خانه / بازی / دانلود بازی Looney Tunes World of Mayhem
Looney Tunes World of Mayhem Looney Tunes World of Mayhem

Looney Tunes World of Mayhem

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    47.4.0
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Scopely
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +335.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +7
  • حجم
    271MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Looney Tunes World of Mayhem

Looney Tunes World of Mayhem – لونی تونز دنیای ضرب و شتم عنوان یک بازی کارتونی با شخصیت های اشنا از انیمیشن های معروف میباشد که در سبک بازی های رول پلی ، مولتی پلیر و البته RPG ساخته شده است و به شما یک گیم پلی اکشن مانند با تمی کارتونی میدهد که سبک بازی کردنش بسیار ساده میباشد و قطعا چنین سبک را در عناوین دیگیری تجربه کرده اید! پس اگر به چنین بازی هایی علاقه دارید و عکس هایی از بازی را مشاهده نمودید و قصد دارید تا این بازی را تجربه کنید، ادامه مطلب را همراه گیمی روید باشید. Looney Tunes World of Mayhem ترکیبی عالی از مبارزه و ساختن است. یعنی هم می توانید در مسابقات نمایشی شرکت کنید و هم شهر خود را بسازید. انیمیشن همیشه یک غذای معنوی ضروری برای همه کودکان است. Looney Tunes قطعا یک فیلم انیمیشن ضروری در لیست تماشای همه است. اگرچه این فیلم برای مدت طولانی (از سال 1930) تولید و منتشر شد، اما تصاویر شخصیت های کارتونی مانند دافی داک، خوک خوک و… همیشه در قلب بسیاری از نسل ها «تصاویر دوران کودکی» بوده است. عالی است، اکنون می توانید به دوران کودکی خود بازگردید، زندگی را با شخصیت های مورد علاقه خود تجربه کنید. بازی Looney Tunes World of Mayhem اولین بار در سال 2018 توسط ناشر Scopely منتشر شد.

درست پس از آن بازی مورد توجه تعداد زیادی از گیمرها قرار گرفت. برای کمک به بازیکنان در داشتن بهترین تجربه، ناشر همیشه به کاربران گوش می دهد و وصله های منظم را منتشر می کند. به لطف آن، بازی بیش از 10 میلیون دانلود با امتیاز 4.2 از 5 ستاره در پلتفرم اندروید دارد. نیروهای تاریک ماروین مریخی در حال برنامه ریزی برای حمله به زمین هستند. به عنوان اولین گام در این طرح، آنها یک سری از کلون های Looney Tune ایجاد می کنند. باگز بانی و گروهش به طور تصادفی با دانستن این نقشه، با اراده برای محافظت از زمین، تصمیم گرفتند برای مبارزه با نیروهای ماروین بایستند. نبرد بین خیر و شر از اینجا شروع می شود. آیا حاضرید برای محافظت از این زمین با شخصیت های قهرمان کار کنید؟ اگر مایلید عجله کنید و به این ارتش با استعداد بپیوندید و رهبری کنید!همانطور که در ابتدا معرفی شد، این یک بازی مبارزه ای نوبتی است. برای پیوستن به مبارزه به شخصیت های مختلف تبدیل خواهید شد. نبردها در مکان های مختلف برگزار می شود، چهار نفر از اعضای تیم به نوبت به حریف حمله می کنند. اگرچه دارای یک عنصر اکشن است، اما تمام جزئیات در طول نبرد نه تنها خونین بلکه کمی سرگرم کننده نیز هستند. بنابراین، این بازی برای تمام سنین مناسب در نظر گرفته می شود. با تجربه ای که دارم، چند نکته کوچک اما فوق العاده مفید را در طول تجربه بازی به شما می گویم.

به عنوان یک نبرد تیمی، برای ترتیب دادن ترکیب و حمله به قدرت ویژه هر یک از اعضا تکیه کنید. به جای اینکه یک به یک به تیم مقابل حمله کنید، روی حمله به یک هدف تمرکز کنید. اثر شما را شگفت زده خواهد کرد! بازی Looney Tunes World of Mayhem از کارتونی به همین نام الهام گرفته شده است، بنابراین شخصیت های بازی مطمئناً برای شما غریبه نیستند. هر شخصیت دقیقاً همان ویژگی های اصلی را خواهد داشت، از نقاط قوت آنها برای به دست آوردن مزیت در مسابقات استفاده کنید! در حال حاضر بازی تا 160+ کاراکتر مختلف را ارائه کرده است که مطمئناً تجربیات رزمی احساسی بی شماری را برای شما به ارمغان می آورد.نه تنها دارای یک موجودی شخصیت بزرگ با هزاران حرکت مختلف. به لطف کمک شما، حرکات شخصیت ها را می توان حتی بیشتر گسترش داد. در ابتدا، شخصیت فقط به استفاده از دو یا سه مهارت محدود می شود. اما با پولی که به دست می‌آورید، ویژگی‌های جدید تنظیم به سرعت باز می‌شوند و به شخصیت شما استقامت بیشتری می‌دهند و حملات قدرتمندتری را انجام می‌دهند.علاوه بر نبردهای شدید، می‌توانید با ماموریت‌های ساخت پایگاه خود استراحت کنید. مکان هر پروژه در یک دست چیده شده است. داشتن یک باغ کوچک هدیه ای است که بازی برای شما می خواهد. با صدها نوع مختلف سبزیجات، می توانید یکی را انتخاب کنید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو ( بدون سی دی مهارت )

اگر بعد از پایان نبرد خطا می دهد – بدون استفاده از مود آن را کامل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *