خانه / برنامه / دانلود بازی Remini – AI Photo Enhancer
Remini - AI Photo Enhancer Remini - AI Photo Enhancer

Remini - AI Photo Enhancer

محبوبیت 75%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    3.7.159.202181694
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Bending Spoons
  • امتیاز
    3.6
  • رای
    +2.000.000
  • دانلود
    +100M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    135MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Remini – AI Photo Enhancer

Remini – AI Photo Enhancer – رمینی : تقویت کننده عکس هوش مصنوعی یک برنامه‌ی ویرایش عکس است که از تکنولوژی هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت و وضوحی عکس‌های شما استفاده می‌کند. این برنامه می‌تواند تصاویری که از دهه‌های قبل گرفته شده‌اند و کیفیت آن‌ها نامناسب شده است را با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته‌ی یادگیری عمیق و هوش مصنوعی به کیفیت و رزولوشن بهتری تبدیل کند! این برنامه نام آشنا توسط استودیو Bending Spoons ساخته شده است که در ادامه اگر همراه گیمی روید باشید میتوانید بیشتر درمورد این برنامه آشنا شوید و در آخر آخرین نسخه این برنامه را از دانلود باکس های زیر دانلود و نصب نمایید. Remini برنامه ای است که به شما امکان می دهد تصاویری را که کیفیت خود را از دست داده اند بازگردانید. با این روش می توانید وضوح عکس های قدیمی خود را بهبود ببخشید. توسط همان شخصی ساخته شده است که نامش در شرکت ناشر است. این برنامه در ابتدای سال 2019 منتشر شد. از زمانی که منتشر شد، این برنامه آنقدر محبوب شد که عکاسان جدی نمی توانند بدون آن کار کنند. آن را یک برنامه عالی نامیده اند زیرا ابزارها و ویژگی های مفید زیادی دارد. حالت بازیابی عکس در Remini می تواند وضوح و وضوح تصاویری را که تار هستند یا در غیر این صورت خیلی خوب نیستند را بهبود بخشد. با استفاده از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی این برنامه، مجبور نخواهید بود مانند سایر برنامه ها ویرایش خسته کننده را با دست انجام دهید. وضوح و کییفیت عکس های قدیمی که محو شده اند را برطرف کنید. Remini می تواند از هوش مصنوعی برای تبدیل عکس های قدیمی یا با وضوح پایین به عکس هایی با کیفیت بهتر استفاده کند. تصاویر مه آلود را مانند شیشه شفاف کنید. پس از انتخاب بهبود و تصویری که می خواهید تغییر دهید، اکنون باید چند دقیقه صبر کنید. درک آن را آسان تر کنید. با Remini می‌توانید ویدیوهای تار را برطرف کنید و آن‌ها را روی تلویزیون یا صفحه نمایش بزرگ با تصاویر واضح تماشا کنید.

شما با این برنامه، می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌ها را اصلاح کنید، و بسیاری از ویژگی‌های دیگر مانند توانایی ایجاد تصاویر از روی عکس‌ها در انتظار یافتن است. فقط حالت پیشرفته را انتخاب کنید، عکسی را که می خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید و منتظر بمانید تا تمام شود. برخی از ابزارها به شما امکان می دهند نسبت تصویر را تغییر دهید و آن را بچرخانید. همچنین جالب است که این برنامه می تواند تصاویر قبل و بعد را تشخیص دهد. Remini نه تنها می‌تواند عکس‌های گم شده را پیدا کند، بلکه می‌تواند فیلم‌های با وضوح پایین را شفاف‌تر کند. همانطور که قبلاً گفته شد، تنها چیزی که لازم است مراحل ساده ای مانند بازیابی عکس است. اما ابتدا باید ویدیویی را که می‌خواهید تغییر دهید (حداکثر 50 کاراکتر) نام ببرید. زیرنویس لازم نیست، اما می‌تواند فیلم‌های شما را شخصی‌تر کند. پس از یافتن عکس‌های شما، بلافاصله در گوشی شما آپلود می‌شوند. عکس های گذشته در قسمت تاریخچه موجود است. ویژگی‌های رایگان و ساده این بازی برای عکاسان جدی و ویرایشگرهای عکس کافی نیست. می توانید از ابزارها و ویژگی هایی استفاده کنید که فقط در نسخه Premium یافت می شوند. نرم افزار پیشرفته تر بازیابی عکس دارای فیلترها و روش های بیشتری برای شخصی سازی نتایج است. عکس هایی که اصلاح شده اند جالب تر و واضح تر و واضح تر به نظر می رسند. همچنین گزینه ای به نام Advanced Selfie وجود دارد که به شما امکان می دهد تصاویر خود را در حین گرفتن آنها ویرایش کنید. این تنظیم با شارپ کردن عکس و از بین بردن خودکار خطوط و چین و چروک‌ها، جلوه بهتری به عکس می‌دهد. اما در نسخه استاندارد Remini، شما فقط قادر خواهید بود هر روز تعداد معینی عکس را بازیابی کنید. این مشکلات در نسخه پریمیوم کاملاً برطرف شده است و محدودیتی برای بهبود تعداد تصاویر وجود ندارد.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

نسخه پرو و آنلاک شده ( ویژگی های پولی باز شد + تجزیه و تحلیل، تبلیغات غیرفعال است + اطلاعات اشکال زدایی حذف شد + سازگار با AOSP + فایل های غیر ضروری حذف شدند + گرافیک تکراری حذف شد + فشرده سازی PNG، Jpg، Webp و غیره اعمال می شود + منابع بهینه شده / فشرده سازی اعمال شده است )

فقط در زبان انگلیسی مود کار خواهد کرد! + اگر بعد از 5 عکس “Oh! error” را نشان داد، سه انگشت خود را در هر جایی نگه دارید و “Delete user IDs” را در منو انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام لطفا آنتی ویروس بیت بان رو مود کنید عکس سپر آبی داره توی مایکت ، بازار و گوگل پلی هم هست

    1. با سلام درخواستتون بررسی میشه