خانه / اخبار / Marvel’s Midnight Suns / جدایی کارگردان Marvel’s Midnight Suns از استودیو Firaxis

جدایی کارگردان Marvel’s Midnight Suns از استودیو Firaxis

به‌تازگی کارگردان بازی Marvel’s Midnight Suns و رئیس استودیو Firaxis اعلام کردند که از این تیم جدا می‌شوند.   جیک سالمون که اخیرا کارگردانی بازی نقش‌آفرینی Marvel’s Midnight Suns را بر عهده داشته است، به‌صورت رسمی اعلام کرد که استودیو Firaxis را ترک می‌کند. سالمون که بیشتر به‌عنوان کارگردان خلاق مجموعه XCOM شناخته می‌شود، پس از…

به‌تازگی کارگردان بازی Marvel’s Midnight Suns و رئیس استودیو Firaxis اعلام کردند که از این تیم جدا می‌شوند.

 

جیک سالمون که اخیرا کارگردانی بازی نقش‌آفرینی Marvel’s Midnight Suns را بر عهده داشته است، به‌صورت رسمی اعلام کرد که استودیو Firaxis را ترک می‌کند. سالمون که بیشتر به‌عنوان کارگردان خلاق مجموعه XCOM شناخته می‌شود، پس از ۲۳ سال استودیو Firaxis را ترک خواهد کرد.

سالمون در توییتر توضیح داد: «من با ساخت بازی‌های XCOM ،XCOM 2 ،War of the Chosen و Marvel’s Midnight Suns به آرزوهای همیشگی خود رسیدم. من خوش‌شانس‌ترین بچه‌ای هستم که تا به حال زندگی کرده است». جیک سالمون پس از انتشار این خبر از اعضای استودیو Firaxis و شرکت 2K Games تشکر کرد. او سپس در مورد هدف بعدی خود پس از ترک Firaxis گفت: «مغز من با یک رویای جدید در آتش است. وقت آن شده که به دنبالش بروم».

علاوه‌بر جیک سالمون، به نظر می‌رسد یکی دیگر از اعضای ارشد Firaxis نیز تصمیم به جدایی گرفته است. استیو مارتین رئیس Firaxis به شمار می‌آید که در ۲۷ سال گذشته در این استودیو مشغول فعالیت بود و در انتشار بیش از ۳۲ بازی مشارکت داشته است. او در توییتی نوشت: «از فرصتی که به‌دست آوردم تا در دو دهه گذشته، در بزرگ‌ترین استودیوی جهان و تیم متشکل از چنین افراد با استعدادی فعالیت و رهبری کنم، بسیار سپاسگزارم».

ابرقهرمان‌های مارول در بازی Midnight Suns

به نظر می‌رسد این دو جدایی بزرگ در پی فروش ناامیدکننده بازی Marvel’s Midnight Suns اتفاق افتاد که استراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two آن را به‌صورت رسمی تایید کرد. بااین‌حال زلنیک به بازخوردها و نقدهای مثبت بازی Marvel’s Midnight Suns اشاره داشت و ابراز امیدواری کرد که این بازی به مانند سایر آثار استودیو Firaxis در بلندمدت به موفقیت برسد.

سازندگان این بازی برای پشتیبانی پس از عرضه‌ی آن برنامه‌های زیادی دارند. برای مثال تجربه‌ی Marvel’s Midnight Suns به مدت محدودی روی استیم رایگان شد و یک بسته الحاقی پولی شامل شخصیت Venom (ونوم) نیز عرضه می‌شود.

بازی Marvel’s Midnight Suns هم‌اکنون روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد. شرکت توکی گیمز در نظر دارد این بازی نقش‌آفرینی را برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه کند، اما هنوز هیچ تاریخی برای آن مشخص نکرده است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *