خانه / بازی / دانلود بازی T3 Arena
T3 Arena T3 Arena

T3 Arena

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.34.1473522
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    XD Entertainment Pte Ltd
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +127.000
  • دانلود
    +1M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    +1GB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی T3 Arena

T3 Arena – یک بازی هیجان انگیز اکشن و شوتر سوم شخص با ترکیبی از بازی های مولتی پلیر از استودیو XD Entertainment Pte Ltd میباشد که امروز برای اولین بار در ایران مفتخر هستیم که این بازی جذاب و هیجانی را برای شما گیمر های علاقه مند به سبک بازی های اکشن و شوتر معرفی نماییم و آخرین نسخه عرضه شده اش را برای دانلود قرار بدهیم! پس همراه گیمی روید باشید. بازی T3 Arena همانطور که گفتیم یک بازی جدید و تازه عرضه شده در بازار میباشد که با الهام گرفتن از فضایی دلنشین و فانتزی و سبک های اکشن و شوتر، شمارا به یک مبارزه قهرمانانه 3 به 3 دعوت میکند! با دوستان خود بجنگید یا به صورت انفرادی آنلاین شوید. به نیروها بپیوندید، دوستان جدیدی در باشگاه پیدا کنید و استراتژی‌های نبرد را طراحی کنید تا در حالت‌ها و نقشه‌های مختلف بازی در T3 Arena پیروز شوید. در این بازی کاراکتر های شما به عنوان قهرمان شناحته میشوند که هرکدام ویژگی ها و کار های منحصر به فرد خودش را دارد و در مبارزه های شما تاثیر زیادی دارند! بازی از قهرمانان زیادی نسبت به زمان عرضه اش پشتیبانی میکند که هرکدام از شکل و شمایل زیبا و دلنشینی برخوردار هستند که باید قفل آن هارا حالا با لول آپ شدن و یا پر کردن یکسری ماموریت ها باز کنید و به مبارزه بروید! گرافیک و انیمیشن فوق العاده شیک T3 Arena بهترین تجربه تیراندازی قهرمان را در کف دستان شما به ارمغان می آورد.

بدون شک طراحی و مدل سازی دقیقی پای این بازی خرج شده است! بازی از حالت های زیادی برای بازی کردن پشتیبانی میکند که میتوانید یکی را انتخاب و به صورت تکی و یا تیمی به مبارزه بپردازید که این حالت ها را میتوانیم به Team Deathmatch (3v3) که در این حالت شما در تیمی 3 به 3 به مبارزه کردن میپردازید و تیمی که 20 امتیار کسب کند برنده این بازی میشود. حمله کریستال (3v3) که در این حالت تیمی باید از یک محفظه یا یک کریستال دفاع کند و تیم بعدی باید حمله کند و آن را تصرف کند. کنترل (3v3) در این حالت که مطمعنا همه شما این مورد را در بازی های دیگر بازی کردید و میشناسیدش اینطور است که یک محیطی توسط بازی انتخاب میشود و دو تیم باید سعی کنند آن مکان را به صورت 100 درصد از آن خود کنند که چالش بزرگی حساب میشود چون کسی دوست نداره ببازه مگه نه؟ مسابقه پیلود (3v3) یک حالت جالبی است که دو تیم یک محموله را در دست میگیرند و باید برای برنده شدن محموله دشمن را در مکان خود بیاورند این حالت را در بازی هایی مثل کانتر به اسم فلگ ران میشناسیم که پرچمی برمیداریم و برای برد اون راند باید پرچم را در مکان خودمون بیاوریم که این حالت در بازی T3 Arena هم این شکلی است ولی با تفاوت های جالب.

انفرادی که حالت هیجانی تری را به شما میدهد، این شکلی هست که در یک مکانی 6 هیرو باهم میجنگند و همگی دشمن هم هستند و کسی برنده این بازی میشود که 12 امتیاز را کسب کنید! و…. اشاره کنیم که همگی چالش ها و هیجان های خودشان را دارند و سرگرم کننده هستند. بازی T3 Arena آسان است و هر کسی می تواند این بازی رایگان را در کمترین زمان انجام دهد. تسلط بر این بازی تیراندازی مانند سایر بازی های رقابتی کمی زمان بیشتری می برد. اما در آخر بیایید ویژگی های این بازی را باهم مرور کنیم، ویزگی هایی که این بازی را به یک بازی شوتر سوم شخص پر طرفدار تبدیل میکند! این ویژگی های عبارت اند از وجود گرافیکی خوش ساخت و مپ های جالب ، طراحی و مدل سازی کاراکتر ها و وجود گیم پلیی اکشن و فانتزی ، وجود حالت های بازی مختلف با چاشنی هیجان انگیز ، بازی کردن به صورت آنلاین و رقابتی و… که همگی با دست به دست دادن یکدیگر این بازی جذاب را خلق کرده اند! پس اگر شماهم علاقه مند به بازی های اکشن و شوتر هستید، بازی جدید T3 Arena را اصلا از دست ندهید و برای تجربه یک بازی متفاوت آن را از دانلود باکس زیر با سرعتی بالا دانلود و نصب نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

نکات تکمیلی:

1 – بازی اینترنتی میباشد و باید برای بازی کردن همیشه به اینترنت دسترسی داشته باشید.

2 – بازی مود نمیشود و درمورد این موضوع سوال نفرمایید.

3 – بازی در یک فایل APK با حجم 1.37 گیگابایت عرضه شده است پس روند نصب طولانی میشود.

4 – سرور های بازی برای ایرانی ها فیلتر نیست ولی اگر بالا نیومد از فیلترشکن خود استفاده کنید.

5 – گیمی روید مرجع بزرگ بازی های اندرویدی همیشه آپدیت های بازی هارا به موقع قرار میدهد پس برای دانلود به سایت ما مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. چرا بعد‌از دانلود دیتا بازی لود نمیشه و ارور میده که آپدیت انجام نشد،هرچقدرهم صبر کنی و بزنی retry بازهم بی فایده‌اس. بدون فیلترشکن ک اصلا نمیاد با فیلترشکن هم لود نمیشه.موقع دانلود خیلی خوبه سرعتش اما همینکه تموم میشه دیگه خطا میده.چکار باید کرد؟ یک بار از فروشگاه گوگل پلی و یک بار از سایت شما دانلود کردم

    1. احتمالا مشکل از سرور های بازی و محدودیت ایپی می باشد!

  2. واقعاً خوب و عالی است.

آثار دیگر XD Entertainment Pte Ltd