خانه / اخبار / بهترین بازی های سال 1402 از نگاه کاربران

بهترین بازی های سال 1402 از نگاه کاربران

بهترین بازی ها، عنوان پروپاقرصی است که گیمر ها همواره دنبال آن هستند. چیزی که بازی هارا متمایز کرده و بهترین هارا برای بهترین ها نمایان میکند. در بسیاری از مارکت ها همیشه نظرسنجی های بزرگی برگزار میشود که به جامعه گیمرها فرصت می‌دهد تا صدای خودشان را در انتخاب بهترین بازی‌ها برای دانلود بیان…

بهترین بازی ها، عنوان پروپاقرصی است که گیمر ها همواره دنبال آن هستند. چیزی که بازی هارا متمایز کرده و بهترین هارا برای بهترین ها نمایان میکند. در بسیاری از مارکت ها همیشه نظرسنجی های بزرگی برگزار میشود که به جامعه گیمرها فرصت می‌دهد تا صدای خودشان را در انتخاب بهترین بازی‌ها برای دانلود بیان کنند و این واقعا تعبیری از اعتماد و ارزش قائل بودن به نظرات مخاطبان است! با این کار میتوان جامعه گیمرها را بهتر بشناسیم و نظرات ارزشمندشان را به اشتراک بگذاریم. در این لحظه با شکوه و فرا رسیدن سال نو، گیمی روید تصمیم گرفته است تا برای اولین بار نظرسنجی بزرگی برگزار کند تا کاربران خود را به چالشی هیجان انگیز همراه عناوینی از بازی های تازه و محبوب دعوت کند! این نظرسنجی گرمایی آفرید که بازی‌های محبوب و پرطرفدار را از یک فهرست 20 عنوانه ایرانی و خارجی، 10 بازی برتر را از نگاه خودتان انتخاب کرده و به آنها رای دهید. حالا، پس از تلاش و پشتکار شما، نتایج نهایی نظرسنجی پدیدار شده است و می‌خواهیم این نتایج مهم و جذاب را با شما به اشتراک بگذاریم. پس شمارا به یک سفر هیجان‌انگیز در دنیای بازی‌های ویدیویی دعوت می‌کنم.

در اینجا 5 بازی برتر ایرانی را از نگاه کاربران گیمی روید بررسی و به شما معرفی خواهیم کرد. بازی هایی که به دستان افرادی با استعداد و هموطن های خودمان آفریده شده که جنجالی در صنعت گیمینگ براورده کرده اند. بازی هایی با کیفیت با طراحی ها و مدل سازی های فوق العاده که نظر شمارا به خود جالب کرده است!

1 – اولین بازی ایرانی از نگاه شما  شب های مافیاست!

شب های مافیا بهترین بازی سال از نگاه کاربران گیمی روید

این بازی با 40 درصد محبوبیت از بین 10 بازی ایرانی، به عنوان اولین بازی محبوب و برتر از نگاه کاربران گیمی روید انتخاب شده است. بازی مافیا در چند سال اخیر توانسته در بین مردم با اقبال بسیار خوبی مواجه شود و یکی از فعالیت‌های دسته‌جمعی محبوب و پرطرفدار لقب بگیرد. این محبوبیت تا جایی پیش رفت که فیلیمو به عنوان یکی از پلتفرم‌های مرجع در حوزه VOD دست به ساخت مجموعه‌ای سریالی با محوریت بازی مافیا با نام «شب‌های مافیا» بزند که اتفاقا این مجموعه نیز طرفداران زیادی پیدا کرده و چندین فصل از آن تولید شده است. حالا نوبت به یک بازی اندرویدی جذاب با نام «شب‌های مافیا» رسیده که بر اساس مجموعه محبوبی که با همین نام پخش می شود ساخته شده و قصد داشته تا بازی جذاب مافیا را در دسترس علاقه‌مندان به این بازی روی گوشی‌های اندرویدی قرار دهد.

شب‌های مافیا یک بازی موبایل محبوب است که استودیو مدریک گیمز آن را منتشر کرده است که بازی کلاسیک مافیا را در قالب دیجیتال زنده می کند. در این بازی، به بازیکنان به صورت تصادفی نقش هایی به عنوان عضوی از مافیا یا عضوی از شهر اختصاص داده می شود که با هدف حذف تمام اعضای تیم مقابل یا شناسایی و حذف مافیا، که هرکس با بازی مافیا آشنا باشد آن را خوب درک میکند. این بازی خوش ساخت و با کیفیت انتخابی از سردبیران مایکت و بازار است که امروزه نیز در سایت گیمی روید محبوبیت خودش را خوب نشان داده و مثل همیشه عنوان اولین را به خود اختصاص داده است که اگر مایل باشید میتوانید آخرین نسخه آن را از دکمه زیر در سایت محبوب خود یعنی گیمی روید دانلود و نصب نمایید.

