خانه / بازی / دانلود بازی Guild of Heroes: Adventure RPG
Guild of Heroes: Adventure RPG Guild of Heroes: Adventure RPG

Guild of Heroes: Adventure RPG

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.146.13
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    UPWAKE.ME
  • امتیاز
    4.3
  • رای
    +343.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    157MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Guild of Heroes: Adventure RPG

Guild of Heroes: Adventure RPG – انجمن قهرمانان : ماجراجویی آرپی جی عنوانی است که استودیو UPWAKE.ME معرفی میکند که در یک دنیای فانتزی رنگارنگ با شر مبارزه می کنید و برای صلح میجنگید! Guild of Heroes: Adventure RPG تجربه‌ای را در ژانرهای RPG و استراتژی اکشن ارائه می‌کند. با مهارت های مبارزه ماهرانه به یک قهرمان تبدیل شوید و نیروهای شر را نابود کنید! این بازی در سبک های رول پلی و اکشن ماجراجویی عرضه شده است و امروز پس از مشاهده آپدیت جدیدش در گوگل پلی مثل همیشه تصمیم گرفتیم تا این بازی خوش ساخت را برای شما گیمر های علاقه مند معرفی نماییم و آخرین نسخه اش را برای دانلود در اختیارتان بگذاریم تا بار دیگر به وجدتان بیاوریم! پس اگر عکس هایی از بازی را تماشا کردید و قصد تجربه این بازی را دارید ، حتما همراه گیمی روید باشید. Guild of Heroes: Adventure RPG یک بازی نقش آفرینی است که به دلیل سرگرمی، از گیم پلی گرفته تا گرافیک زیبا، قطعا نمی توانید آن را نادیده بگیرید. این بازی شما را به دنیایی جادویی می برد که در آن تبدیل به یک قهرمان می شوید تا با نیروهای تاریکی مبارزه کنید. آنها هیولاهای وحشی فوق العاده ای هستند اما از مهارت ها و قدرتی که در اختیار دارید برای محافظت از صلح جهان استفاده می کنند. داستان انجمن قهرمانان جهان را در قرون وسطی بازآفرینی می کند، اما بشریت توسط هجوم مردان شیطان صفت و هیولاهای خشن تهدید می شود. غیرممکن است که بنشینید و اوضاع را بدتر کنید، بنابراین به عنوان یک قهرمان شجاع بازی خواهید کرد و راهی برای متوقف کردن آنها پیدا خواهید کرد. اما این سرزمین اسرارآمیز همیشه پر از چالش هایی است که باید بر آنها غلبه کنید، اما اسرار دیگری نیز وجود خواهد داشت که کشف خواهید کرد.

دروازه های زیادی همراه با نبردهای هیجان انگیز و شدیدی که به زودی برگزار می شود، در انتظار شما هستند. این نه تنها یک بازی نقش آفرینی است، بلکه به تاکتیک های کاملی نیز نیاز دارد که باید آن ها را در نظر بگیرید تا بتوانید در هر مسابقه پیروز شوید. علاوه بر مهارت های شما، استراتژی در اینجا همبستگی است و وظیفه شما یافتن متحدانی برای تشکیل یک ارتش قوی است. آنها می توانند هر کسی باشند، مانند شوالیه های قوی یا جادوگران با استعداد که می توانند به شما کمک کنند. تیم شما برای رویارویی با سایر حریفان قدرتمند باید قوی ترین باشد. علاوه بر خط داستانی شگفت‌انگیز ساخته شده در بازی Guild of Heroes: Adventure RPG ، بازی با ویژگی‌های هیجان‌انگیزی که به ارمغان می‌آورد، به ویژه گنجینه سلاح‌های باکیفیت، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. در ابتدا، شما اسلحه های خاصی و همچنین مهارت های خاصی را دریافت خواهید کرد که قبلا در دسترس بودند. اگر می‌خواهید قفل سلاح‌های بیشتری را با آسیب قابل توجه‌تر باز کنید، باید وظایف محول شده را تکمیل کنید یا بعد از هر نبرد پیروز شوید. با یک سلاح قوی در دست و مهارت فوق العاده، بدون شک تمام موانعی که در سر راه شما قرار دارند را جارو خواهید کرد. در درجه اول، شما همچنین می توانید شخصیت خود را به آیتم های مفیدی برای افزایش قدرت، مانند Potions، Shield یا Quiver مجهز کنید. آنها را زیاد جمع کنید تا بتوانید در ضروری ترین موارد استفاده کنید. و اگر می خواهید دفاع خود را تقویت کنید و از خود محافظت کنید، می توانید زره های اضافی را برای جلوگیری از حملات حریف مجهز کنید. شما باید بهترین زره با کیفیت را برای خود انتخاب کنید مانند ست تیراندازی با کمان، ست جنگجو و ست Mage.

شخصیت‌ها عنصری آشنا و ضروری در هر سبک بازی نقش‌آفرینی هستند، اما برای اینکه بتوانید بازیکنان زیادی را جذب کنید، باید یک پیشرفت جدید ایجاد شود. در Guild of Heroes: Adventure RPG هر سه کلاس شخصیت مختلف یعنی کمانداران، جادوگران و جنگجویان وجود دارد که می توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید. هر نقش شامل مهارت‌ها، تجهیزات و سلاح‌های مختلفی می‌شود، بنابراین نقش مناسب را برای خود انتخاب کنید. اگر قبلاً در یک نقش مهارت دارید، می توانید توانایی های خود را در موقعیت دیگری به چالش بکشید. شما می توانید سلاح ها را برای خدمت به مبارزه ارتقا دهید، اما فراموش نکنید که شخصیت شما همچنین باید یک پیراهن قدرتمند بپوشد. از پاداشی که پس از تکمیل هر سطح دریافت می کنید استفاده کنید تا شخصیت خود را به قوی تر از قبل ارتقا دهید. اما همچنین فراموش نکنید که در نحوه کنترل شخصیت چابک و تیز باشید زیرا شما یاور قهرمان ما هستید. گرافیک نقش بسزایی در بازی های توسعه یافته در سبک RPG خواهد داشت. گرافیک وسیله مهمی برای بازی خواهد بود تا بهترین چیزی را که می خواهد به بازیکنانش منتقل کند. به همین دلیل است که سازندگان Guild of Heroes: Adventure RPG را با کیفیت گرافیکی بسیار دقیق تجهیز کرده اند تا تصویر شخصیت و نبردها را بسیار واقعی کنند. علاوه بر کیفیت گرافیکی خوب، صدا نیز ویژگی ای خواهد بود که تجربه بازیکن را به حداکثر می رساند. به خصوص در صحنه های نبرد، صدای اسلحه ها هنگام مبارزه تجربه فوق العاده دلپذیری را به همراه خواهد داشت. کیفیت تصویر خوب همراه با یک سیستم صوتی پر جنب و جوش، مسابقات عالی را برای بازیکنان به ارمغان می آورد.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

بدون تاخیر مهارتی

شما با مسئولیت خود از مود استفاده می کنید – ممکن است به دلیل استفاده از آن بن شوید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. 𝓑𝓲𝓵𝓵 𝓢𝓲𝓯𝓮𝓻

    سلام میشه مدرن کامبت 5 مود رو داخل سایتتون قرار بدید 🙏🏻🙏🏻

    1. با سلام درخواست شما بررسی می‌شود

  2. سلام برنامه فالور بگیر روبیکا را مود میکنید در مایک اسمش بزنید میاد بالا بعد مود کنید

    1. سلام درخواستتون بررسی میشه