خانه / اخبار / Returnal / Returnal شروع ضعیفی در استیم داشته است

Returnal شروع ضعیفی در استیم داشته است

بازی انحصاری Returnal سونی که اخیرا در دسترس بازیکنان پی‌سی قرار گرفته بود، ظاهرا یکی از ضعیف‌ترین عنوان عرضه شده سونی برای رایانه‌های شخصی است. طبق داده‌های SteamDB، این بازی شوتر روگ‌لایک تاکنون در اولین آخر هفته خود کمتر از ۷۰۰۰ بازیکن همزمان در استیم دارد. برای مقایسه، تنها بازی که به‌تازگی توسط سونی برای پی‌سی منتشر شده و عملکرد…

بازی انحصاری Returnal سونی که اخیرا در دسترس بازیکنان پی‌سی قرار گرفته بود، ظاهرا یکی از ضعیف‌ترین عنوان عرضه شده سونی برای رایانه‌های شخصی است.

طبق داده‌های SteamDB، این بازی شوتر روگ‌لایک تاکنون در اولین آخر هفته خود کمتر از ۷۰۰۰ بازیکن همزمان در استیم دارد. برای مقایسه، تنها بازی که به‌تازگی توسط سونی برای پی‌سی منتشر شده و عملکرد بدتری داشته، بازی Sackboy: A Big Adventure است که فقط ۶۱۰ بازیکن همزمان را به خود جدب کرده است.

سایر پورت‌های سونی برای پی‌سی عملکرد بسیار بهتری داشته‌اند. God of War با حدود ۷۴ هزار بازیکن همزمان بهترین عنوان و پس از آن بازی‌های Marvel’s Spider-Man (با حدود ۶۶ هزار)، Horizon Zero Dawn (با حدود ۵۶ هزار بازیکن) و Days Gone با حدود ۲۸ هزار بازیکنان از این حیث پیشتاز هستند.

استیم

البته باید اشاره کرد که هرچند Returnal با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان روبه‌رو شده است، اما در مقایسه با God of War یا Marvel’s Spider-Man عنوان کوچک‌تری محسوب می‌شود.

Returnal هفته گذشته برای پی‌سی منتشر شد و در حال حاضر ۱۶۵مین بازی پربازیکن استیم در ۲۴ ساعت گذشته محسوب می‌شود.

استودیو Housemarque توسعه‌دهنده بازی اخیرا اعلام کرده بود که در حال ساخت یک بازی جدید است و می‌خواهد از ایده‌های Returnal در آن استفاده کند. علاوه بر این گفته شده که این بازی احتمالا برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط با پست جاری