خانه / بازی / دانلود بازی Nimian Legends : BrightRidge
Nimian Legends : BrightRidge Nimian Legends : BrightRidge

Nimian Legends : BrightRidge

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    8.1
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Protopop Games
  • امتیاز
    3.9
  • رای
    +4.000
  • دانلود
    +100K
  • رده سنی
    +7
  • حجم
    200MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    3 دلار
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Nimian Legends : BrightRidge

Nimian Legends : BrightRidge – افسانه نیمیان عنوانیست که استودیو Protopop Games آن را معرفی میکند. بازیی که با سبک رول پلیینگ و ماجراجویانه روانه بازار شده است و تا امروز موفقیت های زیادی را کسب کرده است و امروز آخرین آپدیت این بازی پولی با قیمت 3 دلار را در گوگل پلی شاهد بودیم و با بررسی های لازم تیم ما ، تصیمیم بر این شد تا آخرین نسخه این بازی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم و تجربیات خودمان را حین بازی کردن بازی Nimian Legends : BrightRidge برای شما گیمر های گیمی رویدی بازگو نماییم. پس اگر دنبال یک بازی جهان باز و داستنی هستید تا در کناز گیم پلی یماجراجویانه اش به شما گرافیکی چشم نواز بدهد ، همراه ما باشید. در بازی Nimian Legends : BrightRidge بدوید، شنا کنید و در میان آبشارها و رودخانه های درخشان، جنگل های بیش از حد رشد کرده، کوه های مرتفع و سیاه چال های باستانی پرواز کنید. تغییر شکل به اژدهای قدرتمند، عقاب های سر به فلک کشیده، گوزن های تندپا و غیره بدهید!

در این بازی The Ballad of BrightRidge و Love & Tin دو ماجراجویی جادویی در حالت داستانی هستند. یا حالت کاوش را انتخاب کنید و BrightRidge را بدون ماموریت یا دشمن تجربه کنید. آیا می توانید نهنگ باستانی را که در اقیانوس ها شنا می کند پیدا کنید؟ یا خرابه های پنهانی که زمین را پر کرده است؟ قدرت تغییر به گونه های مختلف را باز کنید و BrightRridge را از دیدگاهی جدید کشف کنید. به عنوان یک عقاب طلایی یا یک اژدهای بالدار در آسمان پرواز کنید. از میان جنگل ها و یک روباه حیله گر یا آهوی تیزبین بدوید. به‌عنوان یک درخت سر به فلک کشیده در زمین بچرخید و به‌عنوان پروانه‌ای ظریف در میان گل‌ها به پرواز درآیید (یکی از طرفداران مورد علاقه!). در بازی Nimian Legends : BrightRidge یک عکاس طبیعت شوید و تصاویر زیبایی از این منظره باشکوه و وسیع بگیرید و ذخیره کنید. آیا از یک گوزن گریزان در حال نوشیدن کنار رودخانه عکس می گیرید؟ یا شاید غروب طلایی را در میان خرابه های باستانی ثبت کنید؟ برای شکار حیوانات به کمک نیاز دارید؟

از Spirit View خود برای ردیابی جادویی حیوانات استفاده کنید که هر کدام زیستگاه و رفتار خاص خود را دارند. در بازی به شما  گزینه های گسترده ای میدهد که امکان می دهند تقریباً هر چیزی را در هر زمان سفارشی کنید. زمان روز را تغییر دهید، حالت آبرنگ را روشن کنید و یک نقاشی زنده را تجربه کنید، جلوه ها و فیلترها را اضافه کنید و موارد دیگر. در دستگاه‌های جدیدتر می‌توانید جزئیات را برای تجربه‌ای زیباتر و همه‌جانبه‌تر افزایش دهید. نقاط افسانه ای در سرزمینی که منتظر کشف هستند پراکنده می شوند. هر کدام کمی در مورد مردم، مکان ها و تاریخ BrightRridge می گوید. یا از سالن های دنج مسافرخانه برایت ریج دیدن کنید، کنار شومینه بنشینید، با مهمانان برقصید یا به داستان های آنها گوش دهید. در بازی Nimian Legends : BrightRidge شما به آب و هوای متنوعی دسترسی دارید که همه اش اینجاست از طوفان باران، رعد و برق و رعد و برق، نسیم ملایم و باد وزش باد، و بارش های آرام برف گرفته تا از گزینه های تغییر آب و هوا که در پرواز استفاده می کنید!! پس اگر شماهم مشتاق دانلود کردن این بازی بودید، میتوانید همین الان آخرین نسخه این بازی را دانلود و نصب نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *