خانه / اخبار / انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴ ساخته می‌شود

انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴ ساخته می‌شود

درباره انیمیشن پاندای کونگ فوکار ۲۰۲۴ انیمیشن پاندای کونگ فو کار Kung Fu Panda 4 به کارگردانی مایک میچل و استفانی استین تهیه و ساخته می‌شود. این چهارمین قسمت از فرنچایز پاندای کنکفوکار به‌حساب می‌آید که از سال ۲۰۰۸ در حال تهیه و پخش است. این انیمیشن که از تولید ۳ فیلم به فروش ۱.۸…

درباره انیمیشن پاندای کونگ فوکار ۲۰۲۴

انیمیشن پاندای کونگ فو کار Kung Fu Panda 4 به کارگردانی مایک میچل و استفانی استین تهیه و ساخته می‌شود. این چهارمین قسمت از فرنچایز پاندای کنکفوکار به‌حساب می‌آید که از سال ۲۰۰۸ در حال تهیه و پخش است. این انیمیشن که از تولید ۳ فیلم به فروش ۱.۸ میلیارد دلاری رسیده، دو فیلم اول آن نامزد دریافت جایزه اسکار شده و مجموعه تلویزیونی آن موفق شد در فصل جوایز، ۱۱ جایزه امی دریافت کند. انیمیشن پاندای کنکفوکار یکی از موفق‌ترین انیمیشن‌های شرکت دریم‌ورکس است که تابحال منتشر شده، این اثر با موفقیت مالی که در همان قسمت اول به‌دست آورد این کمپانی را متقاعد کرد تا وعده تولید ۶ قسمت از انیمیشن را تایید کنند.

این فرنچایز با اسپین‌آف‌های تلویزیونی که ماجراهای پو را با پنج آتشین به نمایش می‌گذاشت کامل‌تر شد و گاهی اوقات تمرکز را کاملا متوجه آنها می‌کرد. در حالی‌که نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌های کوتاه پاندای کونگ فوکار بیشتر روی عمق این قصه کار می‌کردند و ویژگی‌های خلقی تمام کاراکترها را به نمایش می‌گذاشتند، فیلم‌های بلند روی بهبود توانایی‌های پو و داستان خودش تمرکز می‌کردند و باعث می‌شد مخاطب بیشترین شناخت را نسبت به پو به‌دست بیاورد و درگیر او شود.

به این ترتیب پاندای کنکفوکار بامزه و محبوب تا امروز ۳ فیلم و ۴ سریال و ۵ فیلم کوتاه را برای جهان به‌نمایش گذاشته است. باید منتظر باشیم تا ببینیم قسمت جدید انیمیشن پاندای کنکفوکار چه هیجان و طنزی را برای ما انیمیشن دوستان به ارمغان می‌آورد تا برای مدت‌ها خاطره تماشای آن را در خانه اول ذهن حفظ کنیم.

خلاصه داستان انیمیشن پاندای کنگ‌فوکار ۴

در قسمت جدید انیمیشن پاندای کنکفوکار، پو در چین قدیم با همان خصلت‌های سابق و بامزه‌اش درحال عبور از چالش‌هایش است. جنگجوی اژدها اینبار مبارزه‌های جدیدی را تجربه می‌کند و بابت شکمویی و مهارت‌های کنکفویش به چالش کشیده می‌شود. البته حضور گروه پنجه آتشین در کنار او مانند همیشه موثر خواهد بود. ببری با غرور و مهربانی همیشگی‌اش در این قسمت هم می‌درخشد، همچنین منتیس و باقی اعضای گروه دوست‌داشتنی آن‌ها.

زمان پخش انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۲۰۲۴

انیمیشن Kung Fu Panda 4 در ۲۹ مارس ۲۰۲۴ (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد. یونیورسال پیکچرز پخش‌کننده این انیمیشن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *