خانه / اخبار / طبق گزارش ها، Tencent برنامه های خود را برای راه اندازی سخت افزار VR خود کنار گذاشته است

طبق گزارش ها، Tencent برنامه های خود را برای راه اندازی سخت افزار VR خود کنار گذاشته است

طبق گزارش ها، Tencent برنامه های خود را برای راه اندازی سخت افزار واقعیت مجازی خود کنار گذاشته است. اما این شرکت این ادعا را رد کرده است که واحد تجاری واقعیت توسعه یافته خود را منحل کرده است. در ادامه با گیمی روید همراه باشید: به گفته منابع رویترز، این اقدام در حالی صورت…

طبق گزارش ها، Tencent برنامه های خود را برای راه اندازی سخت افزار واقعیت مجازی خود کنار گذاشته است.

اما این شرکت این ادعا را رد کرده است که واحد تجاری واقعیت توسعه یافته خود را منحل کرده است.

در ادامه با گیمی روید همراه باشید:

به گفته منابع رویترز، این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که بزرگترین ناشر بازی‌های ویدیویی جهان از نظر درآمدی قصد دارد مشاغل را در واحد واقعیت توسعه‌یافته خود که در ژوئن 2022 تشکیل شد و حدود 300 کارمند دارد، کاهش دهد.

این گزارش ادعا می کند که Tencent مفهومی برای کنترلر بازی دستی حلقه مانند برای سخت افزار VR خود ارائه کرده است.

با این حال، یکی از منابع گفت که این شرکت به دلیل سرمایه گذاری قابل توجهی که برای رقابت در بازار لازم است و این واقعیت که انتظار نداشت تا سال 2027 به سود برسد، تصمیم به تغییر استراتژی خود گرفت.

منبع دیگری ادعا کرد که Tencent نتوانسته است تعداد مناسبی از بازی‌های امیدوارکننده دیگر برنامه‌های کاربردی را ارائه دهد.

در حالی که تنسنت انحلال واحد واقعیت توسعه یافته خود را تکذیب کرد، به رویترز گفت که در پی تغییر در برنامه های توسعه سخت افزار، در حال ایجاد برخی تغییرات پرسنلی است.

سونی PlayStation VR2 را در 22 فوریه عرضه خواهد کرد. با قیمت 549.99 دلار / 599.99 یورو / 529.99 پوند، شامل هدست PS VR2، کنترلرهای Sense و هدفون های استریو است. مجموعه پنجره راه اندازی PS VR2 از 37 بازی تشکیل شده است.

منابع بلومبرگ اخیراً ادعا کردند که سونی پیش‌بینی‌های عرضه PS VR2 را به دنبال اعداد ناامیدکننده پیش‌سفارش به نصف کاهش داده است.

آنها ادعا کردند که پیش‌بینی‌های ارسال سونی از دو میلیون به یک میلیون دستگاه در این سه ماهه کاهش یافته است. در پاسخ، سونی بیانیه‌ای صادر کرد و مدعی شد «تعداد تولید پلی‌استیشن VR2 را کاهش نداده است».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *