خانه / برنامه / دانلود برنامه Shazam: Music Discovery
Shazam: Music Discovery Shazam: Music Discovery

Shazam: Music Discovery

محبوبیت 0%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    13.30.0-230511
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Apple Inc.
  • امتیاز
    4.8
  • رای
    +8.000.000
  • دانلود
    +500M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    30MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود برنامه Shazam: Music Discovery

Shazam: Music Discovery – شازم: کشف موسیقی، برنامه‌ای قدرتمند و مفید برای افرادی است که علاقه‌مند به موسیقی هستند. با نصب Shazam، کاربران قادرند با فعال کردن برنامه و کلیک روی دکمه‌ی شنود به راحتی هر نوع آهنگی که در حال گوش دادن به آن هستند توسط این برنامه تشخیص دهند. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا با فعال‌سازی برنامه و کلیک روی دکمه‌ی شنود، نام هنرمند، عنوان آهنگ و اطلاعات دیگر در مورد آن را دریافت کنند. پس اگر شماهم دنبال یک برنامه مفید برای پیدا کردن موسیقی ها هستید ، امروز در کنار شما تصمیم گرفتیم برنامه شازم را در سایت گیمی روید معرفی نماییم که اصلا وقت از دست ندهید و همراه ما باشید.  استفاده از Shazam: Music Discovery بسیار آسان و ساده است و کافیست که کاربران روی دکمه‌ی شنود برنامه کلیک کرده و صبر کنند تا برنامه هنرمند، نام آهنگ و سایر جزییات را شناسایی کند. همچنین، شازم به کاربران امکان می‌دهد تا به آهنگی که شناسایی شده‌است، دسترسی پیدا کنند و آن را در فضای ذخیره شده برنامه گوش دهند یا از طریق سرویس‌های پخش آنلاین، به طور رایگان دانلود کنند.

با استفاده از Shazam: Music Discovery، کاربران ممکن است از ارایه‌ی اطلاعات جدید مربوط به هنرمندان مورد علاقه و آهنگ‌هایی که می‌شنوند، آگاه شوند. همچنین، کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه، لیست پخشی را برای اجرای مجدد آن آهنگ‌های که شناسایی شده‌اند، ایجاد کنند. برنامه Shazam: Music Discovery به علاقه‌مندان به موسیقی یک جستجوگر قدرتمند ارائه می‌دهد تا با وارد کردن نام هنرمند یا عنوان آهنگ، اطلاعات بیشتری را در مورد آن به دست آورند. هنگامی که وارد روش‌های پخش مختلف برای آهنگ‌های مورد علاقه شویم، این برنامه با کمک شناسایی صوتی، آن‌ها را به شکلی سریع و آسان در دسترس قرار می‌دهد. در کل، Shazam: Music Discovery یکی از بهترین و پرطرفدارترین برنامه‌های موزیک دیسکاوری موجود است که برای کاربرانی که به دنبال پیدا کردن اطلاعات جدید در مورد موسیقی هستند، قابل استفاده و توصیه می‌شود.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

غیرفعال / حذف مجوزهای ناخواسته + گیرنده ها + ارائه دهندگان + خدمات. + گرافیک های بهینه و فشرده و منابع پاک شده برای بارگذاری سریع. + مجوزهای تبلیغات / خدمات / ارائه دهندگان حذف شده از Android.manifest. + پیوندهای تبلیغات حذف شده و روش ها باطل می شوند. + مشاهده طرح‌بندی تبلیغات غیرفعال است. + ورود گوگل خراب است. + بررسی بسته نصب فروشگاه Google Play غیرفعال شد. + کد اشکال زدایی حذف شد. + نام تگ های منبع پیش فرض فایل های جاوای مربوطه را حذف کردیم + Analytics / Crashlytics / Firebase غیرفعال است. + بدون ردیاب یا تبلیغات فعال + حالت سازگار با AOSP؛ + زبان ها: چند زبان کامل. + پردازنده ها: armeabi، armeabi-v7a، arm64-v8a. + DPI صفحه نمایش: 120dpi, 160dpi, 240dpi, 320dpi, 480dpi, 640dpi; + امضای بسته اصلی تغییر کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *