خانه / برنامه / دانلود برنامه نستگار (طراحی زیبا با خط نستعلیق)
نستگار (طراحی زیبا با خط نستعلیق) نستگار (طراحی زیبا با خط نستعلیق)

نستگار (طراحی زیبا با خط نستعلیق)

محبوبیت 90%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.08
  • اندروید
    5.0
  • سازنده
    احمد رمضان نیا
  • امتیاز
    3.4
  • رای
    +100
  • دانلود
    +20.000
  • رده سنی
    &
  • حجم
    17MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود برنامه نستگار (طراحی زیبا با خط نستعلیق)

نستگار (طراحی زیبا با خط نستعلیق) – عنوان یک برنامه کاربردی برای طراحی عکس نوشته ها با بهترین فونت های نستعلیق و… از برنامه نویس خوبمون احمد رمضان نیا برای اندروید میباشد که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در کافه بازار عرضه شده است و ما امروز برای شما عزیزان و گیمی رویدی های خلاق قصد معرفی این نرم افزار خوش ساخت و کاربردی را داریم تا بار دیگر شما عزیزان را شگفت زده کنیم! پس در ادامه همراه ما باشید. شما در برنامه نستگار (طراحی زیبا با خط نستعلیق) همانطور که گفتیم میتوانید به ساخت عکس نوشته های جذاب با فونت های نستعلیق و فونتهای فارسی و انگلیسی و همچنین از استیکر ها برای زیباتر کردن طرح خود استفاده نمایید! شما به کلی ابزار برای طراحی در این اپلیکیشن دسترسی دارید که کار شمارا برای خلق یک عکس نوشته زیبا راه می اندازد! کار دقیق با قلم خوشنویسی نستعلیق،حروف و کلمات و نقطه ها  و سایر مخلفات هر کلمه را می توانید با لمس، و هم از طریق ابزار درونی برنامه حرکت داده و جابجا کنید. همچنین تغییر حروف به شکلهای مختلف و کشیدن حروف با استفاده از ابزار قرار داده شده در برنامه نیز وجود دارد! شما در برنامه نستگار (طراحی زیبا با خط نستعلیق) میتوانید طراحی ترکیب بندیهای پیچیده و متنوع در سریع ترین زمان ممکن را داشته باشید! و البته ذخیره متن طراحی شده بدون پس زمینه و یا با پس زمینه با کیفیت مناسب و قابل انتخاب را نیز در اختیارتان قرار داده است! سازنده این برنامه خوش ساخت برای کابرانش یک محیطی دوستانه و اللخصوص ساده و روانی طراحی کرده است تا شما برای طراحی هایتان به هیچ وجه دچار مشکل و یا پیچیدگی استفاده از برنامه نشوید! شما عزیزان همچنین در برنامه قادر به تماشای ویدیو های آموزشی هم دارید تا جذا از طراحی های دلخواه طراحی های یاد داده شده هم بسازید! پس اگر شماهم به کار های هنری علاقه مند هستید و دوست داربد عکس نوشته هایی به زیبایی ماه درست کنید، به هیچ وجه این نسخه معرفی شده در سایت را از دست ندهید و همین الان این برنامه کاربردی را از دانلود باکس زیر دانلود و نصب نمایید!

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

برنامه یکسری محدودیت هایی دارد که باید برای رفع آن پول پرداخت کنید اما در نسخه مود شما وقتی برای پرداخت اقدام میکنید بئون اینکه پول بدهید محدودیت ها رفع میشود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام بعد از نصب برنامه آنتی ویروس . این برنامه راجاسوس افزار بنام Evo Gen می شناسه malware detected راهی برای حل مشکل بجز پاک کردن نداره؟

    1. سلام دوست عزیز این مشکل رو باید خود سازنده برطرف کنه.

  2. داداش نسخه نستگار که لطف کردی آپلود کردی مطلقاً نسخه کامل و بدون محدودیت نیست.به هیچ وجه من الوجود. وقت و نت و انرژی و اعصاب ملت به بازی نده ارواح جد و پدرجد محترم و بزرگوارت🙏☝️

  3. عالیههه فقط گابه گایی باید خریدو بزنیم اما بعدش میزنه مال شما آنلاکه و حل میشه و .... دمتون گرم فقط برنامه های کمی میذارید بیشترش کنین