خانه / اخبار / اخبار بازی / Gran Turismo 7 دومین بازی پر فروش مجموعه گرن توریسمو در آمریکا

Gran Turismo 7 دومین بازی پر فروش مجموعه گرن توریسمو در آمریکا

بازی Gran Turismo 7 موفق شد پس از بازی Gran Turismo 3: A-Spec تبدیل به پرفروش‌ترین مجموعه گرن توریسمو در آمریکا شود. بازی Gran Turismo 7 حدود دو سال پیش برای دو کنسول پلی استیشن 5 و همچنین پلی استیشن 4 در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. حالا در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی مت پیسکاتلا، تحلیلگر مطرح…

بازی Gran Turismo 7 موفق شد پس از بازی Gran Turismo 3: A-Spec تبدیل به پرفروش‌ترین مجموعه گرن توریسمو در آمریکا شود.

بازی Gran Turismo 7 حدود دو سال پیش برای دو کنسول پلی استیشن 5 و همچنین پلی استیشن 4 در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

حالا در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی مت پیسکاتلا، تحلیلگر مطرح صنعت بازی‌های ویدیویی در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرده است که عملکرد این نسخه فوق‌العاده بوده است و از نظر میزان فروش در تعقیب Gran Turismo 3: A-Spec در جایگاه دوم این مجموعه در بازار آمریکا قرار دارد.

البته نکته جالب توجه این است که پیسکاتلا پیش‌بینی کرده بازی Gran Turismo 7 با همین روند در سال میلادی جاری می‌تواند جایگاه اول را نیز به نام خود ثبت کند.

استودیوی پولیفونی دیجیتال (Polyphony Digital) به‌عنوان سازنده بازی گرن توریسمو 7 همواره به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی زیادی برای ساخته خود در اختیار کاربران قرار داده است. در ماه فوریه سال گذشته بازی Gran Turismo 7 طی یک به‌روزرسانی رایگان، پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی VR2 را دریافت کرد.

چند ماه پس از این اتفاق بزرگ‌ترین به‌روزرسانی بازی تحت عنوان Spec 2 نیز به‌صورت رایگان منتشر شد؛ موضوعی که به‌گفته ایکیو یامائوچی، تهیه‌ کننده بازی، تاثیر بسیار زیادی روی تعداد گیمرهای Gran Turismo 7 گذاشته است.

حال نوبت شما است تا درصورتی‌که بازی Gran Turismo 7 را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط با پست جاری