهید و همین الان آن را از دانلود باکس زیر دانلود و  نصب کنید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود :

سکه بینهایت ( با صرف هزینه کاهش نمی یابد ) 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. درود... عالیه فقط آپدیت دیگه ای نیومده براش؟؟ بعیده از مرداد تا حالا که اواخر آبانین

    1. سلام وقت بخیر بله بروزرسانی داده و بزودی قرار خواهد گرفت.

      1. آقا یونس گل شمارو به خدا آپدیتشو بذارین دیگه ، انگار رسیدیم ته یه کوچه که راه به هیچ جایی نداره. میدونم زمانبر هست و تیم گیم روید بسیار برنامه و بازیهای مختلف رو باید درست کنین ولی خواهشن و با توجه به کاربران زیاد این بازی لطف کنین خارج از صف ترتیب آپدیت این بازی رو قرار بدید. در طول شبانه روز چندین بار میام چک میکنم ولی وقتی میبینم خبری نیست عین معتادا بدن درد میشم😂😂😂 قربون محبتتون طولش ندین...

        1. مهرداد (نویسنده)

          اقا سلام من شرمندم درخواستی ها بالاست داخل صف قرار دادیم اپدیت میشه کم کم

  2. سلام سرور اصلیه؟

    1. دوست عزیز درصورت سرور خصوصی در بخش اطلاعات ذکر می شود! بله سرور اصلی می باشد!