خانه / بازی / دانلود بازی Angry Birds Match 3
Angry Birds Match 3 Angry Birds Match 3

Angry Birds Match 3

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    6.8.0
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Rovio Entertainment Corporation
  • امتیاز
    4.6
  • رای
    +335.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    &
  • حجم
    130MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Angry Birds Match 3

Angry Birds Match 3 – بازی پرندگان خشمگین 3 یک گیم پلی کاملاً متفاوت از بازی های اصلی را معرفی می کند، اما مملو از سرگرمی و آرامش برای لذت بردن از بازی در هر زمان و هر مکان است. شما همچنین با دوستان جدید دوست‌داشتنی ملاقات خواهید کرد، یک جامعه دوستانه ایجاد می‌کنید و چالش‌های سخت را با موفقیت پشت سر می‌گذارید، در حالی که خانه‌های شاد را برای دوستان خود بازسازی می‌کنید. این بازی توسط استودیو Rovio Entertainment Corporation ساخته شده و امروز در سایت گیمی روید مورد بررسی قرار گرفته است. در مقایسه با نسخه های اصلی، ژانر match-3 کاملاً جدید است و هنگام همراهی پرندگان در بسیاری از سرزمین های جدید سرگرمی بیشتری را به مردم می دهد. این بازی همچنین عناصر تزئینی بیشتری را در صحنه اعمال می کند و به شما اجازه می دهد تا با تکمیل سطوح، خانه جدیدی را برای پرندگان بازسازی کنید. البته، پرندگان داستان های زیادی برای شما خواهند داشت که می توانید از آنها لذت ببرید و چالش های زیادی را برای تحقق رویاهای خود و در عین حال دوری از خوک های شیطانی تکمیل کنید. تقریباً هر سطحی از روش کلاسیک و در عین حال مبتکرانه match-3 استفاده می‌کند، و شما همیشه باید همه چیز را قبل از خارج شدن از حرکات تکمیل کنید. جوایز هر سطح، ستاره های افتخاری است که به شما امکان می دهد هر یک از اقدامات اطراف پرندگان شایان ستایش را بازسازی کنید یا با آنها تعامل داشته باشید و زندگی آنها را بازیابی کنید.

پیشرفت شما به تدریج چالش‌های جدید را باز می‌کند و بهترین تجربیات یا لحظات را برای آرامش و تحریک مهارت‌های پازل متعالی شما نوید می‌دهد. تقویت‌کننده‌هایی که در چالش‌ها پراکنده به نظر می‌رسند، بهترین فرصت برای شما برای تکمیل سریع و خلاقانه سطوح هستند. شما همچنین می توانید بوسترهای خود را از طریق روش های مختلف ایجاد کنید، با استفاده از ترکیبات ترکیبی به طور موثر و صرفه جویی در حرکات برای تکمیل سطح با یک امتیاز عالی. بسیاری از تقویت‌کننده‌های جدید در آینده ظاهر می‌شوند، با اشتیاق از شما در انجام چالش‌ها پشتیبانی می‌کنند و دارای جلوه‌های رزونانس زیادی هستند تا انعطاف‌پذیری بیشتری در گیم‌پلی به شما بدهند. در بازی Angry Birds Match 3 شر خوک ها همیشه دزدیدن تخم مرغ های جوان برای خوردن آنهاست و وظیفه شما نجات و بزرگ کردن آنها تا بزرگسالی است. این همچنین به تنوع خانواده پرندگان درخشان کمک می کند و شما انگیزه بیشتری برای تکمیل سطوح برای گسترش خانه های دنج خواهید داشت.

تعداد زیادی از جوجه‌های تازه در آینده ظاهر خواهند شد و همیشه شگفتی‌های شگفت‌انگیز و چشمگیر زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورند تا همیشه پتانسیل بیشتری برای کاوش یا تکمیل مجموعه کمیاب از جوجه‌هایی که بازی معرفی می‌کند داشته باشید. یک سیستم دکوراسیون منزل در گیم پلی بازی معرفی می شود تا هنگام طراحی خانه ای دنج و شیک برای پرندگان خود راحتی بیشتری به شما بدهد. علاوه بر این، پیشرفت در تکمیل سطوح، گزینه های بیشتری را برای تغییر فضای داخلی یا بازسازی مناطق جدید در خانه در اختیار شما قرار می دهد. این به شما امکان می دهد سبک های منحصر به فردی را برای پرندگان ایجاد کنید و تکمیل بیشتر درخواست های شایان ستایش پرنده، آیتم های منحصر به فرد بیشتری برای تزئین اشیا به شما می دهد. در بازی Angry Birds Match 3 رویدادها با چالش ها و جوایز با ارزش همراه خواهند بود، بنابراین شما می توانید در حرفه خود جلوتر بروید و احتمالاً جوجه های بی نظیر بیشتری را نجات دهید. علاوه بر این، موضوع رویدادها به طور مداوم تغییر می کند و تم کریسمس در حال حاضر به دلیل جوایز دوست داشتنی و سخاوتمندانه اش به طور گسترده ای مورد علاقه است. فضای کریسمس نیز در سراسر گیم پلی مانند طراحی های سطح، بازسازی خانه و موارد مرتبط با موضوعی گرم مشهود است.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مقادیر بازی بینهایت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *