خانه / اخبار / اخبار بازی / بازی FIFA 22 در راه سرویس گیم پس آلتیمیت

بازی FIFA 22 در راه سرویس گیم پس آلتیمیت

با تایید الکترونیک آرتز، بازی فیفا ۲۲ به‌زودی به سرویس گیم پس آلتیمیت اضافه خواهد شد. معمولا با نزدیک شدن به ماه‌های آخر چرخه یک ساله نسخه‌های جدید فیفا، الکترونیک آرتز اقدام به اضافه کردن آن‌ها به سرویس EA Play می‌کند و این اتفاق، قرار است برای فیفا ۲۲ هم رخ بدهد. EA با انتشار…

با تایید الکترونیک آرتز، بازی فیفا ۲۲ به‌زودی به سرویس گیم پس آلتیمیت اضافه خواهد شد.

معمولا با نزدیک شدن به ماه‌های آخر چرخه یک ساله نسخه‌های جدید فیفا، الکترونیک آرتز اقدام به اضافه کردن آن‌ها به سرویس EA Play می‌کند و این اتفاق، قرار است برای فیفا ۲۲ هم رخ بدهد. EA با انتشار خبری رسمی، اعلام کرد که FIFA 22 در تاریخ ۲۳ ژوئن (۲ تیر) به سرویس EA Play اضافه خواهد شد و در نتیجه کاربران سرویس گیم پس آلتیمیت هم که EA Play بخشی از آن است، می‌توانند به این بازی دسترسی داشته باشند و بدون پرداخت هزینه اضافی آن را دانلود و تجربه کنند.

الکترونیک آرتز در بیانیه منتشر‌شده، از فیفا ۲۲ به‌عنوان نسخه‌ای از مجموعه اسم برده که ویژگی‌های جدیدی در هر حالت از بازی ارائه می‌دهد و تجربه‌ای نزدیک به فوتبال را به مخاطبان ارائه می‌دهد و کاربران EA Play می‌توانند از تاریخ مذکور، به تجربه این بازی بپردازند.

به هر حال تعطیلات تابستانی فرصت خوبی برای تجربه بازی‌های مختلف است و فیفا ۲۲ که مدتی پیش ازطریق سرویس پلی استیشن پلاس هم رایگان شده بود، گزینه‌ای است که می‌توانید در این مدت بدون پرداخت هزینه اضافی به تجربه آن بپردازید. نظرات خود را در این مورد با گیمی روید و کاربرانش به‌اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *