خانه / بازی / تفننی / دانلود بازی حکم لازم | ورق ، پاسور (آنلاین)
حکم لازم | ورق ، پاسور (آنلاین) حکم لازم | ورق ، پاسور (آنلاین)

حکم لازم | ورق ، پاسور (آنلاین)

محبوبیت 84%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.9.81
  • اندروید
    7.1
  • سازنده
    باران رویا
  • امتیاز
    4.6
  • رای
    3691
  • دانلود
    +400.000
  • رده سنی
    7+
  • حجم
    67MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی حکم لازم | ورق ، پاسور (آنلاین)

حکم لازم – پاسور بازی کردن یکی از جذاب‌ترین بازی‌ ها به شمار میرود و قطعا در جمع‌ های خانوادگی یا دوستانه مشغول به پاسور بازی کردن خصوصا حکم بوده‌ایم. بازی جذاب حکم لازم از استودیو باران رویا می باشد که خالق بازی های معرف دیگری همچون شیش و بش نیز بوده است. اگر شما نیز مثل همه علاقه مندان به این بازی های این استودیو برای دریافت نسخه مود شده این بازی آمدید بهترین سایت رو انتخاب کردید… هم اکنون شما دوستداران این بازی می توانید آن را به صورت دو نسخه مود و اصلی با لینک نیم بها از ربات و سایت خودتون یعنی گیمی روید دانلود و دریافت کنید.

با این حال، همیشه دسترسی به یک جمع که پایه حکم بازی کردن باشند وجود ندارد و خیلی اوقات مجبوریم که از این بازی جذاب دور بمانیم. البته، این برای زمانی است که شما بازی حکم لازم را روی گوشی خود نصب نکرده باشید! با دانلود بازی حکم لازم از مایکت و نصب آن روی گوشی اندرویدی خود، همیشه و در هر زمان می‌توانید به صورت آنلاین پاسور بازی کنید! تو بازی اهل حکم لازم کردن هستی؟ پایه و اساس بازی حکم لازم بر اساس همان بازی حکم بنا شده است. در واقع، بازی بین ۴ نفر جریان دارد و این ۴ نفر، دو گروه دو نفره را تشکیل می‌دهند. با این حال، فقط هم‌تیمی‌ شما در این بازی به صورت آنلاین انتخاب می‌شود و در واقع رقیب شما، هوش مصنوعی خود بازی است. شما سپس شروع به تجربه یک بازی حکم، البته به صورت آنلاین می‌کنید. درست به مانند یک دست بازی حکم در دنیای واقعی، ابتدا حاکم مشخص می‌شود و سپس باید کارت حکم را تعیین کند. سپس، بازی شروع می‌شود. تمامی آن قوانینی که در دنیای واقعی در مورد بازی حکم وجود دارد، در این بازی هم به چشم می‌خورد و در حقیقت بازی اندروید حکم لازم به خوبی بازی حکم را در یک فضای مجازی شبیه‌سازی می‌کند. شما باید سعی کنید تا در بازی برنده شوید و البته هوش مصنوعی خوب بازی هم تمام تلاشش را می‌کند تا جلوی برنده شدن شما را بگیرد و هوشمندانه بازی کند، پس کار چندان ساده‌ای هم در پیش نخواهید داشت! از سوی دیگر، امکان بازی با دوستان هم در حکم لازم پیاده‌سازی شده تا تنوع بازی بیش از پیش به چشم بیاید. در حکم لازم سعی شده تا تنوع به مقدار کافی در بازی رعایت شود. مثلا، در ابتدا فقط می‌توانید به صورت آفلاین بازی کنید و پس از گذشت مدتی و ارتقای سطح، می‌توانید به صورت آنلاین هم به تجربه بازی بپردازید. میزهای مختلفی در این بازی تعبیه شده که هر کدام، از لحاظ بصری هم تجربه خاصی را برای شما به وجود می‌آورند. همچنین، برای رسیدن به تالارهای جدید شما باید در تعداد خاصی بازی پیروز شوید یا به سطح خاصی برسید که باز، ارزش پیشروی در بازی را برای شما نمایان می‌کند. حکم لازم یک بازی بسیار عالی برای اوقات فراغت است که شما را قادر می‌سازد حتی در زمان‌های کم هم به یک دست حکم بپردازید! ویژگی‌های حکم لازم: شبیه‌سازی خوب بازی حکم امکان بازی با دوستان امکان بازی آنلاین و آفلاین تالارهای متنوع و کلی ویژگی دیگر که در بازی باید تجربه شود…

دانلود مشخصات آموزش ها
نسخه‌ اصلی Download APK - 67MB نسخه مود - به دستور ستاد فیلترینگ حذف گردید Download APK - 67MB
حکم لازم | ورق ، پاسور (آنلاین) حکم لازم | ورق ، پاسور (آنلاین)
لینک نسخه مود بازی حکم لازم | ورق ، پاسور (آنلاین) به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف شد. کانال تلگرام ما

مشخصات مود :

– افزایش بجای کاهش مقادیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام من مستقیم از ربات گیمی دانلودر دانلود کردم نسخش قدیمیه دوتا برنامه رو گوشیم نصب شد(منظورم همین بازیه) تو یکیش میرم متوقف میشه، تو اونیکی میرم وارد میشه فقط آفلاین بازه، و میرم فروشگاه بخش آواتار و کارت هیچی نمیاره چکار کنم (یا باید به سطح خاصی برسم؟)

    1. سلام باید به سطح خاصی برسید.

  2. علی محمد صالحی

    س.ضمنا بازی جذاب وسرگرم کننده ای است ولی بعصی از دوستان دست بیکی می‌کنند که حالت خوب و خوش باشی را ضربه فنی می‌کند وباز در پایین یک اس می‌دهد ومعذرت خواهی می‌کند.

  3. علی محمد صالحی

    گیری روید بازی حکم لازم آنلاین. لیندر

  4. Vipهم رایگانه

  5. کی نسخه جدید بیاد؟ مود باشه

  6. سلام من نسخه ی مودشده را دانلود کردم از کانالتون در تلگرام و مود نیست چرا

    1. سلام دوست عزیز لطفا بخش اطلاعات رو مطالعه کنید.

  7. سلام خسته نباشید کی نسخه جدید بازی رو مود می‌کنید..؟!

    1. سلام وقت بخیر لطفا صبور باشید بزودی قرار خواهد گرفت.

  8. سلام کی مود نسخه جدید گذاشته میشه؟!

    1. سلام دوست عزیز بزودی قرار میگیره لطفا صبور باشید.

  9. زودتر نسخه جدید رو مود کنید هر روز دارم به سایت سر می‌زنم ولی خبری از نسخه مود شده جدید نیست لطفا زود باشید در حال لحظه شماری هستم..

    1. سلام دوست عزیز لطفا صبور باشید بزودی قرار خواهد گرفت.

  10. سلام خسته نباشید کی مود بازی رو می‌زارید..؟!

    1. سلام وقت بخیر نسخه مود این بازی قرار گرفته است بزودی نسخه جدید نیز قرار خواهد گرفت.

  11. سلام خسته نباشید لطفاً نسخه جدید حکم لازم رو مود کنید نسخه : 1.9.87

    1. درود. از اطلاع رسانی تون متشکریم نسخه جدید بررسی خواهد شد ولی امکان مود شدن این نسخه پایین است!

      1. مرسی از شما و کل دست در کاران گیمیروید

  12. اگر حکم لازم بن شده باشم راهی برای بازی کردن انلاین دوباره هست

    1. مهرداد (نویسنده)

      سلام. لطفا بیش از حد از مود استفاده نکنید که موجب بن بشید و جوری بازی کنید که انگار کاربر عادی هستید. اگر بن شدید کافیه بازی را حذف نصب نمایید.

      1. نمیشه آقا من تست کردم وقتی بن میشی دیگه راهی نداره در ضمن با این نسخه هر کاری بکنیم به جای کاهش افزایش بلیط و سکه داریم چطوری کم استفاده کنیم که نفهمن نمیشه راه دیگه بگو توروخدا بازی مو بن کردن کلی زحمت کشیده بودم کلی ام پول داده بودم اشتباه کردم نسخه مود نصب کردم تورو خدا کمک کنید

        1. سلام متاسفانه راهی نیست پس از بن شدن فقط میتونید از قسمت آفلاین بازی کنید.

    2. نه داداش راهی نداره حساب منم بسته شد هر چی به پشتیبانی هم میگم میگه نمیشه از نسخه مود استفاده کنی بن میشی بد بختی وقتی پاک میکنم نصب میکنم هم ای دی نمیده نمیتونم حسابم رو برگردونم باید فقط افلاین بازی کنم

  13. خوب پس این نسخه به چه درد میخوره وقتی نمیتونیم ازش استفاده کنیم

  14. بازی رو نصب میکنی چند بار که ببینه از قابلیت مد استفاده شده حسابت مسدود میشه و بدیشم اینه دیگه نمیتونی هیچ وقت رو اون گوشی بازی کنی الان من چیکار کنم ؟

    1. متاسفانه بازی های انلاین ریسک بن شدن رو دارند!

  15. باسلام لطفا بازی فری فایر رو قرار بدین.

    1. سلام قرار گرفته است.

      1. واقعا این گیمروید عالیه دمتون گرم

  16. عالی🥰 ممنون که اپدیت کردید♥🌹 عشقید

  17. ببخشید دقیقا فرق نسخه مود با اصلی چیه؟

    1. سلام مشخصات مود : – افزایش بجای کاهش مقادیر