خانه / بازی / دانلود بازی Slash of Sword 2
Slash of Sword 2 Slash of Sword 2

Slash of Sword 2

محبوبیت 0%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.93.2
  • اندروید
    5.0
  • سازنده
    NoTriple-A Games
  • امتیاز
    4.2
  • رای
    +9.000
  • دانلود
    +100K
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    244MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Slash of Sword 2

Slash of Sword 2 – اسلش و شمشیر 2 نام سری دوم و جدید بازی قبلی خودش میباشد که امروز شاهد رشد زیادی نسبت به نسخه قبلی خود و البته داستانی جدیدو بهتر هستیم که اینبار استودیو NoTriple-A Games آن را ساخته است و در دسته بازی های اکشن و رول پلی قرار داده است و ماهم مثل همیشه تصمیم گرفتیم این بازی را برای شما علاقه مندان معرفی نماییم. پس اگر نسخه اول را تجربه کرده اید ، اصلا سری دوم را از دست ندهید و همراه گیمی روید باشید. Slash of Sword 2 و روند زنده ماندن در یک جزیره خالی مجازات خدا برای شماست. مجموعه ای از وقایع در حالی که شما در جزیره زندگی می کنید رخ می دهد، پسر ماموریت رئیس خود می شوید، با دوستان خود ملاقات می کنید و داستان مخفی برادرتان ریچارد را کشف می کنید. رویارویی اجتناب ناپذیر است. پس از ارتقاء نسخه، می توانید به سرعت روی نقشه حرکت کنید یا وقتی استقامت آنها کاهش یافت، حریفان را شکست دهید. جزیره متروکه ای که بازیکنان برای مدت طولانی در چالش بقا Slash of Sword 2 قرار می گیرند، جایی است که مجموعه ای از داستان های هیجان انگیز آغاز می شود. هر روز، بازیکنان برای دریافت جوایز سریع، وظایف تماس تلفنی را انجام می‌دهند. پس از آن سیستم یک سری پیشنهاد در اختیار شما قرار می دهد. شما هنوز هم باید کوچکترین کارها را انجام دهید تا به کارفرمای خود خدمت کنید. با این حال، زندگی به پایان خواهد رسید زیرا شما به دنبال جمع آوری بهترین نمونه های شمشیر و سپر هستید.

سختی در هر موقعیتی که در این بازی هستید آشکار می شود. بازیکنان می توانند در ساحل آشپزی کنند، آتش درست کنند و برای یک شام خوشمزه شکار کنند. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند به سرعت تبدیل به یک جنگجوی غیرقابل توقف در صورت مواجهه با یک موقعیت خطرناک شوند. بازیکنان تجهیزات خاصی مانند سلاح، زره و تجربه برای زنده ماندن در این دنیا دارند. شما روزهای خوبی ندارید و باید سلاح های خود را ارتقا دهید و بجنگید. داستان ها از Slash of Sword 2 با حضور ده ها شخصیت جدید شروع می شود. ما دیالوگ های کوچکی برای چت می سازیم. زندگی شما در دنیایی دیگر همیشه با درخواست های خاص مردم مشغول خواهد بود. برخی از داستان های عجیب و غریب مانند آدم ربایی و دزدی اتفاق افتاده است و به نظر می رسد که همه آنها شامل برادر شما ریچارد است. اسرار جنگجو و انرژی های قدرتمند به رشد سطح ادامه خواهند داد. این بازی نبردهای شدیدی را برای بازیکنان سازماندهی می کند تا عصبانیت خود را از گذراندن یک زندگی ناخواسته ابراز کنند. اتفاقات متوالی به شما هشداری درباره داستان بدی که در راه است داد. مجموعه ای از رازها در مورد برادر ریچارد که همیشه دوستش داشته اید، داستان هایی از آدم ربایی های مرموز و برخوردهای هیجان انگیز. همه در هر سطح از این بازی بقا که ارزش تجربه کردن را دارد انجام می شود! پس وقت را از دست ندهید و همین الان سری جدید این بازی را از دانلود باکس زیر دانلود و نصب نمایید و ساعت لذت ببرید!

دانلود مشخصات آموزش ها

توجه:

برای نصب این فایل از 488.89 مگابایت تا 611.11 مگابایت فضای خالی در دستگاه خود نیاز دارید. این مجموعه شامل یک کش داخلی است. اگر در نصب مشکل دارید، سپس با بایگانی برنامه نصب (فایل apk دانلود شده) را باز کنید، به پوشه assets بروید و دستورالعمل های موجود در readme.txt را مطالعه کنید، مرحله به مرحله نصب دستی بازی توضیح داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *