خانه / اخبار / Gran Turismo / چهار خودرو جدید به Gran Turismo 7 اضافه خواهد شد

چهار خودرو جدید به Gran Turismo 7 اضافه خواهد شد

Gran Turismo 7 چند روز دیگر و در تاریخ ۲۱ فوریه (۲ اسفند)، آپدیت بزرگی دریافت خواهد کرد که با وجود آن، بازی شبیه‌ساز مسابقه پلی استیشن، همانطور که قبلا اعلام شده بود از طریق PlayStation VR2 به‌صورت واقعیت مجازی قابل تجربه خواهد بود. علاوه بر این، چهار خودرو مسابقه‌ای جدید با این به‌روزرسانی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. Polyphony Digital…

Gran Turismo 7 چند روز دیگر و در تاریخ ۲۱ فوریه (۲ اسفند)، آپدیت بزرگی دریافت خواهد کرد که با وجود آن، بازی شبیه‌ساز مسابقه پلی استیشن، همانطور که قبلا اعلام شده بود از طریق PlayStation VR2 به‌صورت واقعیت مجازی قابل تجربه خواهد بود. علاوه بر این، چهار خودرو مسابقه‌ای جدید با این به‌روزرسانی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

Polyphony Digital معمولا خودروهای جدیدی را در دسترس بازیکنان در Gran ‌Turismo 7 قرار می‌دهد و با به‌روزرسانی بزرگ بعدی نیز این اتفاق رخ خواهد داد. «کازونوری یاموچی»، رئیس این استودیو به‌تازگی در توییتر اعلام کرد که همراه با این به‌روزرسانی چهار خودرو جدید به لیست اتومبیل‌های Gran Turismo 7 اضافه می‌شود.

بازی مسابقه‌ای

براساس تصویر کاملا سیاه و تاریکی که توسط یاموچی به اشتراک گذاشته شده، به‌نظر می‌رسد این خودروهای جدید Honda RA272، Citroen DS، AAR Eagle و یک خودرو از پورشه خواهد بود.

Gran Turismo 7 برای پلی استیشن ۴ و ۵ در دسترس است. اخیرا در گزارش دیگری گفته شده بود که ساخت نسخه بعدی این عنوان ظاهرا آغاز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط با پست جاری