خانه / بازی / دانلود بازی Bad Piggies
Bad Piggies Bad Piggies

Bad Piggies

محبوبیت 92%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.4.3379
  • اندروید
    5.0
  • سازنده
    Rovio Entertainment Corporation
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +1.000.000
  • دانلود
    +50M
  • رده سنی
    &
  • حجم
    170MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Bad Piggies

Bad Piggies – خوک های بد نام یک بازی خوش ساخت و جالب و البته سرگرم کننده از استودیو Rovio Entertainment Corporation که در سبک های پازلی و کارتونی منتشر شده است و امروز برای اولین بار در ایران قصد داریم به درخواست شما گیمر های علاقه مند به این بازی ، این بازی را معرفی نماییم و در آخر آخرین نسخه اش را برای دانلود در دسترس قرار بدهیم. بازیی که باید به خوک ها کمک کنید تا به خط پایان برسند و برنده شوند! پس اگر قصد دانلود دارید ، اول همراه گیمی روید باشید. مخالفان پرندگان خشمگین – خوک ها، در یک نقش جدید بازی کنید. اکنون آنها قهرمانان یک بازی جداگانه هستند که در آن باید از جزئیات موجود یک وسیله نقلیه بسازید (جزئیات در ابتدای سطح آورده شده است)، در آن بنشینید و خوک ها را برای رسیدن به نقطه مورد نظر هدایت کنید! Bad Piggies دوباره به دنبال تخم مرغ هستند – اما طبق معمول، هیچ چیز طبق برنامه پیش نمی رود! آیا می توانید ماشین پرنده نهایی را ایجاد کنید و آنها را با خیال راحت به مقصد خود هدایت کنید؟ آن خوک‌های حیله‌گر چند شی دارند که می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، اما برای تبدیل آن‌ها به حمل‌ونقل عالی به کمک شما نیاز دارند!

با بیش از 200 سطح، و به‌روزرسانی‌های رایگان، ساعت‌ها و ساعت‌ها سرگرم‌کننده خوک‌ها، انفجار و پرواز هستید! سه ستاره دریافت کنید تا بیش از 40 سطح دیگر را باز کنید! گاهی اوقات برای دستیابی به تمام اهداف باید چندین بار سطح را بازی کنید – سعی کنید یک دستگاه جدید بسازید یا به روشی متفاوت هدایت کنید تا تمام ستاره ها را به دست آورید! شما در این بازی ویژگی های متعددی وجود دارد که در ادامه به مهم ترین آنها اشاره میکنیم. این ویژگی ها عبارت اند از وجود بیش از 200 سطح مملو از سرگرمی پرواز / رانندگی / تصادف ، 40+ سطح ویژه با گرفتن سه ستاره باز می شود ، به روز رسانی رایگان ، بیش از 9 سطح جعبه شنی برای گسترش خلاقیت شما ، سطح فوق العاده ویژه، فوق محرمانه، فوق العاده دشوار برای باز کردن قفل با جمع آوری ده جمجمه ، 42 شی برای ایجاد ماشین نهایی: موتورها، بال ها، فن ها، موشک های بطری، چتر، بالن، و موارد دیگر که همگی اینها باعث رشد این بازی شدند و امروز در سایت محبوب گیمی روید مورد بررسی قرار گرفته اند که اگر مایل هستید میتوانید آخرین نسخه اش را همراه یک نسخه مود شده از دانلود باکس ما دانلود و نصب نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود :

آنلاک شده + پول بینهایت ( پول + قطعات و قدرت یو پی اس بی نهایت + تمام سطوح و جعبه های ماسهبازی باز هستند + منوی توسعه دهندگان باز است (برای باز کردن آن، روی دکمه Open Cheats در گوشه سمت چپ بالای منوی اصلی کلیک کنید) )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام نسخه 2این بازیو حذف کردید

    1. سلام خیر قرار دارد.

  2. سلام لطفا اخرین نسخه بازی خواستگاری رو قرار بدین یعنی جواب درست معلوم باشه ممنونم

    1. سلام دوست عزیز بازی چنین مشکلی نداره. با تشکر از همراهی شما

  3. نمی‌دونم چرا هروقت من اینو بازی رو بازی میکنم شب کابوس می بینم. شما هم همینطوری می‌شید ؟

    1. من اگه بخوام بدترین و ترسناک ترین فکر رو راجب این بازی بکنم باز شب کابوس نمیبینم!