خانه / اخبار / گیم / عبور آمار فروش نینتندو سوییچ از Wii در بازار آمریکا

عبور آمار فروش نینتندو سوییچ از Wii در بازار آمریکا

نینتندو سوییچ موفق شد آمار فروش تمام عمر کنسول Wii در بازار ایالات متحده آمریکا را پشت سر بگذارد. با وجود اینکه پیش‌بینی‌ها به کاهش سرعت فروش نینتندو سوییچ در ماه‌های آینده اشاره دارند و خود شرکت نینتندو این موضوع را تایید کرده است، ما همچنان شاهد فروش چشمگیر و موفق این پلتفرم در بازارهای…

نینتندو سوییچ موفق شد آمار فروش تمام عمر کنسول Wii در بازار ایالات متحده آمریکا را پشت سر بگذارد.

با وجود اینکه پیش‌بینی‌ها به کاهش سرعت فروش نینتندو سوییچ در ماه‌های آینده اشاره دارند و خود شرکت نینتندو این موضوع را تایید کرده است، ما همچنان شاهد فروش چشمگیر و موفق این پلتفرم در بازارهای سراسر جهان هستیم. به‌تازگی مشخص شد نینتندو سوییچ در بازار ایالات متحده به یک چشم‌انداز جدید رسید. سوییچ توانست از آمار پرفروش‌ترین کنسول خانگی نینتندو در این بازار عبور کند.

طبق گزارشی که توسط Circana (گروه NPD سابق) توسط سایت GamesIndustry منتشر شد، کنسول نینتندو سوییچ هم‌اکنون از فروش تمام عمر Wii در بازار ایالات متحده پیشی گرفته است. آمار فروش نینتندو سوییچ پس از انتشار The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom و استقبال بالای بازیکنان ارتقا پیدا کرد تا نهایتا در ماه ژوئیه رکورد فروش تمام عمر Wii در ایالات متحده را بشکند.

مجموع فروش نینتندو سوییچ در ایالات متحده هم‌اکنون فقط یک میلیون کمتر از آمار فروش کلی ایکس باکس 360 است و پنج میلیون دیگر تا فروش پلی استیشن 2 فاصله دارد. باتوجه‌به نزدیک شدن فصل تعطیلات، احتمال پیشی گرفتن نینتندو سوییچ از آمار دو کنسول ذکرشده در ایالات متحده وجود دارد. همچنین گزارش‌ها نشان می‌دهند حدود یک سال دیگر با عرضه جانشین نینتندو سوییچ فاصله داریم و همین موضوع می‌تواند در تداوم استقبال بازیکنان از کنسول فعلی نینتندو موثر باشد.

طبق آمار رسمی، فروش جهانی نینتندو سوییچ تا پایان ماه ژوئن از ۱۲۹ میلیون و ۵۳۰ هزار واحد فراتر رفته است. با این آمار، نینتندو سوییچ سومین پلتفرم بازی پرفروش تمام تاریخ بازی‌های ویدئویی به شمار می‌آید و پلی استیشن 2 با ۱۵۵ میلیون و نینتندو DS با ۱۵۴ میلیون و ۲۰ هزار واحد فروش، بالاتر از آن قرار دارند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره اخبار بازی را با تیم گیمی روید و سایر کاربرها در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط با پست جاری