خانه / بازی / شبیه سازی / دانلود بازی Truckers of Europe 3
Truckers of Europe 3 Truckers of Europe 3

Truckers of Europe 3

محبوبیت 88%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    0.45.2
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Wanda Software
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +340.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    463MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Truckers of Europe 3

Truckers of Europe 3 – کامیونداران اروپا 3 نامی است که هر علاقه مند به بازی های شبیه سازی و رانندگی مخصوصا کامیونی آن را شنیده است و حتی تجربه کرده است که امروزه با آپدیت های متعددش و بهبود هایی که داشته است توانسته تا کاربران زیادی را به خود جلب کند و با طراحی های شگفت انگیزش علاقه مندان را به وجد بیاورد! این بازی یک بازی شبیه سازی واقع گرایانه با محتوای گیم پلی غنی و دنیایی عظیم برای کاوش از دیدگاه یک کامیون دار است. بسیاری از عناصر واقع گرایانه نیز کاملاً در گیم پلی بازی در هم تنیده شده اند و نوید می دهند که در حین سفر به سراسر جهان به عنوان یک کامیون دار و لذت بردن از تمام ذات بازی، همهجانبه ترین تجربه ها را به ارمغان بیاورند! پس اگر شماهم دنبال همچین بازیی هستید و تا به الان این بازی را تجربه نکردید ، باید بگیم که اصلا وقت از دست ندهید و همراه گیمی روید باشید. حرفه شما به عنوان یک کامیون دار در بازی سرشار از خلاقیت است، جایی که می توانید همه چیز را به گونه ای که احساس راحتی و زنده بودن می کنید توسعه دهید. راه اصلی برای پیشرفت شغلی، تکمیل قراردادهایی با دستاوردهای بزرگ یا شرکت در فعالیت های بازی تصادفی است. بسته به پیشرفت شغلی شما، بسیاری از مطالب جدید باز خواهد شد و به شما به عنوان یک راننده کامیون در یک سرزمین پهناور و بالقوه اروپایی سرگرمی بی پایان می دهد. کنترل های بازی Truckers of Europe 3 در تمام جزئیات واقع گرایانه و پر از پیچیدگی هستند و شما باید همه چیز را هماهنگ کنید تا یک کامیون به راحتی کار کنید. همچنین باید از گیربکس برای موقعیت‌های مختلف استفاده کنید و کامیون را در مکان‌های تعیین‌شده متعدد در موقعیت‌های مختلف پیچیده اما درگیر مانور دهید. این سیستم بر اساس نوع کامیونی که رانندگی می‌کنید تغییر می‌کند و برای بهینه‌سازی هندلینگ و ایجاد آرامش زیادی در حین رانندگی کامیون‌های مدرن، مدرن‌تر می‌شوند.

علاوه بر عناصر شبیه‌سازی، این بازی با ایجاد مکان‌های آشنای زیادی بر اساس نقاط معروف اروپایی، جهان را به شکلی باشکوه می‌سازد. این کاراکتر نمادین را نشان می‌دهد و فضای ذاتی هنگام سفر به سرزمین‌های اروپایی را از منظری جدید بازمی‌گرداند. شما همچنین می توانید شرکت خود را ایجاد کنید و آن را در هر نقطه از اروپا قرار دهید و به تدریج شرایطی را ایجاد کنید که در عین حال زیبایی بی انتها اروپا را تماشا کنید تا از سفر واقعی لذت ببرید. سیستم حمل و نقل در بازی Truckers of Europe 3 پر از عمق است زیرا با انبوهی از گزینه های هیجان انگیز سفر می کند و به تدریج قفل کامیون ها را با پیشرفت در حرفه و جهان باز می کند. این سیستم با یک سیستم سفارشی سازی حرفه ای و دقیق، با انواع سبک ها، رنگ ها و لوازم جانبی اضافی ارائه می شود تا کامیون های شما را حتی خیره کننده تر کند. همچنین می‌توانید تریلرهایی با نمادهای شرکت طراحی کنید، شهرت کسب‌وکار خود را ارتقا دهید و قراردادهای بیشتری را در همه سطوح جذب کنید و کیفیت کسب‌وکار خود را ارتقا دهید. این بازی فیزیک واقع گرایانه را در تجربه رانندگی اعمال می کند و به شما امکان می دهد دشواری کنترل کامیون را در شرایط مختلف محیطی پیچیده احساس کنید. علاوه بر این، عامل آب و هوا نیز تجربه کلی را بهبود می بخشد و آب و هوا بسته به مناطق خاصی بر شرایط جاده تأثیر زیادی خواهد گذاشت. همچنین باید از بسیاری از ویژگی های کامیون به طور مناسب برای غلبه بر مشکلاتی که فیزیک یا آب و هوا در هر جاده برای شما به ارمغان می آورد استفاده کنید. علاوه بر سیستم فیزیک واقع گرایانه، سیستم دوام کامیون نقش مهمی ایفا می کند و شما همیشه باید به طور منظم از کامیون ها مراقبت یا تعمیر کنید. این شامل تعمیر و نگهداری در گاراژ اصلی کسب و کار است و شما می توانید شبیه سازی کارواش یا تعمیر را از دیدگاه اول شخص تجربه کنید. شما باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا کامیون خود را به حالت اولیه بازگردانید یا خدمات ممتاز را برای تکمیل فرآیند تعمیر یا شستشو با هزینه بالا استخدام کنید!

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود :

پول بینهایت

 

توجه:
برای اجرای بدون مشکل بازی زبان موبایل شما حتما باید انگلیسی باشد ؛ اگر در loading ماند از تنظیمات گوشی به بازی همه دسترسی ها را بدهید + عملیات پاک کردن دیتا یا همان Clear data را از بخش مدیریت برنامه ها روی بازی انجام دهید مشکل حل می شود و در ضمن این مشکل ربطی به گیمی روید ندارد و مربوط به نسخه قدیمی شماست که از منابع نامعتبر نصب کرده اید! :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام نسخه ۰.۳۶.۶ بدون مود رو بیارید

    1. دوست عزیز نسخه اصلی هم قرار داده شده!

  2. فعلا که قرار گرفته خودتون نسخه مود ۱ رو نصب کنین بعد برید تو مشخصات ببینید زده 0.36.2یا 0.36.6

  3. سلام نسخه مود ۱ که پول بینهایت داره که همون نسخه 0.36.2 لطفا نسخه 0.36.6 رو با پول بینهایت بزارید

    1. سلام نسخه قدیمی قرار نمی‌گیرد.

  4. سلام لطفا نسخه 0.36.6 رو اصلیش رو بیارید غیر مود باشه ممنون ❤️🙏

    1. سلام نسخه اصلی نیز قرار گرفته است. ( سبز رنگ)

      1. بله نسخه اصلی و مود شده ورژن 0.36.2 توی گوشیم نصب میشه ولی این نسخه جدید نسخه غیرمود رو میخاستم نسخه غیر مود اصلی 0.36.6 مود شده نباشه چون نسخه مود شده 0.36.6 توی گوشیم نصب نمیشه اگه میشه خاهشن نسخه اصلی 0.36.6 رو قرار بدین ممنون🙏❤️

        1. دوست عزیز چندین بار هم ذکر کردم که نسخه اصلی قرار داده شده داخل سایت 0.36.6 می باشد!!

      2. خیلی ممنون❤️🙏🙏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  5. سلام ببخشید چرا نسخه جدید 0.36.6 نصب نمیشه میگه ناسازگاره ولی نسخه اصلیش توی گوشیم نصب میشه درست کنید لطفا

    1. مهرداد (نویسنده)

      ابوالفضل جان روزت بخیر. برای نصب نسخه مود نباید هیچ نسخه ای از بازی چه اصلی و چه قدیمی در موبایلتون داشته باشید. از برنامه vmos هم میتونین استفاده کنید. اگر همچنان مشکل داشتید روی موبایل دیگه امتحان کنید اما اگر مشکل حل نشد حتما اطلاع بدید بررسی کنیم.

      1. سلام من وقتی که میخواستم نسخه مود شده 0.36.6 رو دانلود کنم نسخه اصلیش رو پاک کردم ولی این نسخه مود شده رو از هر جایی دانلود میکنم نصب نمیشه میگه با دستگاه شما ناسازگار هست روی گوشی دیگه ایی امتحان کردم آورد ولی توی گوشی من نصب نمیشه اندروید گوشیم هم ۱۲ هست و یه خاهش داشتم نسخه اصلی غیر مود رو میشه توی صفه تون بزارید خیلی ممنون نسخه 0.36.6 رو میخواستم🙏❤️

        1. همانطور که خودتون هم ذکر کنید سازگار نیست! نسخه اصلی نیز در همین صفحه قرار داده شده! چک کنید.

  6. سلام ببخشید چرا برای من روی قسمت لودینگ مپ میمونه و دیگه جلوتر رو نمیاره

    1. مهرداد (نویسنده)

      یاسین جان سلام. توی تست ما سالم بود لطفا نام موبایل و مشخصاتش رو ارسال کنید اما قبل اینکار لطفا با استفاده از یک فی+لترشکن دوباره امتحان کنید البته بدونین بازی مود منو هست پس دسترسی لازم بهش بدید.

  7. از کجا بفهمیم بازی موجود شده منظورم بازی robtcarsh

    1. سلام اگر قرار گرفت در کانال تلگرام اطلاع رسانی می‌شود!

  8. ممنون که به درخواست هارسیدگی میکنید باتشکر از سایت خوبتون

    1. انجام وظیفه بود 💚

  9. سلام بازی عالیه لطفا بازی robatcarshرا مود کنید با تشکر

    1. سلام درخواست شما بررسی می‌شود.

  10. بازی کف خواب اسپرت مود کنید

    1. سلام این بازی به صورت مود شده قرار گرفته است!

  11. فقط نسخه مودش اینجوریه

  12. سلام وقتی تایید میکنم که بازی شروع بشه روی اون قسمت که خطه میاد میره بعد بازه میشه هر چقدر منتظر موندم باز نشد لودینگ لطفا راهنمای کنید

    1. سلام به دلیل آپدیت هست. بزودی نسخه جدید قرار می‌گیرد.

      1. فقط نسخه مودش اینجوریه

  13. آپدیت داده لطفا قرارش بدید

    1. با سلام از اطلاع رسانی تون سپاسگزاریم. بزودی نسخه جدید قرار می‌گیرد.

  14. سلام بازی چرا برا من نمیاد هر چقدر صبر میکنم نمیاد لطفاً راهنمایی کنید

    1. سلام در کجای بازی مشکل دارید؟

  15. برای من نمیاد تا کامیون میاد بعد میخوام برم. بازی مینویسه بارگزاری مپ

    1. سلام خب چند دقیقه صبر کنید!

      1. 20 دیقه هم صبر کردم نیومد

        1. نسخه مود اپدیت شد! مجددا دانلود کنید!

        2. ابوالفضل

          باید زبان گوشیت یا کامپیوترت رو انگلیسی کنی تا بیاد

    2. زبان گوشیت باید انگلیسی باشه

    3. باید زبان گوشی انگلیسی باشه تا بازی بالا بیاره

  16. سلام لطفا یکی به من بگه که چجوری باید برای کامیونم بار بگیرم منمون

  17. خیلی گرافیک بالایی داره ممنون از گیمی روید

    1. سپاس از همراهی شما

  18. آپدیت داده

    1. سلام میتونید نسخه مود لول بالا بزارید