خانه / بازی / دانلود بازی Root Board Game
Root Board Game Root Board Game

Root Board Game

محبوبیت 71%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.29.7
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Dire Wolf Digital
  • امتیاز
    4.6
  • رای
    +1.000
  • دانلود
    +10K
  • رده سنی
    &
  • حجم
    243MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    5دلار
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Root Board Game

Root Board Game – روت تخته عنوانیست که Dire Wolf Digital آن را معرفی میکند و در سبک بازی های رآلیتیگ و البته استراتژی با قیمت 5 دلار عرضه کرده است! امروز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم اولین نفر باشیم که این بازی خوش ساخت با گیم پلیی جذاب و سرگرم کننده را برای شما گیمی رویدی های عزیز معرفی و برای دانلود اخرین نسخه اش را قرار میدهد! پس همراه ما باشید. اگر شما فردی هستید که سرگرمی به شرکت در ماجراجویی و کاوش در سرزمین های وحشی و وسیع دارید، بازی روت بورد انتخاب مناسبی برای شماست. این یک بازی است که شما را راضی می کند و اشتیاق خود را برای کشف در این سفر آزاد می کند. برای داشتن فرصتی برای لذت بردن و لذت بردن از لحظات مفرح و خنده دار این بازی، باید فورا آن را بازی کنید! با شرکت در این بازی وارد دنیایی جدید با سرزمینی متروک خواهید شد. این سرزمین پر از چیزهای عجیب و جالب است. گربه مارکیز از قدرت و قدرت خود برای تصاحب قدرت استفاده کرد.آنها همه حقوق را گرفته اند و همه موجودات اینجا را مجبور به اطاعت از دستورات خود کرده اند.

با این تکبر و غرور، بسیاری از موجودات این جنگل به شدت کینه توز  بودند. بنابراین آنها برای ارتقاء و یافتن منابع بیشتر و پرورش قدرت بیشتر برای سرنگونی حکومت گربه ها به یکدیگر پیوسته اند. علاوه بر عزم تیم شما، افراد مهربان زیادی در اطراف وجود خواهند داشت که همیشه آماده کمک و حمایت مشتاقانه از شما هستند. می توان گفت که Root Board Game یک بازی ساده است که می توانید تمام بازی ها را به اختیار خود انجام دهید. بازیکنان از تجربه و مهارت‌هایی که در دسترس دارند استفاده می‌کنند تا راحت‌تر و روان‌تر روی کنترل تمرکز کنند. در اینجا می توانید دوستان یا اقوام بیشتری را دعوت کنید تا به شما بپیوندند تا چیزهای جدید را تجربه کنند. این بازی را 2 تا 4 نفر می توانند انجام دهند. آنها با هم برای حق حکومت بر این سرزمین وسیع می جنگند. هنگام مدیریت موقعیت‌های غیرمنتظره از سوی حریفان و به‌سرعت رسیدن به تاکتیک‌های هوشمند، بازیکنی باهوش باشید. تهیه کننده همچنین برای ساختن تصویر هر شخصیت، از سبک آنها گرفته تا هر رنگ، بسیار سرمایه گذاری کرده است.

آنها خلاقانه ساخته شده اند و بسیار چشم نواز هستند و جذابیت باورنکردنی ایجاد می کنند که تعداد زیادی از بازیکنان به خصوص کودکان را به خود جذب می کند. شخصیت های بسیار آشنا کسی نیستند جز پرندگان، سنجاب های کوچک با زره و سلاح در دست. فقط از اولین بار به این صفحه رابط نگاه کنید. شما از این که چقدر زیبا هستند مسحور خواهید شد. در عین حال، طراحی بیابان نیز بسیار تیز و ظریف است. از تپه ها گرفته تا کوچکترین موجودات نیز بسیار واضح خلق شده اند. برای اینکه بازی Root Board Game هیجان انگیزتر و شلوغ تر شود، سازنده موسیقی پس زمینه جذاب و هیجان انگیز را با هم ترکیب کرده است. بازی Root Board Game همانطور که گفتیم یک سرزمینی خطرناک با مبارزات قدرت فوق العاده شدید  بین جناح های مخالف میباشد.  سرنوشت  آنها در کف دست شماست، بنابراین سعی کنید در مسابقه پیروز شوید تا به آنها کمک کنید تا حق تصاحب را داشته باشند. آرام باشید و شجاعانه بجنگید، همیشه محتاط، هوشیار و مراقب باشید زیرا نمی دانید دشمن هر لحظه به شما ضربه خواهد زد. با آمدن به اینجا، از احساسی که قبلاً هرگز نبوده‌اید، لذت خواهید برد و تجربه خواهید کرد، با سطوح بی‌نظیر، که شما را بسیار شگفت‌زده می‌کند.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود :

شما وقتی بازی را دانلود میکنید ، بازی چک میکند که ایا خریداری شده است یا نه ولی توی نسخه ما این مورد حذف شده و راحت میتوانید بازی کنید و البته افزودنی های پولی همگی باز شدند و در نهایت از گیمی روید لذت ببرید رفقا! :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آثار دیگر Dire Wolf Digital