خانه / بازی / دانلود بازی Sausage Man
Sausage Man Sausage Man

Sausage Man

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    14.68
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    XD Entertainment Pte Ltd
  • امتیاز
    4.3
  • رای
    +468.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +7
  • حجم
    900MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Sausage Man

Sausage Man – مرد سوسیس یک بازی بازی چالب و سرگم کننده با گرافیکی خوش ساخت و کارتونی به سبک بازی های اکشن و شوتر میباشد که استودیو XD Entertainment Pte Ltd آن را برای شما گیمر های علاقه مند به بازی های اکشن ساخته است و در گوگل پلی منتشر کرده اس و ماهم برای اولین بار به عنوان اولین سایت ایرانی، قصد معرفی و دانلود این بازی جالب را داریم تا بار دیگر شمارا به وجد بیاوریم! پس همراه گیمی روید باشید. Sausage Man یک بازی تیراندازی رقابتی کارتونی است که در آن سوسیس‌ها به عنوان قهرمان‌ها حضور دارند. این یک بازی است که می توانید بدون زحمت با آن شروع کنید و در هر زمان و هر مکان بازی کنید. شما به عنوان سوسیس های خنده دار و شایان ستایش نقش آفرینی می کنید و در نبردهایی با اکتان بالا و پر از تخیل می جنگید.با یک سیستم نبرد روان و هاردکور، با مسیرهای بالستیک واقعی و حتی یک ویژگی حبس نفس در بازی از شما استقبال می شود. در همین حال، بازی Flare Guns، Resurrection Machines، Tactical Covers و ID Card System را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند رفاقت و درک متقابل شما و هم تیمی هایتان را آزمایش کند.در میدان نبرد شما چیزی فراتر از نبردهای ساده وجود دارد – در اطراف شما زیبایی و شادی را خواهید دید.

در اینجا می‌توانید آواز بخوانید، بپرید و اسلحه‌های خود را روی توپ لاستیکی شلیک کنید یا از یک پرش دوبل استفاده کنید تا از شلیک‌های دقیق دشمنان خود جلوگیری کنید. شما همچنین می توانید یک لایف بوی بپوشید و با دیگران یک جنگ اسلحه رو در رو در آب انجام دهید. وقتی پایین هستید، تبدیل به یک سوسیس کوچک گریان می شوید. می‌توانید هم‌تیمی‌های خود را که از کار افتاده‌اند با یک اقدام «بیا» انتخاب کنید.سیستم ظاهری خام اما جذاب بازی Sausage Man به شما کمک می کند تا به محبوب ترین سوسیس موجود تبدیل شوید. سیستم منحصربه‌فرد Party Card داده‌ها، ظاهر و دستاوردهای شما را ثبت می‌کند و به سایر سوسیس‌ها نشان می‌دهد که چقدر دوست‌داشتنی هستید. همچنین مجموعه‌های لباس‌های عجیب و غریب از جمله کوی، سایبرپانک، و خدمتکار، و همچنین ژست‌های بی‌شرمانه مانند دمیدن بوسه‌ها، دگرگونی‌های دخترانه جادویی و غیره را برای شما فراهم می‌کند. ” و “Whine About Injustice” برای تعامل با سایر سوسیس ها انتخاب شده است! در اینجا، شما با تکیه بر “شیطنت” و “نازنین” خود صدها دشمن را در میدان نبرد بکشید و پادشاه حزب شوید! پس اگر شماهم نیازمند به یک بازی سرگرم کننده و متفاوت با سبک اکشن و شوتر هستید، پیشنهاد میکنیم بازی Sausage Man را تجربه کنید و از ساعت ها بازی با این بازی لذت ببرید!

دانلود مشخصات آموزش ها

آموزش نصب بازی:

1 – وارد مدریت فایل خود شوید و به پوشه او بی بی به آدرس (Android/Obb) بروید.

2 – چک کنید ببینید پوشه ای به نام (com.GlobalSoFunny.Sausage) وجود دارد یا خیر.

3 – اگر وجود داشت فایل دیتا را که به نام ( main.1475.com.GlobalSoFunny.Sausage.obb ) هست را وارد آن پوشه کنید.

4 – اگر نبود پوشه ای به اسم ( com.GlobalSoFunny.Sausage ) را بسازید درون (Android/Obb ) و فایل دیتا ای که از سایت ما دانلود کردید را وارد این پوشه کنید و در نهایت بازی اجرا کنید.

5 – در قسمت آموزش نصب در افزونه بالا کنار نوار اطلاعت پایین عکس هایی از بازی مراجعه کنید و ویدیو نصب را تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آثار دیگر XD Entertainment Pte Ltd