خانه / بازی / معمولی / دانلود بازی Plants vs. Zombies™ 3
Plants vs. Zombies™ 3 Plants vs. Zombies™ 3

Plants vs. Zombies™ 3

محبوبیت 62%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    8.0.17
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    ELECTRONIC ARTS
  • امتیاز
    5.0
  • رای
    +300
  • دانلود
    +1K
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    200MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Plants vs. Zombies™ 3

Plants vs. Zombies™ 3 – گیاهان در مقابل زامبی ها 3 جدید ترین نسخه این بازی ساخته شده توسط استودیو خوش نام و نشان ELECTRONIC ARTS که در سایت محبوب شما یعنی گیمی روید موجود است که میراث فرنچایز محبوب در گیم پلی دفاع از برج و طنز عجیب و غریب را ادامه می دهد. این آخرین قسمت که توسط الکترونیک ارتز ساخته شده است، بازیکنان را به چالش می کشد تا با استفاده از زرادخانه ای از سلاح های گیاهی، از خانه های خود در برابر انبوهی از ارواح دفاع کنند. در این سومین تکرار از این سری، بازیکنان می‌توانند منتظر گرافیک به‌روز، مکانیک‌های گیم‌پلی جدید و مجموعه‌ای از گیاهان و زامبی‌های جدید برای نبرد باشند. این بازی مکانیزم های اصلی این فرنچایز را حفظ می کند و به قرارگیری و مدیریت استراتژیک گیاهان مختلف با توانایی های منحصر به فرد برای دفع امواج زامبی های خنده دار و در عین حال وحشتناک نیاز دارد. با کنترل‌های لمسی بصری آن، بازیکنان می‌توانند به راحتی دفاع خود را کاشت، ارتقا دهند و به صورت استراتژیک در موقعیت‌های دفاعی خود قرار دهند تا تهاجم زامبی‌ها را در سطوح مختلف جذاب دفع کنند. این بازی به بازیکنان این فرصت را می‌دهد که گیاهان مورد علاقه خود را جمع‌آوری کرده و ارتقا دهند، که منجر به حس رضایت‌بخش پیشرفت در هنگام ساختن تیم نهایی مبارزه با زامبی‌ها می‌شود.

” Plants vs. Zombies™ 3 ” همچنین ویژگی‌های جدیدی را معرفی می‌کند، مانند ساختار چند مرحله‌ای و یک جزء چند نفره که مزیت رقابتی را به فرمول سنتی گیم‌پلی اضافه می‌کند. علاوه بر این، این بازی شامل ارز درون بازی و گزینه‌های سفارشی‌سازی است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا تجربه خود را شخصی‌سازی کنند و با استراتژی‌های مختلف برای غلبه بر چالش‌ها آزمایش کنند. سبک هنری پر جنب و جوش و عجیب بازی، همراه با موسیقی متن جذاب و جلوه های صوتی طنز، فضایی جذاب و دلچسب را ایجاد می کند که این فرنچایز را برای بازیکنان در تمام سنین محبوب کرده است. به‌علاوه، به‌روزرسانی‌ها و رویدادهای منظم به تازه نگه داشتن تجربه کمک می‌کنند و لذتی مداوم را برای طرفداران قدیمی و تازه‌واردان به طور یکسان فراهم می‌کنند. با ترکیبی از گیم پلی دفاع استراتژیک برج، ارائه جذاب، و پیش فرض سرگرم کننده، ” Plants vs. Zombies™ 3 ” یک تجربه لذت بخش و اعتیادآور را برای گیمرهای موبایلی ارائه می دهد که به دنبال چالشی سرگرم کننده و جذاب هستند. چه بازیکنان تازه کار در این فرنچایز باشند و چه کهنه‌کارهای باتجربه، این آخرین قسمت مطمئناً با ترکیب لذت‌بخش استراتژی و طنز خود سرگرم و مجذوب خواهد شد.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو ( یک منوی تقلب در بازی تعبیه شده است که با کلیک بر روی نماد در گوشه سمت چپ بالا باز می شود. 1: گیاهان سی دی ندارند 2: استفاده از نور خورشید کاهش نمی یابد 3: وسایل نامحدود 4: بدون تبلیغات پاداش دریافت کنید )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. بازی آنلاین هستش یا آفلاین

    1. سلام آنلاین هست.

  2. سلام وقتی میرم تو بازی منو میندازه بیرون لطفاً جواب بدید نسخه مود شده دانلود کردم 🩷🙏

    1. سلام وقت بخیر با فیلتر شکن تست کنید.

  3. چرا بازی بالا نمیاد با فیلترشکن هم امتحان کردم نشد