خانه / بازی / دانلود بازی Noblemen: 1896
Noblemen: 1896 Noblemen: 1896

Noblemen: 1896

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.04.10
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Foursaken Media
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +187.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    503MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Noblemen: 1896

Noblemen: 1896 – اشراف : 1896 یک بازی اکشن فوق العاده سرگرم کننده و شوتر سوم شخص میباشد که توسط Foursaken Media ساخته شده است و شمارا با گیم پلی تاکتیکال شوتر و سینگل پلیش به وجد می اورد! چیزی که به صورت افلاین اجرا شده و ساعت ها شمارا با خط داستانی و مراحل هیجانی اش سرگرم و درگیر خودش میکند! جایی که شما در داستانی روایت گر از سال 1896 قرار میگیرید و در نقش یک کاراکتر برای جنگ با دشمن به شیوه ای قدیمی میروید! پس اگر به بازی های اکشن علاقه مند هستید و برای اوقات فراغت خود دنبال یک بازی افلاین در کنار گرافیکی خوش ساخت هستید، همراه گیمی روید برای آشنایی با عنوان Noblemen: 1896 باشید. درس تاریخ می تواند برای برخی افراد خسته کننده باشد. اما وقتی در بازی ادغام شود، درس تاریخ بسیار پر جنب و جوش می شود. Noblemen: 1896 جنگ‌های الهام‌بخش قرن نوزدهم را بازسازی کرده است. در این زمان، تکنولوژی و سلاح هنوز ابتدایی است. علاوه بر این، بازیکن به یک فرمانده تبدیل می شود و ارتش خود را در نبردها رهبری می کند. بنابراین برای برنده شدن به مهارت های زیادی نیاز خواهید داشت. و این بازی نیز تجربیات زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.در بازی شما در یک میدان جنگ با موانع زیادی قرار دارید. موانع می توانند گونی، دیوارهای سنگی یا چوبی ساده باشند. علاوه بر این، نبردها می توانند در ساعات مختلف روز (صبح یا عصر) انجام شوند. و گاهی در برخی جنگ ها باران می بارد یا برف می بارد. مانند جنگ واقعی، دامنه جنگ در Noblemen: 1896 می تواند جاهای زیادی را گسترش دهد. شهری با ساختمان های زیاد، دریایی با قایق، مزرعه ای با گل یا جنگلی با درختان زیاد و غیره.

علاوه بر این، تصویر شخصیت ها واقعی است و گرافیک سه بعدی صاف است. عناصر به شما کمک می کنند تا بازی را بهتر تجربه کنید. از انفجار با آتش و دود، قطرات باران گرفته تا خط سیر گلوله. علاوه بر این، صداهای زنده شما را به میدان جنگ واقعی می برد. نبرد با تیراندازی زیاد، غرش توپ، صداهای دراماتیک هنگام شروع بازی و خیلی چیز های دیگر! وقتی Noblemen: 1896 را شروع می کنید، دشمنان در آستانه شما هستند و شما زمانی برای تلف کردن ندارید. اکنون شما فرمانده و یک نجیب خواهید بود. در همان زمان، شما همچنین ارتش خود را رهبری خواهید کرد. هدف اصلی شما نابود کردن شبه نظامیان دشمن است. برای مبارزه با دشمنان باید شخصیت را کنترل کنید. بازی شما را برای انجام حرکات اولیه راهنمایی می کند. برای شرکت در نبرد، باید روی نمادی که دارای تفنگ و تصویر شمشیر است ضربه بزنید. در پایین صفحه، نبردهایی وجود دارد که تجربه خواهید کرد یا تجربه کرده اید. برای کمک به شما برای پیروزی در نبردها، ناشر کارت های جنگی بسیاری را با واحدها و ارتش های مختلف ارائه کرده است. کارت های نبرد می توانند به شما در تغییر جزر و مد نبرد کمک کنند. شما می توانید شکست را به پیروزی تبدیل کنید. انواع مختلفی از گاری نبرد در بازی وجود دارد. کارت های نبرد را در بسته های نبرد جمع آوری کنید. واحدها هنگ های فردی، سلاح های سوار شده و وسایل نقلیه ای هستند که ارتش ها را تشکیل می دهند (زندانی، شبه نظامی، پیاده نظام، پیشگام، …). اما از ارتش ها در کارزار استفاده می شود. هر ارتش یک نقش تخصصی دارد و فقط می تواند واحدهای خاصی را استخدام کند. به عنوان مثال، سپاه پیاده، باطری توپخانه یا تیپ خودرو و بسیاری از ارتش های مختلف.

واحدها یا ارتش ها باید قفل شوند تا بتوانید نبردها یا مبارزات را اعمال کنید. هنگامی که بر کمپین های خاص غلبه کنید یا رتبه خود را افزایش دهید، قفل آنها باز می شود. علاوه بر این، می توانید واحدها، ارتش ها و کارت های نبرد را با نقره یا طلا ارتقا دهید. پس از برنده شدن در کمپین، نقره و طلا دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، یک نکته خاص در بازی وجود دارد. این زبان‌های بسیاری است که منتشر شده از بازیکنان پشتیبانی می‌کند. 11 زبان مانند انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، چینی سنتی، چینی ساده شده، ژاپنی، کره ای و آخرین زبان روسی وجود دارد. در Setting of the game می توانید بازی نمایشی را انتخاب کنید. در کل بازی Noblemen: 1896 یک بازی اکشن است. بازیکنان تیراندازی کرده و با دشمنان در کنار توپ‌ها، کشتی‌های هوایی، قایق‌ها، سواره نظام، قلعه‌ها و… مبارزه خواهند کرد. علاوه بر این، برای برنده شدن در مبارزات به استراتژی‌های خوب و خلاقانه نیاز دارید. حملات خود را از بالا برنامه ریزی کنید، سپس مبارزه کنید و نبردها را در میدان رهبری کنید. ارتش ها را مرتب کنید، از کارت های نبرد استفاده کنید، منطقی حرکت کنید یا دقیقاً اهداف را هدف بگیرید و شلیک کنید. پس می توان گفت که گیم پلی Noblemen: 1896 ترکیب خوبی از اکشن و استراتژی است. علاوه بر این، تنوع واحدها و ارتش ها به بازیکن کمک می کند تا استراتژی های منحصر به فردی ایجاد کند. این باعث می شود که توانایی های خلاقیت و تفکر را افزایش دهید. علاوه بر این، گرافیک سه بعدی روان به شما کمک می کند تا تجربیات خوبی را در بازی داشته باشید. بازیکنان با صداهای واقع گرایانه در نبردها غوطه ور خواهند شد. بیایید شروع به تجربه Noblemen: 1896 کنید. برای دانلود این بازی هم میتوانید به دانلود باکس زیر مراجعه نمایید و بای کلیک آخرین نسخه این بازی را از سرور های پرقدرت ما دانلود و نصب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. لطفاً نسخه مود بازی Brothers in Arms 3 رو بزارید 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    1. با سلام دوست عزیز، درخواستتون بررسی میشه

  2. عالی 🤗

  3. نیو سیتی

    امید واریم 🌹

  4. خواهشن مود نیوسیتی رو بزارین خواهشاً

    1. سلام بزودی قرار میگیرد.

آثار دیگر Foursaken Media