دانـــلود بـــازی

2 – عنوان بعدی که جایگاه دوم از بازی های ایرانی را از آن خود کرده، بازی شاه کش است!

شاه کش بهترین بازی سال از نگاه کاربران گیمی روید

این بازی با 19 درصد محبوبیت نزد کاربران از بین 5 بازی منتخب شده، جایگاه دوم را کسب کرده است. این عنوان یک بازی استراتژیک آنلاین است که توسط استودیو گلیم گیمز ساخته شده است. در این بازی، شما می‌توانید با دوستان خود یا با سایر بازیکنان آنلاین از سراسر ایران به مبارزه بپردازید. این بازی از گرافیک زیبا و گیم‌پلی معتبری برخوردار است. با قدرت‌ها و منابع مختلفی که در اختیار دارید، می‌توانید استراتژی‌های مختلفی را برای شکست دشمنانتان به کار ببرید.

این بازی خوش ساخت و سرگرم کننده همانند دیگر بازی های محبوب ایرانی، نظر سردبیر های مایکت و بازار را به خود جلب کرده است که باعث شده در لیست منتخبین سردبیران و همچنین بهترین بازی سال از نگاه کاربران گیمی روید قرار بگیرد. اگر به دنبال یک بازی استراتژیک و آنلاین هستید که بتوانید با دوستان خود یا بازیکنان ایرانی به رقابت بپردازید، شاه کش ممکن است گزینه‌ی خوبی برای شما باشد. که میتوانید آخرین نسخه آن را از سایت محبوب خودتان از طریق دکمه زیر با دانلودی نیم بها و سرعتی بالا دانلود و نصب نمایید!

دانـــلود بـــازی

3 – مربی برتر! بله جایگاه سوم از بهترین های گیمی روید متعلق به مربی برتر است!

مربی برتر بهترین بازی سال از نگاه کاربران گیمی روید

مربی برتر که عنوان ورزشی محبوب ایرانی است، 14 درصد از محبوبیت کاربران را بین 10 بازی ایرانی و 5 بازی منتخب کسب کرده است. مربی برتر یک بازی مدیریت فوتبال اعتیاد آور است، که به شما اجازه میدهد مانند مربی واقعی تیم مورد علاقه خود رفتار کنید. شما مسئول انتخاب چیدمان، خرید و فروش بازیکنان، تمرین و دیگر جنبه های تیم هستید. پس از اینکه باشگاه را مدیریت کردید، هر روز یک بار یک مسابقه برگزار می شود. آماده سازی تیم تان به خود شما بستگی دارد، پس مطمئن شوید نتایج خوبی به دست می آورید. و چه چیزی جالب تر از مقایسه کردن مهارت های شما با دوستانتان است؟

این بازی بیش از 500 هزار بار در بازار دانلود داشته که نظر 70 هزار از گیمر های ایرانی را به خود جلب کرده است و امروز شاهد قرار گیری آن در جایگاه سوم بهترین بازی های سال از نگاه کاربران گیمی روید هستیم! آیا حس می کنید که می توانستید شما نیز یک سرمربی و یا مربی یکی از باشگاه ها شوید؟ آیا میخواهید به مربی تیم مورد علاقه خود تبدیل شوید؟ آیا از سرمربی تیم مورد علاقه خود، ناراضی هستید و فکر می کنید که شما می توانستید بهتر عمل کنید؟ مربی برتر این شانس را به شما می دهد! پس از طریق دکمه زیر آن را از سایت مورد علاقه خودتان یعنی گیمی روید دانلود و نصب نمایید.

دانـــلود بـــازی

4 – به نظر شما جایگاه چهارم برای چه بازی است؟ درست حدس زدید؟ باید بگم رانده شده 2 عنوان چهارمین را در این لیست محبوب به خود اختصاص داده!

رانده شده - قسمت دوم بهترین بازی سال از نگاه کاربران گیمی روید

بازی رانده شده – قسمت دوم (دهکده) یک بازی معمایی ترسناک هیجان انگیز است که 11 درصد از نظر کاربران گیمی روید را به نام خود ثبت کرده و از بین 10 بازی برتر ایرانی و 5 بازی منتخب، جایگاه چهارم را تصاحب کرده است. این بازی پس از شلیک گلوله به آرتان توسط فردی ناشناس، قصه‌ای جدید را رقم زده تا پرده از اتفاقاتی که در حال رخ دادن هست برداشته شود. ‏همه چیز به زودی خونین‌تر و جدی‌تر خواهد شد. ابر تیره‌ای بر آسمان شهر والکو سایه انداخته است و مدام این فکر را در سر می‌پروراند که: آیا می توان بر تاریکی پیروز شد؟‏‏

در یک شب سرد و بارانی، مردی به نام آرتان درگیر تاریک‌ترین اتفّاق زندگیش میشود که باید به آن کمک کنید و معما ها و چرا های سد راه آن را پاسخ دهید و راهی برای رهایی از تاریکی را در پیش داشته باشید! داستان بازی به طرز عجیبی شروع می شود و حس سردرگمی را در شما ایجاد می کند. داستان بازی درباره مردی به نام آرتان است که بعد از برگشت از شهر والکو متوجه می شود که پلیس ها جاده ها را به دلیل بارندگی شدید بسته اند و مجبور می شود تا به نزدیک ترین مسافرخانه برود که ماجرای اصلی از آنجا شروع شده و درگیر مسائل عجیب و ترسناک خواهید شد. پس اگر به چنین بازی هایی علاقه دارید ، رانده شده قسمت دوم که منتخبی از کاربران گیمی روید است را از دست ندهید و همین الان آن را از طریق دکمه زیر دانلود و نصب نمایید!

دانـــلود بـــازی

5 – و اما! بالاخره رسیدیم به مقصد آخر از بهترین بازی های منتخب ایرانی نزد کاربرانمان که چیزی نیست جز، زندگی دیگران!

بازی زندگی دیگران - شبیه ساز آنلاین زندگی بهترین بازی سال از نگاه کاربران گیمی روید
بله! اینبار یک بازی شبیه ساز با کیفیت ایرانی که با نام و مکان ها و شیوه اصیل ایرانی شمارا وارد دنیایی زیبا و به دور از مشکلات و ناراحتی ها میکند! این بازی خوش ساخت و عالی که جایگاه پنجم از 10 بازی برتر ایرانی و 5 بازی منتخب را به دست آورده، 8 درصد از نظرات و رای کاربران گیمی روید را به خود مجذوب کرده که نشان داده هنوز بازی های شبیه ساز میتوانند بهترین عنوان برای گیمر های علاقه مند باشند!  ‏زندگی آدمهای دیگه رو تجربه کن! کارهایی که تا حالا توی زندگی خودت تجربه نکردی رو انجام بده! نتیجه تصمیماتت رو ببین و موفقیت‌هات رو جشن بگیر! ‏هزاران فرصت زندگی پیش روت قرار داره.

زندگی‌هایی که هرکدومش چالش‌های مختلفی پیش پای تو قرار میده! ممکنه توی خونواده فقیر بدنیا اومده باشی یا پدر و مادری پولدار داشته باشی. ممکنه آدم خیلی خوشحالی باشی، یا اینکه از غم و ناراحتی عمرت کم بشه! ممکنه ظاهر خوبی داشته باشی یا برعکس، هیچوقت جلب توجه نکنی! ممکنه خیلی باهوش باشی و نمراتت توی مدرسه عالی باشن یا بجای مدرسه تو فکر پول در آوردن باشی! توی این بازی تمام این موقعیت‌ها پیش روت قرار میگیره تا خودت رو با تصمیماتی که میگیری به چالش بکشی! پس اگر هنوز این بازی را تجربه نکردید، شمارا دعوت به دانلود کردن این بازی میکنم که با کیفیت و طراحی عالی از شما استقبال میکند!

دانـــلود بـــازی

اینم از 5 بازی برتر ایرانی که از 10 بازی منتخب، توسط کاربران و گیمر های خوش ذوق گیمی روید انتخاب و با درصد های هرچند کم اما با رای های بالا در 5 عنوان بهترین بازی های ایرانی سال از دیدگاه کاربران گیمی روید لیست و خدمت شما معرفی گردیده اند. اما حالا سراغ 5 بازی برتر از 10 بازی منتخب خارجی که توسط همین شما سروران گرامی انتخاب شده اند میرویم. در اینجا 5 بازی برتر خارجی را از نگاه کاربران گیمی روید بررسی و به شما معرفی خواهیم کرد. بازی هایی که به دستان افرادی متخصص همراه موتور های قدرتمند بازی سازی، برای اندروید آفریده شده که جنجالی در صنعت گیمینگ براورده کرده اند. بازی هایی با کیفیت با طراحی ها و مدل سازی های فوق العاده که شمارا شگفت زده خواهند کرد! همراه ما در ادامه این مقاله باشید.

1 – نخستین بازی خارجی انتخاب شده از سوی کاربران، بازی محبوب و سراسر اکشن Call of Duty: Warzone Mobile است!

Call of Duty: Warzone Mobile بهترین بازی سال از نگاه کاربران گیمی روید

ندای وظیفه یا کال اف دیوتی وارزون موبایل عنوان شگفت انگیز، پرطرفدار با ساختار دقیق و درجه یک همانند نسخه پی سی خود با بیشترین احتلاف حتی بیشتر از بازی های ایرانی در صدر جدول بهترین بازی های خارجی از دیدگاه کاربران گیمی روید میباشد که با 42 درصد محبوبیت امروز نزد شماست! ندای وظیفه: منطقه جنگ موبایل ( کال آف دیوتی وارزون موبایل )  یک بازی تیراندازی اول شخص رایگان است که اکشن چندنفره شدید و گیم پلی هیجان انگیز را ارائه می دهد. این بازی موبایلی ترکیبی از بهترین نقشه‌ها، سلاح‌ها و شخصیت‌های کل فرنچایز Call of Duty از جمله Modern Warfare و Black Ops است. این بازی دارای حالت های مختلف بازی از جمله تیم دت مچ ، هاردپوینت و موارد دیگر مولتی پلیر و از همه مهمتر بتل رویال است.

این حالت به 100 بازیکن اجازه می دهد تا در مسابقه ای پر از هرج و مرج و هیجان مبارزه کنند، درست مانند نسخه های رایانه شخصی و کنسول!  Call of Duty: Warzone Mobile فهرست گسترده‌ای از سلاح‌ها، از جمله اسلحه‌های کلاسیک این فرنچایز را ارائه می‌کند که می‌توانند با پیوست‌های مختلف سفارشی شوند. پس اگر این چند وقت بازی های بتل رویل دیگر شمارا سرگرم نمیکنند، امروز با انتقلابی دیگر در این عرصه گیمینگ آشنا شوید و همین الان آن را از سایت محبوب گیمی روید دانلود و نصب نمایید!

دانـــلود بـــازی

2 – بریم سراغ بازی دوم از این لیست جنجالی، جایی که یک بازی فوتبالی به نام EA SPORTS FC آن را تصاحب کرده است!

EA SPORTS FC™ MOBILE 24 بهترین بازی سال از نگاه کاربران گیمی روید

دیگه بازی های بی کیفیت فوتبالی را که وقت شمارا میگیرد حذف کنید ، امروز با یک شاهکار گرافیکی با طراحی های دقیق واقعی با بهترین هوش مصنوعی گیمینگ آشنا خواهید شد! EA SPORTS FC™ MOBILE 24 یک عنوان عالی و درجه یک است که دومین جایگاه لیست 5 تایی از 10 بازی منتخب است که نظر کاربران بهترین بازی سال انتخاب شده است. با نام قدیمی ( FIFA Mobile ) یک بازی شبیه سازی فوتبال است که توسط Electronic Arts ساخته و منتشر شده است.

این بازی به بازیکنان اجازه می دهد تا باشگاه فوتبال خود را ایجاد و مدیریت کنند، در لیگ ها و تورنمنت ها به رقابت بپردازند و تیمی از بازیکنان در کلاس جهانی بسازند. در این بازی برخی از معروف ترین باشگاه های فوتبال جهان از جمله رئال مادرید، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن حضور دارند. بازیکنان می توانند باشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند، آرم و کیت تیم خود را سفارشی کنند و تیم خود را از ابتدا بسازند. پس اگر عاشقانه فوتبال و سبک بازی های ورزشی هستید ، امروز وقت آن است این عنوان منتخب را از سایت گیمی روید دانلود و نصب نمایید!

دانـــلود بـــازی

3 – مقام سوم میرسه به سه گانه جی تی ای های معروف که با نام انحصاری Gta trilogy نیز شناخته میشوند.

Gta trilogy بهترین بازی سال از نگاه کاربران گیمی روید

این سه گانه های معروف جی تی ای که به ترتیب با نام های Grand Theft Auto III ( ساخته شده در سال 2001 ) ، Grand Theft Auto: Vice City ( ساخته شده در سال 2002 ) و از همه مهم تر Grand Theft Auto: San Andreas ( ساخته شده در سال 2004 ) شناخته میشوند توانسته مثل همیشه از قدیم تا به الان جایگاه های  مهمی از عناوین بهترین بازی های سال را از آن خود کنند و امروز نیز در سومین جایگاه لیست 5 تایی ما از بهترین بازی های خارجی از دیدگاه کاربران گیمی روید قرار دارند.

این سه گانه ها که توسط استودیو خالق کننده بهترین و با کیفیت ترین بازی ها یعنی راکستار ساخته شده اند که به شما سرگرمی تمام نشدنی با جهانی باز ارائه میدهد. بازی ها دارای شخصیت ها و مکان های مختلف در یک تداوم هستند. Grand Theft Auto III به دنبال قهرمان خاموش کلود در شهر لیبرتی است. Vice City که در سال 1986 اتفاق می‌افتد، اوباش سابق تامی ورسیتی را در فیلم خیالی Vice City نشان می‌دهد. و سن آندریاس، که در سال 1992 اتفاق می افتد، به دنبال گانگستر کارل “سی جی” جانسون در ایالت سن آندریاس است. پس اگر قصد دارید به یاد قدیم دوباره این سه گانه را دانلود و نصب نمایید، امروز آن هارا از سایت گیمی روید دانلود و نصب نمایید.

دانـــلود بـــازی

4 – اینبار از لیست پنج تایی ما، یک بازی ترسناک محبوب با کیفیت چهارمین را به نام خود زده است! بازیی با نام آشنای Poppy Playtime Chapter 3!

Poppy Playtime Chapter 3 بهترین بازی سال از نگاه کاربران گیمی روید

Poppy Playtime Chapter 3 که سومین قسمت از این سری بازیست، شمارا وارد داستانی با مکان هایی ترسناک و دلهره آور میکند که دست کشیدن از آن برای عاشقان ترسناک و سبک بازی های معمایی سخت خواهد بود! این بازی جذاب و مورد انتظار با طراحی های درجه یک و عالی جایگاه چهارم را به نام خود زده و با 8 درصد رای را از سوی کاربران از بین 10 بازی منتخب کسب کرده است. در Poppy Playtime Chapter 3، بازیکنان در حالی که در سطوح مختلف چالش برانگیز حرکت می‌کنند، وارد دنیایی از رمز و راز و خطر می‌شوند، که هر کدام با مجموعه‌ای از پازل‌ها و موانع برای غلبه بر خود پر شده‌اند.

گرافیک خیره کننده و فضای وهم انگیز بازی، بازیکنان را به دنیای غوطه ور و سرد کننده آن می کشاند و تجربه ای را خلق می کند که هم گیرا و هم فراموش نشدنی است. همانطور که بازیکنان در طول بازی پیشرفت می کنند، باید از هوش و مهارت های حل مسئله خود برای کشف رازهای تاریک پنهان در خط داستانی بازی استفاده کنند. پس اگر تا به این لحظه دو قسمت قبلی را بازی کردید ، امروز قسمت سوم را از دست ندهید!

دانـــلود بـــازی

5 – در آخر نیر میرسیم به بازی فوق العاده Little Nightmares که امسال برای اندروید منتشر شده است!

Little Nightmares بهترین بازی سال از نگاه کاربران گیمی روید

Little Nightmares که عنوان معمایی ترین و با کیفیت ترین بازی با طراحی های دارک را به خود اختصاص داده ، امروز در بهترین بازی های خارجی از دیدگاه کاربران جایگاه پنجم و آخر را با 7 درصد آرا از گیمر هارا به خود جلب کرده است. کابوس های کوچک یک بازی ماجراجویی ترسناک پازل و پلتفرم فریبنده است که در سایت گیمی روید موجود است.  این بازی توسط استودیو Tarsier توسعه یافته و توسط Bandai Namco Entertainment منتشر شده است، این بازی با حرکت بازیکنان در دنیایی تاریک و اسرارآمیز، تجربه ای طلسم کننده را ارائه می دهد.

در این بازی، بازیکنان نقش دختر جوانی به نام Six را بر عهده می‌گیرند که خود را در دنیای کابوس‌وار The Maw می‌بیند، کشتی وسیع و معمایی که توسط روح‌های فاسد و موجودات هیولا اشغال شده است.  فضای وهم آلود بازی، همراه با طراحی بصری خیره کننده آن، بازیکنان را وارد دنیایی بسیار زیبا می کند که در هر لحظه مملو از خطر است. پس اگر دنبال حل کردن معما های سرسخت هستید ، امروز این بازی را از دست ندهید!

دانـــلود بـــازی

رسیدیم به پایان سفر گیمینگمون سفری که باعث شد کاربران به ما نشان دهند چه سبک بازی هایی را دوست دارند و همانطور که گفتیم بهترین ها را برای بهترین ها انتخاب کردند. این نظرسنجی بزرگ که حاصلش شد این لیست 10 تایی از بازی های ایرانی و خارجی منتخب از دیدگاه کاربران گیمی روید در اواخر سال 1402 برگزار و سپس بعد از سال نو در 1 فروردین 1403 با حضور گسترده گیمر ها به اتمام رسید. سعی کردیم هم نتیجه این نظرسنجی را بازگو کنیم و هم تعریفی کوچک از آن ها داشته باشیم تا شمارا هرچه بیشتر با این برترین ها آشنا نماییم. با امید به موفقیت و خلق هنر، در صحنه هنر و فرهنگ، گیمی روید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. حاجی وقتی دیدم پابجی اول نیس فهمیدم امار چرتیه

    1. دکتر اینا بازیایین که ۱۴۰۲ منتشر شده پابجی اووووووههه ۵ ۶ سال پیش اومد

  2. کالاف دیوتی موبایل چی چرا توریست نیس

  3. پابجی و ماینکرافت کالاف چیشد؟؟

  4. بهترین بازی پابجی

    همشون افتضاح ن فقط پابجی بهترینه بازیه چون 1میلیارد500هزار در جهان جمعیت داره

    1. شینیم بینیم بابا کالاف فقط

  5. خیلی عجیب! من قبول ندارم کالاف اول. جی تی ای دوم. اما من تعجب کردم فری فایر و ماینکراف کجاست. لیست اصلی: 1 جی تی ای__2 فری فایر__3 کالاف دیوتی__4 ماینکرافت

    1. این لیست از بین بازی هایی که در سال 1402 منتشر شده اند رای گیری شده است.

      1. کجا رای گیری شده؟

        1. مهرداد (نویسنده)

          در کانال تلگرامی ما

    2. 😂😂فری فایرم مگه بازیه؟بعدشم از کالافم بهترم برو عموجون منچتو بازی کن

      1. فری فایر یک میلیارد نصب کالاف۳۰۰هزار پس حتا اگه بره منچ بازی کنه یا بره تتریس بازی کنه از کالاف بهتره بچه سال

    3. بازی موبایل نه کنسول

    4. کارل جانسون😂😂

      برو ببینم بابا لیست واقعی ماینکرافت اوله نباید بر اساس دانلود ها بگید باید بر اساس فروش بگید

  6. برای من تعجب که ماینکرافتی که از نظر جهان دومین بازی از بهترین بازی هاست داخل این لیست نیست

    1. این لیست از بین بازی هایی که در سال 1402 منتشر شده اند رای گیری شده است.

  7. اولن این بازیها از نگاه ایرانیا هست نه جهانی دوم سازنده این بازیها براشون مهم نیست که از دید ایرانیا چه بازی خوبه یا بده سومن بازیهای ایرانی نه ارزشی برای بازی کردن دارد نه حتی دانلود یه مشت بچه مچه میان نظر چت میدن

    1. والا خودشون نوشتن از نظر کاربران گیمروید تا زمانی هم که آدمایی مثل تو توی کشور باشه بازی‌های ایرانی هیچ پیشرفتی نمیکنن.

  8. مافیا دیگه چیه اصلا بازی نیست.....باید اسمشا بزارن مسخره بازی.....والا

  9. نظرسنجی از بچه های زیر ۱۰‌ سال بوده؟! چون آلبیون آنلاین نمی‌بینم!😂🫵🥴

    1. بازی های برتر هر سال فقط از بین بازی های منتشر شده همان سال رای گیری میشوند! بازی Albion Online از سال 2017 منتشر شده است.

  10. عالیه مهرداد عشقم

مطالب مرتبط با پست جاری