خانه / اخبار / Returnal / استقبال کم کاربران پی سی از بازی Returnal در پلتفرم استیم

استقبال کم کاربران پی سی از بازی Returnal در پلتفرم استیم

بازی Returnal پس از بازی Sackboy: A Big Adventure دومین شروع ضعیف بازی‌های پلی استیشن روی پی سی را ثبت کرده است. بدون شک از بازی ریترنال می‌توان به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین آثار انحصاری پلی استیشن ۵ نام برد. ساخته استودیو بازی‌سازی Housemarque در سال ۲۰۲۱ برای کنسول نسل نهمی شرکت سونی عرضه شد. این…

بازی Returnal پس از بازی Sackboy: A Big Adventure دومین شروع ضعیف بازی‌های پلی استیشن روی پی سی را ثبت کرده است.

بدون شک از بازی ریترنال می‌توان به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین آثار انحصاری پلی استیشن ۵ نام برد. ساخته استودیو بازی‌سازی Housemarque در سال ۲۰۲۱ برای کنسول نسل نهمی شرکت سونی عرضه شد. این اثر موفق شد در جریان رویداد گیم اواردز همان سال، جایزه بهترین بازی اکشن سال را نصیب خود کند. شرکت سونی با انتشار آثار فرست پارتی خود برای رایانه‌های شخصی موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است.

آثاری مثل Horizon Zero Dawn ،God of War و Marvel’s Spider-Man با عرضه خود روی پی سی توانستند مخاطبان زیاد و قابل‌توجهی را برای این شرکت ژاپنی به ارمغان بیاورند. حال براساس تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، بازی‌ ریترنال با استقبال خوبی روی استیم مواجه نشده است. مدت زمان کمی از انتشار بازی Returnal روی پی سی می‌گذرد. با‌این‌ حال این اثر تا به این لحظه عرضه ضعیفی را روی این پلتفرم پشت سر گذاشته است.

شخصتی اصلی بازی Returnal پلی استیشن 5 سونی مشغول شلیک به یک دشمن عجیب در این بازی انحصاری

براساس اطلاعات موجود در وبسایت استیم دی‌بی، ساخته استودیو هاوس مارک پس از عرضه خود در هفته گذشته تا به این لحظه در بالاترین حد، تنها به تعداد ۶۶۹۱ کاربر همزمان روی فروشگاه استیم رسیده است. وقوع این امر باعث شده است که این بازی رتبه دوم بدترین عرضه بازی‌های سونی روی استیم را به خود اختصاص بدهد. رتبه اول متعلق به بازی Sackboy: A Big Adventure است که در ماه اکتبر در دسترس قرار گرفت و تنها به تعداد ۶۱۰ بازیکن همزمان رسید.

از طرفی دیگر نیز بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection پس از انتشار خود روی استیم، توانست تعداد ۱۰۸۵۱ کاربر همزمان را به تجربه خود مشغول کند. باید دید در ادامه آثار فرست پارتی شرکت سونی چه عملکردی را از خود نشان خواهند داد. بازی The Last of Us Part 1 در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۲۳ (۸ فروردین ۱۴۰۲) برای پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط با پست جاری