خانه / بازی / دانلود بازی Junkyard Builder Simulator
Junkyard Builder Simulator Junkyard Builder Simulator

Junkyard Builder Simulator

محبوبیت 61%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.76
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    FreeMind Games
  • امتیاز
    3.8
  • رای
    +14.000
  • دانلود
    +1M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    103MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Junkyard Builder Simulator

Junkyard Builder Simulator – شبیه ساز سازنده یک بازی جالب و خوش ساخت از FreeMind Games میباشد که روایت گر یک فردی هنرمند و سازنده را دارد که با استعداد خودش ماشین ها و وسایل خراب را میسازد یا به شکلی دیگر در می اورد! امروز به درخواست شما عزیزان قرار است این بازی سبک شبیه سازی با گیم پلیی الهام گرفته از ساخت و ساز را معرفی نماییم و آخرین نسخه اش را برای دانلود قرار بدهیم! پس همراه گیمی روید باشید.شما خود را تصور می کنید که در وسط یک انبار مخروبه ایستاده اید. شما وظیفه دارید راه هایی برای تجدید و استفاده مجدد از اقلام ارزشمند خانه مان بیاندیشید. این چیزی است که بازی Junkyard Builder Simulator برای شما به ارمغان خواهد آورد. شما مالک حیاط ضایعات عظیم و سازنده مواد این شهر خواهید بود. این بازی بهترین و ضروری ترین تجهیزات ارتقا را در اختیار شما قرار می دهد. این بازی با تصاویر سه بعدی ساده و واقع گرایانه، پرتره حیاط را در بازی های مبارزاتی جذاب به تصویر می کشد. حیاطی با تعداد زیادی زباله در اطراف و بسیاری از وسایل قدیمی و سیاه. این یک بازی است که خلاقیت را برای جوانان به چالش می کشد. شما مالک این حیاط قراضه وسیع خواهید بود. بیایید ساخت، تجدید و توسعه موثرترین برند تولید زباله را آغاز کنیم. هر موردی که می‌سازید و دوباره استفاده می‌کنید امتیاز سبز به محیط و دستاوردهای شما در Junkyard Builder Simulator می‌دهد.

چه ابتکارات غیرمنتظره و هیجان انگیزی را اعمال خواهید کرد؟ مطمئنا این یک بازی خواهد بود که شما را به فکر کردن و ایجاد آیتم های لازم وادار می کند. به عنوان مثال، می‌توانید آن‌ها را با دو در چوبی پوسیده طراحی کرده و در یک میز گرد کوچک و دستی قرار دهید. یا یک ماشین برهنه با استفاده از تکنولوژی رنگ براق تبدیل به یک ماشین جدید مدرن می شود. این بازی مانند یک مدل صنعتی برای ساخت بهترین اشیاء قابل استفاده مجدد است. شما احساساتی را که فقط این بازی برای اولین بار به ارمغان می آورد را تجربه خواهید کرد. با تکنولوژی مدرن، Junkyard Builder Simulator انبار تجهیزات غول پیکر در این سیاره است. مهم ترین فروشگاه های قطعات به طور مداوم به روز می شوند و مدرن ترین اقلام ارتقا را در اختیار شما قرار می دهند. با کسب درآمد از اقلام استفاده مجدد، از این پول برای خرید ارتقاء جدید بیشتر برای حیاط خود استفاده خواهید کرد. علاوه بر این، این بازی به شما امکان می دهد مواد را مطابق با خط تولید و مدل اتوماسیون ارتقا دهید. با تبدیل شدن به مالک یک حیاط قراضه بزرگ، شما کسی خواهید بود که با ایجاد اقلام جدید و منحصر به فرد از اشیاء دور ریخته شده، هزینه تمام فعالیت های اینجا را پرداخت می کنید. برای کسب درآمد با قیمت بالاتری نمایش داده و می فروشید. علاوه بر این، مشتریان همچنین می توانند برای درخواست طرح های منحصر به فرد به محل تولید شما مراجعه کنند.

وظیفه شما ایجاد و جلب رضایت همه مشتریان است. شما یک تاجر باهوش در Junkyard Builder Simulator برای یک شغل اختراعی بسیار سودآور خواهید شد.این بازی با الهام از نیاز به پاکسازی محیط از بسیاری از کارخانه های ضایعات، از تصاویر واضح و ساده برای اطمینان از صحت واقعیت استفاده می کند. بازی با گیم پلی ساده و سیستم پشتیبانی از زبان بسیاری از کشورها، بازی مورد توجه بسیاری از جوانان خواهد بود. یک بازی ساده برای بازی در زمان بیکاری نیز به شما دانش زیادی می دهد. آیا آماده بازی و تجربه بزرگ‌ترین حیاط قراضه روی کره زمین هستید؟ بازی Junkyard Builder Simulator یک بازی مرتبط با بسیاری از مسائل زیست محیطی است که در حال حاضر به عنوان بهترین و پر ارزش ترین بازی برای جوانان ارزیابی می شود. با تمام سنین می توانید بدانید که چگونه این بازی را انجام دهید. اشیای قدیمی و دور ریخته شده با مصنوعات منحصر به فرد و ارزشمند جایگزین می شوند. این بهترین بازی خلاقانه برای شما خواهد بود. با نشان دادن استعداد خود برای مدیریت و تجارت اشیاء قابل استفاده مجدد، مدرن ترین کارخانه تولیدی روی کره زمین را توسعه خواهید داد. این بازی با بسیاری از مزیت های برجسته و بازی ای که نیاز به ذهن خلاق دارد، بازی ای است که باید یک بار امتحان کنید. در حال حاضر، این بازی در حال به روز رسانی ویژگی های بیشتری است و در دستگاه های تلفن همراه در دسترس است. نکته دیگر این است که می توانید در هر زمان به صورت آفلاین بازی کنید و این راحت است. پس همین حالا این بازی را دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *