خانه / بازی / دانلود بازی Police Sim 2022
Police Sim 2022 Police Sim 2022

Police Sim 2022

محبوبیت 84%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.9.93
  • اندروید
    5.0
  • سازنده
    Ovidiu Pop
  • امتیاز
    4.2
  • رای
    18.000
  • دانلود
    1,000,000
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    1.2GB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Police Sim 2022

Police Sim 2022 – بازی شبیه ساز پلیس عنوان یکی از بازی های خوش ساخت و موفق استودیو خوش نام و مشهور Ovidiu Pop میباشد که برای کاربران اندرویدی به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است!! شما در این بازی در نقش یک پلیس کنجکاو و باهوش قرار میدهد که وظیفه شما دستگیری و به زندان انداختن خلافکاران میباشد و امنیت این شهر را دوباره به اوج خودش برسانید!!این بازی با گرافیک خوش ساخن و گیم پلی جذابی که دارد توانسته است امتیاز 4.2 از 5 را با بیش از 1 میلیون دانلود کسب کند!! که امرور به درخواست شما دوست داران بازی ها شبیه سازی قصد معرفی این بازی و ارایه آخرین نسخه آن همراه نسخه مود شده اش را داریم تا بار دیگر به وجدتان بیاوریم!! پس اگر از دسته افراد علاقه مند به چنین سبک هایی هستید، بازی جذاب Police Sim 2022 را از دست ندهید و پس از مشاهده عکس هایش اگر مایل بودید آخرین نسخه این بازی را از دانلود باکس زیر به صورت نیم بها و با سرعت باورنکردنی از سرور های قدرتمند گیمی روید دانلود و نصب کنید.

بازی Police Sim 2022 یک شبیه ساز کامل از یک پلیس است که مأموریت های گوناگونی در سطح شهر دارد. شما سوار بر ماشین های پلیس می توانید در سطح شهر به گشت و گذار بپردازید و مجرمین را تحت تعقیب قرار داده و آن ها را بازداشت کنید. مأموریت های متنوعی در طول بازی طراحی شده است که تعداد زیادی از آن ها در قالب مأموریت های مستقیم پلیس بوده و تعدادی نیز مأموریت هایی با لباس شخصی و ماشین های اسپرت غیرپلیسی در جریان خواهند بود. ماهیت کلی بازی درست مثل تمام بازی های سبک Simulation بر مبنای شبیه ساز رانندگی است اما قابلیت جذابی که در Police Sim 2022 وجود دارد امکان مدیریت کردن شخصیت بازی نیز است. شما می توانید به جز رانندگی، با شخصیت بازی در خیابان ها راه بروید و مأموریت های خاصی را از این طریق انجام دهید. شبیه ساز پلیس 2022 گرافیک خوبی داشته و جزئیات زیادی در طراحی های آن به کار برده شده است. ده ها مدل ماشین مختلف در بازی وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. همچنین در این بازی شما به شهرهای بزرگ سفر می کنید و در کل یک بازی کامل و توسعه یافته را تجربه می کنید. همه این مسائل باعث شده تا Police Sim 2022 با حجم نهایی بیشتر از 1 گیگابایت عرضه شود و جزو بازی های حجیم موبایلی دسته بندی شود.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود :

– پول بینهایت
– در نسخه اصلی برای گوشی های خاص محدودیت نصب وجود داشت اما در نسخه مود بدون محدودیت حالشو ببرید :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. لطفا بازی رو چک کنید پولش بینهایت نیست

    1. سلام وقت بخیر تست شده و مشکلی ندارد.

  2. Seyed Amirali Ataei

    سلام من نسخه مود رونصب کردم ولی پول بی نهایت نیست

    1. سلام وقت بخیر تست شده و سالم هست.

  3. وقتی وارد بازی میشم گرینه هارو نمی دونم انتخاب کنم

  4. سلام ببخشید وقتی بازیرو دانلود میکنم و بازش میکنم وارد بازیکه میشم نمیتونم گزینه هارو انتخواب کنم جون نمیگیره اگر میشه راهنمایی کنید

    1. باید با نت خاموش بری تو برنامه

  5. طاهری طباطبایی

    لینک دانلود کجاست ؟

    1. با سلام دوست عزیز اصلاح شد مجددا نگا بندازید.

      1. طاهری طباطبایی

        ممنون الان اومد