خانه / بازی / دانلود بازی Drive Zone Online: Car Game
Drive Zone Online: Car Game Drive Zone Online: Car Game

Drive Zone Online: Car Game

محبوبیت 85%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    0.6.1
  • اندروید
    7
  • سازنده
    Jet Games FZ-LLC
  • امتیاز
    4.2
  • رای
    +50.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    +1GB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Drive Zone Online: Car Game

Drive Zone Online: Car Game – منطقه رانندگی: بازی ماشین و پارکینگ عنوان بازیی است که در سبک بازی های مسابقه ای و رانندگی عرضه شده است و توسط استودیو خلاق Jet Games FZ-LLC برای اندروید ساخته شده است که امروز به درخواست شما گیمر های علاقه مند قصد داریم تا این بازی را برای شما سروران معرفی نماییم و آخرین نسخه این بازی را برای دانلود در دسترس قرار بدهیم ، پس در ادامه همراه گیمی روید باشید. رانندگی به خودی خود یک فعالیت هیجان انگیز است و بسیاری از مردم آنقدر از آن لذت می برند که می خواهند به انجام آن ادامه دهند و مهارت های خود را ارتقا دهند. این امر به ویژه برای رانندگان بی تجربه صادق است. حتی پس از دسترسی عموم به Drive Zone Online: Car Game، همچنان تجربیات ناخوشایندی در ارتباط با رانندگی خودرو وجود خواهد داشت. نه تنها این، بلکه زمین از یک مکان به مکان دیگر بسیار متفاوت خواهد بود. اگر کنترل رایانه خود را به دست بگیرید و راه را پیش ببرید، شما و دوستانتان می توانید سفری هیجان انگیز را در دنیای وسیع دیجیتال آغاز کنید. شرکت‌کنندگان می‌توانند با سایر بازیکنانی که این بازی را انجام می‌دهند استراحت کنند و از آن لذت ببرند.

لذت بخش ترین جنبه مسابقات اتومبیل رانی، رقابت با مهارت های دوستانتان است. شهرها، خیابان های پیچ در پیچ، بندرگاه ها، بیابان های وسیع و حتی آشیانه های متروکه تنها چند مکان هستند که می توانید از آنها دیدن کنید. هر سایتی که شما فرصت بازدید از آن را خواهید داشت به دقت برنامه ریزی شده و با بالاترین استانداردها ساخته شده است. آنها یک تجربه بازی سرگرم کننده و با ارزش را برای شرکت کنندگان فراهم می کنند. هنگامی که Drive Zone Online: Car Game را در دستگاه تلفن همراه خود بازی می کنید، با تصویری روبرو می شوید که تا آنجا که فناوری اجازه می دهد واقع بینانه است. برای پیشرفت در داستان و تعامل با وسایل نقلیه جدید، به کمپین بازیکن دسترسی خواهید داشت. اگر می خواهید مهارت های خود را در برابر تعداد زیادی از بازیکنان دیگر آزمایش کنید، فرصت های زیادی برای انجام آن به صورت آنلاین وجود دارد. شما می توانید مهارت های رانندگی خود را با رقابت با سایر گیمرهای آنلاین در مسابقات و شیرین کاری های مختلف به نمایش بگذارید. اکنون می توانید ظاهر، ملودی ها و اتومبیل های منحصر به فرد خود را با کمک یک ویرایشگر تنظیم ماشین کاملاً جدید ایجاد کنید.

اگر کمی خلاقیت دارید، می توانید بلافاصله از این ویرایشگر استفاده کنید. گاراژ خود را با اتومبیل ها و موتورسیکلت های دوره ها و مکان های جغرافیایی مختلف پر کنید تا یک مجموعه جهانی ایجاد کنید. از نظر خودرو، هر زمانی مناسب است. بازی ویدیویی آنلاین Drive Zone Online: Car Game بر لذت رانندگی با ارائه گزینش متنوعی از وسایل نقلیه سطح بالا، بزرگراه‌های وسیع، صدای موتورهای قدرتمند و فضای زیادی برای کاوش در دنیای مجازی بازیکنان، تأکید می‌کند. مکان ها و جاده ها از سراسر جهان، و همچنین قوانین رسمی مسابقه و اتومبیل از هر منطقه، به دقت مدل سازی و بازسازی شده اند! اگر چالش را بپذیرید، هدف شما این است که از مهارت های رانندگی خود برای کنترل هر چه بیشتر بازیکنان دیگر به صورت انسانی استفاده کنید. اگر از رانندگی سریع و پیچ در پیچ در مناظر زیبا لذت می برید، این بازی مسابقه ای برای شما مناسب است. شما آزاد هستید که در هر مسابقه یا فعالیتی که مورد علاقه شماست، شرکت کنید، خواه آزمون مهارت، کاسه شیرین کاری چتر، یا جعبه شنی. شما می توانید در فعالیت های مختلفی از جمله جعبه های شنی، کاسه های شیرین کاری چتر و جعبه های شنی با هم رقابت کنید. عمق بازی، که با پشتیبانی آن از انواع مختلف مسابقه افزایش یافته است، تا حد زیادی مسئول محبوبیت گسترده آن است.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو ( سرعت ماشین کیلومتر افزایش پیدا کرده + نقطه دریفت خودرو نامحدود + سرعت پرش + انجام کار انبوه + سرعت استاتیک + حذف تبلیغات ناپایدار )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. نسخه پول بینهایت این بازی هنوز نیست؟

  2. سلام نسخه مود پول بی نهایته؟

    1. سلام خیر لطفا بخش مشخصات رو مطالعه کنید.

  3. من رفتم تو من رو میفرستاد به بازار که بروز رساتی کنم راهنماییم کنید

    1. سلام دوست عزیز بزودی نسخه جدید قرار خواهد گرفت.

  4. ممنون از سایت خیلی خوبتون

    1. عالی

  5. سلام من تا وارد میشم آپدیت میاره بعد تا نصفه میره میزنه چک فور اینترنت‌اکسپلورر چی وارد بشم با چند تا فیلتر وارد شدم

    1. سلام اطلاعی ندارم.

      1. سلام مود هستش

        1. سلام بله ولی مشخصات رو مطالعه کنید.

  6. کاکا سنگی 🗿

    درود بر شما برادر........سایتی هس که نسخه مود داشته باشه؟ اگه نه مهم نی. بازیش خوبه؟ میریم تو بازی دیتا نمی خواد؟

    1. مهرداد (نویسنده)

      سلام خسته نباشید اگر بازی مود بشه خودمون قرار میدیم فعلا نشده چون تحت سرور هست بازی خوبیه پیشنهاد میکنم ولی بازی تجربه نکردم که ایا دیتایی داره یا نه

  7. یک گیگ دانلود کردم میاد داخل بازی ابدیت میزنه واقعا نمیدونم چی بگم برایه منفعت خودتون هر کاری میکنید

    1. درود. در بخش اطلاعات بازی تمامی مشخصات به همراه نسخه بازی قرار گرفته است. لطفا قبل از تهمت زدن این بخش ها رو مطالعه کنید تا الکی اینترنت از دست ندید! نسخه جدید نیز بزودی قرار خواهد گرفت. موفق باشید

  8. چطوری پولش مد میشه؟

    1. سلام لطفا بخش اطلاعات رو مطالعه کنید. پول بینهایت شدن جزو اطلاعات نمی باشد.

      1. سید مهدی جوادی

        سلام من میرم تو بازی دوسه روزی بازی میکنم بعد دوباره میگه دیتا دانلود کن

        1. سلام نمیدانم